Artykuły z kategorii:
Marketing

Strategia Marketing

Boisz się konkurencji? To Cię teraz dobije…

Wielu przedsiębiorców myśli sobie tak: gdyby nie konkurencja, szło by mi znacznie lepiej. Albo tak: pojawi się ktoś wielki i mnie zmiecie cenami. Potwierdzają to fakty. Gdy klient widzi, że to samo może mieć taniej, nie waha się ani chwili, więc tańsza konkurencja faktycznie ma wpływ na biznes

Czytaj

Marketing

Na co zwracać uwagę w tekstach marketingowych, by pomagały w sprzedaży, zamiast przeszkadzać?

Czasem o efektach sprzedaży decyduje nie to, co zrobiliśmy, ale to, czego nie zrobiliśmy. Scenariusz bywa taki, że staramy się, robimy, działamy, a dopiero jeden szczegół wszystko zmienia

Czytaj

Marketing

Chcesz robić videomarketing w swojej firmie? Zacznij od tych 5 pytań

Autor: Adam Mrowiec

W Twojej głowie zrodził się pomysł opracowania video dla swojej firmy, nie masz w tym jednak żadnego doświadczenia? To częsty problem przedsiębiorców. Trzeba zdać sobie też sprawę z faktu, że dobre video wymaga nakładów finansowych, oraz z tego, że jego realizacja wymaga czasu. Jednak spokojnie!

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak zrobić wpis na blog firmowy, żeby klienta wyrwało z butów?

Blog firmowy to genialna broń. Działa co prawda z pewnym opóźnieniem, ale jak już zacznie wyrzucać z siebie pociski, to nic nie jest go w stanie powstrzymać. Chyba, że jakaś surowa kara od Google'a, która zepchnie go na dziesiątą stronę wyników wyszukiwania. Jak zrobić wpis na blogu firmowym, żeby pracował dla Ciebie dniem

Czytaj

Marketing

Jak pisać, by napisać i sprzedać?

Bez słowa pisanego nie ma dziś biznesu. Nawet gdy ktoś sprzedaje przez telefon, ostatecznie przychodzi umowa do podpisania. Niektórzy nawet ich nie czytają, ale każdy musi ją podpisać

Czytaj

Marketing

Sprawdź te 4 metody Marketingu Konwersacyjnego – pierwsza pomoże Ci ominąć pułapkę niedochodowych promocji

Wszyscy myślą, że to niezawodna technika. Po angielsku "scarcity". Po naszemu "okazja". Znasz to pewnie: “Tylko dziś promocja”? W sytuacji, gdy potrzebujemy nagłego wzrostu sprzedaży, albo po prostu sposobu na to, by zachęcić kogoś do pierwszego zakupu, wystarczy zastosować tę niezawodną technikę.

Czytaj

Marketing

Nowe zasady marketingu na Facebooku

W styczniu platforma Marka Zuckerberga ogłosiła, że wprowadza istotne zmiany, które mogą wpłynąć na firmy posiadające fanpage na Facebooku i wykorzystujące go do promocji oraz pozyskiwania klientów. Jak sobie radzić w nowych warunkach?

Czytaj

Marketing

Jak smartfon może pomóc w promocji Twojego biznesu?

Autor: Adam Mrowiec

Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Jak promować swój biznes tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji? Pytań o lepszą efektywność i skuteczność w prowadzeniu firmy można zadać naprawdę bardzo wiele. Jeżeli trafiłeś tutaj i myślisz, że istnieje jeden złoty środek – to naprawdę muszę Cię rozczarować. Wszystko wymaga ciężkiej, rzetelnej i długotrwałej pracy.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Biblia copywritingu, Darek Puzyrkiewicz

Autor: Anna Pudło

Inni copywriterzy go nienawidzą! W jednej książce zdradza prawie wszystkie tajemnice tego zawodu – znalazłam ten cytat w jednej z recenzji książki pt. Biblia copywritingu Darka Puzyrkiewicza. I szczerze mówiąc, nie mogłam doczekać się, aż przeczytam tę pozycję i na własnej skórze przekonam się o słuszności tych słów.

Czytaj

Marketing

6 powodów, dla których nie możesz dłużej ignorować video marketingu

Autor: Adam Mrowiec

Video marketing to trend, który z każdym dniem przybiera na sile i staje się coraz potężniejszy. Poznaj SZEŚĆ POWODÓW, dla których nie możesz dłużej go ignorować.

Czytaj