Efektywność Work-life balance Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Pełnia Twoich możliwości, Brad Stulberg, Steve Magness – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Pewnie pomyślisz – kolejny pseudoporadnik, amerykańska papka, wynurzenia certyfikowanego przez internet coacha, strata czasu… Przy niektórych pozycjach z zakresu zwiększania efektywności pewnie przyznałabym Ci rację, ale nie w tym przypadku.
CzytajObsługa klienta
Dlaczego klienci się skarżą i jak to może pomóc Twojemu biznesowi?
Jeden z czytelników naszego bloga podsunął kiedyś pomysł, że wystarczy poprawić komunikację z klientami i będzie po kłopocie – wtedy nie będą się skarżyć, nie będzie negatywnych opinii. Czy na pewno? Po pierwsze – jak się domyślasz – nie jest to wcale takie proste.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nasz główny bohater nieźle się wpakował... Pracownicy tej małej, zapyziałej restauracji notorycznie spóźniali się do pracy, nic sobie z tego nie robiąc. Zresztą, sam właściciel spisał ich już na straty, nazywając „niedojdami”... Do swoich obowiązków podchodzili obojętnie, a klienci – ich zdaniem najlepiej by było, gdyby nie istnieli...
CzytajSprzedaż
Dlaczego nie warto uczyć się sprzedaży od sprzedawców?
Wiele osób szuka metod na wzrost sprzedaży w ich firmie i wpada w głupią pułapkę... Bo są tylko dwa rodzaje sposobów na zwiększanie sprzedaży. Jeden dobrze brzmi, a drugi dobrze działa. A jednak mnóstwo osób wybiera ten pierwszy sposób z powodu pewnej ciekawej właściwości ludzkiego umysłu.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Kiedy. Naukowe tajniki doskonałego wyczucia czasu, Daniel H. Pink – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Pewien wybitny XVIII–wieczny francuski astronom - Jean-Jacques d’Ortous de Mairan (błagam, nie każcie mi tego wymawiać ;–)) - siedział w swoim gabinecie i wpatrywał się w okno. Może szukał inspiracji, może się nudził... Kto wie?
CzytajObsługa klienta
Czego pokolenie millenialsów oczekuje od obsługi klienta?
Millenialsi – roszczeniowi, butni, rozkapryszeni... Spotkałeś się kiedyś z takimi klientami? Sama należę do tego pokolenia i doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że tacy często bywamy... Jednak czy tego chcesz, czy nie, pokolenie millenialsów jest dzisiaj największą siłą konsumencką na świecie. Być może okaże się, że stanowią oni również sporą część Twoich aktualnych klientów...
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Negocjacyjne ZOO, Grzegorz Załuski – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Czym są negocjacje? Jak za ich pomocą uzyskać to, na czym nam zależy? Jak poradzić sobie z argumentacją przeciwnika? Jak odnieść sukces w negocjacjach? Co to w ogóle znaczy “sukces w negocjacjach”?
CzytajZarządzanie zespołem
10 najważniejszych cech dobrego szefa
Bez względu na to, czy już zatrudniasz menedżerów, kierowników czy koordynatorów zespołów, czy dopiero się do tego przymierzasz, musisz wiedzieć kilka rzeczy. Kluczową z nich jest to, jakie cechy i zachowania musi mieć Twój menedżer, aby jego obecność w firmie przynosiła korzyści i wpływała pozytywnie na wyniki zespołu.
CzytajEfektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Praca głęboka, Cal Newport – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
„Ciągle wchodziłem do internetu i sprawdzałem pocztę. Nie mogłem się powstrzymać. To było silniejsze ode mnie” – wspomina Benn, jedna z osób, której historia znalazła się w książce pt. Praca głęboka. Mówi dalej: „Zwierzchnik kazał mi sporządzić biznesplan. Nie mogłem się skupić”.
CzytajObsługa klienta
Jak odpowiadać na negatywne opinie o firmie w internecie?
No i stało się. Właśnie zobaczyłeś, że jakiś klient wysmarował niezbyt miły komentarz o Twojej firmie na Facebooku lub Twitterze. W pierwszej chwili na pewno masz ochotę zareagować odwetem. Pytanie tylko: co to da? A czy wiesz, co zrobić, żeby ocalić swoją reputację, a nawet naprawić taką kryzysową sytuację w social mediach?
Czytaj