Artykuły z kategorii:
Marketing

Strategia Marketing

Prawo przeciwieństwa w marketingu, czyli jak obrócić siłę konkurencji na własną korzyść

Prawo przeciwieństwa może przydać się zwłaszcza tym, którzy nie mają szans, by stać się liderem na rynku. Nie oznacza to jednak porażki, bo takie firmy z powodzeniem mogą być silnym i bogatym numerem 2.

Czytaj

Marketing

Jak mierzyć ruch i konwersję na stronie z Google Analytics

Autor: Damian Rams

Google Analytics to darmowe narzędzie, dzięki któremu możesz mierzyć ruch na stronie i zachowanie użytkowników. Jeśli jeszcze z niego nie korzystasz, warto to zmienić, bo pozwoli Ci ono zobaczyć, jak klienci trafili na Twoją stronę i co dokładnie przeglądali czy chociażby po jakim czasie od Ciebie wychodzili.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Scientific advertising, Claude Hopkins

Claude Hopkins to taki trochę Stanisław Lem reklamy. Od pierwszego wydania jego Scientific advertising minęły równo 94 lata, ale mam wrażenie, że przesłanie tam zawarte – zupełnie jak u mojego ulubionego polskiego noblisty – nadal można śmiało odnosić do współczesnych nam czasów… Chociaż nie, nie można, a trzeba.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak uniknąć 3 zabójczych błędów, które odbierają Ci klientów i niszczą sprzedaż

Masz firmową stronę www, blog, sklep internetowy, fanpage na Facebooku? Wydajesz pieniądze na reklamę i promocję, ale Twoi klienci nie kupują od Ciebie tak często, jakbyś chciał? Prawdopodobnie nie potrzebujesz wydawać ani więcej, ani mniej, bo przyczyna problemu może być bardziej prozaiczna, niż myślisz.

Czytaj

Marketing Inspiracje

4 książki, które koniecznie musisz przeczytać w czasie kryzysu

Monotonia zabija powoli. Sytuacja na szczęście się poprawia, ale do wyjścia z kryzysu jeszcze bardzo daleko. Dlatego warto wykorzystać ten czas na coś, co rozwinie Ciebie i Twój biznes. Bez względu na to, czy bliżej Ci do Phila Connorsa czy Adasia Miauczyńskiego – poznaj 4 książki, które powinny stanąć na półce każdego przedsiębiorcy w czasie kryzysu.

Czytaj

Marketing Obsługa klienta

Marketing relacji, czyli jak zbudować trwały związek z klientami?

Marketing relacji to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych klientów, jednak jeszcze ważniejsze jest przecież pozyskanie nabywców stałych i lojalnych. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój związek z klientami przetrwał nawet najtrudniejsze chwile.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen

Wycena sprzedawanych produktów jest podstawowym obowiązkiem przedsiębiorcy. Jest to bardzo ważne zadanie, ponieważ ceny produktów mogą być elementem przyciągającym lub odstraszającym potencjalnym klientów.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Firmowa strona internetowa, która zarobi miliony, czyli jak handlować, a nie komplikować

Proste jest piękne. Dziś chcę zaprezentować Ci książkę, której tytuł zdradzę na koniec, a która wyjątkowo dobitnie potwierdza skuteczność czystej prostoty w marketingu. O czym więc musisz pamiętać, zanim na fali rewolucyjnego zapału wyrzucisz 99% zdań ze swojej firmowej strony internetowej, ulotki czy folderu reklamowego?

Czytaj

Marketing

Szczerość w reklamie, czyli jak obrócić wadę produktu w atut

Wydaje się oczywiste, że strategie marketingowe powinny przekonywać klienta o tym, że produkty firmy są idealne. Być może Cię to zdziwi, ale niejeden przedsiębiorca zrozumiał, że co najmniej równie skuteczne może być przyznanie się do tego, że reklamowany produkt ma swoje słabości.

Czytaj

Marketing

Marketing w czasach zarazy: co robić, aby przetrwać koronakryzys?

Gdyby koronawirus był człowiekiem, to pewnie najlepiej czułby się jako operator magla przemysłowego. Choćby dlatego, że wyjątkowo profesjonalnie wywrócił nasze życie na lewą stronę i wykręca je w swojej wyżymaczce już od dobrych kilkunastu tygodni... Normalnie jak jakiś pracownik miesiąca.

Czytaj