Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing
Bezstresowe podnoszenie cen, czyli…
Jak w 6 krokach przygotować się na podwyżki dla klientów?
Przychodzi taki moment w życiu przedsiębiorcy, kiedy czujesz, że po prostu musisz podnieść ceny, bo… inaczej biznes nie będzie się spinał. Tylko jak zrobić to mądrze, by nie doprowadzić do utraty klientów?
CzytajMarketing
Sieć fast foodów, która przegoni McDonald’s?
Już dziś każdy ich punkt sprzedaży zarabia średnio prawie dwa razy więcej niż lokale McDonald’s. Rozsiądź się wygodnie i przeczytaj do końca ten artykuł, bo każdy przedsiębiorca powinien poznać tajniki sukcesu amerykańskiej marki Chick-fil-A. Firmy, która jest na dobrej drodze, by w następnych latać zakończyć dominację sieci McDonald’s w segmencie fast food!
CzytajMarketing
12 sposobów na zwiększenie wiarygodności Twojej firmy w oczach klientów
Nie wystarczy mieć lepszy produkt, by klienci ustawiali się do Ciebie w kolejce. Nie wystarczy też posługiwać się tak zwanym językiem korzyści... ani złożyć odpowiednio dużej obietnicy, by rozbudzić marzenia klienta. To jest ten moment, kiedy trzeba wytoczyć cięższe działa.
CzytajMarketing
5 niełatwych (ale wyjątkowo skutecznych) sposobów na poprawę konwersji na Twojej stronie + przykłady
Każda osoba, która trafia na Twoją stronę, ma do wyboru tylko dwie drogi: zostać lub uciec. To, że zostanie, nie znaczy jeszcze, że dokona zakupu. Na drodze do konwersji jej mózg będzie szukał odpowiedzi na kilka kluczowych pytań.
CzytajMarketing
Dlaczego Twoja firma powinna postawić na marketing wartości?
Marketing, który nie stawia na piedestale tylko produktu czy marki, ale człowieka. Marketing, który jest odpowiedzią na jego potrzeby i sposobem ukojenia stresu. Marketing promujący wartości marki i jej pozytywne działania dla społeczeństwa czy środowiska.
CzytajMarketing Obsługa klienta
ZAPPOS – ta firma wie, jak zadbać o obsługę klienta! (Skopiuj jej najlepsze praktyki)
Firmy inwestują tysiące w marketing, płatną reklamę, pozycjonowanie, obsługę kont w mediach społecznościowych… A jednocześnie zaniedbują najtańszy i jeden z najbardziej skutecznych sposobów na to, by bez ponoszenia kosztów zbudować świetny wizerunek… który zwykle przekłada się na znaczny wzrost zysków firmy.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?
CzytajMarketing
Efekt sieciowy motorem rozwoju biznesu – poznaj historie 3 znanych marek
Klienci do Ciebie nie wracają? Wolą iść do konkurencji? Marudzą, że jest za drogo? To bolączki wielu biznesów, szczególnie w tak wymagających czasach. Jest jednak coś, co możesz wykorzystać w swojej firmie, by sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Co to takiego? Efekt sieciowy!
CzytajMarketing
Dlaczego ludzie nie czytają newsletterów i co zrobić, by chętnie czytali maile od Ciebie?
Jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla swojej firmy w czasach zawirowań gospodarczych, to wypozycjonować się na eksperta w swojej branży. A jednym z najtańszych i najszybszych sposobów na realizację tego celu jest wykorzystanie email marketingu.
CzytajMarketing
Jak powinien wyglądać idealny raport SEO, czyli czego warto wymagać od firmy pozycjonującej Twoją stronę
Dzisiaj, aby myśleć o wysokich pozycjach w Google, należy w pełniejszym stopniu zadbać nie tylko o stronę internetową, ale i o swoją markę – a to oznacza, że proces pozycjonowania uległ znacznemu wydłużeniu.
Czytaj