Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: „Co chce wiedzieć klient” – Marcus Sheridan

Co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? Skąd niby masz wiedzieć, czy to, co dla nich tworzysz, przełoży się na realne zyski Twojej firmy? Z odpowiedziami przychodzi Marcus Sheridan. W swojej książce podaje konkretne rozwiązania, które sprawdzał w prawdziwym świecie podczas pięciu lat testów i weryfikacji hipotez.

Czytaj

Marketing Inspiracje

20% wzrostu w pandemii i antykryzysowy Kompas. Historia przesyłki, która odmieniła biznes Coraz Lepszego Przedsiębiorcy

Przez długi czas Dawid Lorenz, właściciel sklepu internetowego wideorejestratory24.pl, nie wierzył w przeznaczenie. Aż pewnego dnia, zupełnie niespodziewanie, natknął się na Lekcję 0 Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 toksyczne przekonania, przez które Twoja firma nie zarabia tyle, ile powinna

Wiecznie w pracy, a do tego zarabia psi pieniądz… Przecież nie tak to miało wyglądać! Gdy zakładał firmę, chciał przede wszystkim wolności. Czuł, że praca u kogoś i podporządkowywanie się nie są dla niego. Wiedział, że sobie poradzi – w końcu kto, jak nie on? A teraz?

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Sam Horn, w fenomenalnej książce Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, zdradza sztukę rozpalania pożądania i ciekawości wśród osób, do których kierujesz swój komunikat. I nie, nie ma to nic wspólnego z manipulacją i nieczystymi zagraniami. Dlaczego to takie ważne?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

„Dlaczego nikt mi o tym nie powiedział?” – 3 rzeczy, które powinien usłyszeć każdy mały przedsiębiorca

Zimne, deszczowe popołudnie. Alicja, siedząc sama w swoim wielkim biurze, czuje, jak szybko bije jej serce. Nerwowo sprawdza system zamówień, odświeża co chwilę przeglądarkę, a tam… nic! Nie może sobie wybaczyć, że tego nie przewidziała… Wydała tyle pieniędzy, które miały się zaraz zwrócić. Znowu się pomyliła.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

„Wszystko, co do tej pory mówili Ci o blokadzie pisarskiej… to kłamstwo”

Problem z zabieraniem się do pisania mają także zawodowcy, a nie tylko ci, którzy piszą od święta. No właśnie, dlaczego jedni mają problem ze skleceniem kilku słów, podczas gdy innym pisanie przychodzi z łatwością i sprawia im frajdę? Gdzie leży ta różnica? W talencie?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 typy roszczeniowych klientów – jak sobie z nimi radzić?

Są tacy klienci, z którymi praca to czysta przyjemność... i tacy, którzy potrafią doprowadzić do granic wytrzymałości nawet najbardziej cierpliwego sprzedawcę. Jak radzić sobie z żądaniami, które są tak wygórowane, że najchętniej od razu wyrzuciłbyś gościa za próg? Jak negocjować warunki transakcji, by wyjść na swoje? Jak prowadzić rozmowę, by zapobiec takim roszczeniom w przyszłości?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Dlaczego klienci kupują? Odkryj 3 sposoby, dzięki którym już dzisiaj zwiększysz sprzedaż

Autor: Jowita Jodko

Wszystko zapowiadało się fantastycznie. Klient zainteresowany Twoimi produktami lub usługami, miła rozmowa, przechodzisz do finalizacji transakcji, a wtedy… „Jednak dziękuję, muszę zrezygnować” – słyszysz. Straciłeś klienta, a wraz z nim uciekły Twoje pieniądze. A przecież tak się starałeś!

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak wykorzystać czas pandemii, by po powrocie do normalności Twoja firma zdeklasowała konkurencję

Jakby to było, gdyby Twoja firma rozwijała się w szybkim tempie nawet w trakcie pandemii? Wydaje się niemożliwe? I takie właśnie jest... jeśli idziesz drogą „przeszukiwacza obostrzeń”.

Czytaj

Marketing

Jak działać na Facebooku, aby pozyskiwać klientów za 0 zł?

Autor: Jowita Jodko

Świat nagle stanął w miejscu. Dookoła zapadła głucha cisza. Nie ma już ludzi na ulicach. Nie ma dzieci biegnących do szkoły. Staruszkowie nie siedzą na ławkach i nie patrzą na Ciebie spod krzaczastych brwi. Wszystko zamknięte. A w tym wszystkim Ty. Przedsiębiorca. Człowiek ze swoją firmą, który próbuje odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości.

Czytaj