Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing Inspiracje

Social media w małej firmie – dlaczego tak bardzo ich potrzebujesz?

Już prawie połowa ludzkości nie wyobraża sobie dnia bez porannej dawki memów z kotami i #wakacyjnychrelacji @sąsiadów… I dobra wiadomość jest taka, że przy odrobinie szczęścia Twoja marka może na tym skorzystać – nawet, jeśli od lat przesiadujesz w szufladzie z napisem „małe przedsiębiorstwa”. Chcesz wiedzieć, jak?

Czytaj

Marketing Prawo biznesu

Jak legalnie używać obrazków z Internetu?

Autor: Tomasz Palak

Jeśli prowadzisz firmę, pewnie często zdarza się, że potrzebujesz różnych grafik. Wstawiasz zdjęcie produktu na ulotki, tłumaczące specyfikę branży infografiki na stronę albo wykorzystujesz rysunki, które tak dobrze klikają się w social mediach. Uważaj – one wszystkie mogą być obciążone prawami autorskimi, a zatem mogą wiązać się z kłopotami, jeśli nie zajmiesz się tematem legalnie.

Czytaj

Marketing Inspiracje

3 znajome problemy z pisaniem tekstów dla swojej firmy. Którego z nich Ty chcesz się pozbyć?

Dziś powiem Ci o dużym problemie (i dam jego rozwiązanie) przedsiębiorców, którzy piszą teksty na potrzeby swoich firm.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak zrobić reklamę na YouTube, żeby widzowie zbierali szczęki z podłogi? (cz. 1)

Śledząc uważnie świat reklam wideo, odkryłem 3 stosunkowo proste sposoby na wyróżnienie spotu w zalewie innych filmów tego rodzaju. Najlepsze jest to, że żadna z tych metod nie wymaga ani posiadania góry pieniędzy, ani konieczności zatrudniania hollywoodzkich speców od efektów specjalnych!

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak rozkochać w sobie klientów? Krótki poradnik na walentynki

Plastikowe amorki, sztuczne kwiaty prosto z Chin i cekinowe poduszki w kształcie serca – niczym lukrowane tsunami – zalewają nasze miasta, wdzierają się do portfeli… Tej fali nic nie zatrzyma. Choćbyś całym sobą nienawidził walentynek, nie obronisz się przed nimi. Ale możesz wykorzystać je, aby rozkochać w sobie swoich klientów.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Życie na bogato i smartfony. Czego Apple nauczy Cię o marketingu?

Kiedy rozdawano zmysł inżynierski i wrażliwość na zawiłości układów scalonych, niuanse technologiczne i... innych ludzi, Steve Jobs stał prawdopodobnie w kolejce po marketingową intuicję. Bo jak inaczej wytłumaczyć fakt, że bosy hippis bez dyplomu uniwersyteckiego stworzył legendarne imperium?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zwiększyć wartość produktu w oczach klienta?

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zapewne chcesz, żeby klienci uważali Twoje produkty lub usługi za wartościowe. Naturalnie dążysz więc do zwiększenia ich wartości w oczach potencjalnych nabywców. Nie jest to proste, kiedy ludzie wciąż mówią tylko o tym, że powinno być taniej i taniej. Dowiedz się, jak sprawdzić, za co i ile więcej będą skłonni zapłacić

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Sprzedaż przez sen – nietypowa metoda podejścia do klienta

Jak myślisz, co decyduje o skuteczności opisu produktu na stronie internetowej? Od tego, co myślisz, zależą Twoje działania. Od Twoich działań zależą efekty, więc pozwolę sobie na takie uproszczenie: skuteczność Twojej sprzedaży w Internecie zależy od tego, co o niej myślisz.

Czytaj

Marketing Finanse

Jak promować firmę przy niskim budżecie lub nie mając go wcale?

Kiedyś było łatwiej. Wystarczyło nazwisko w książce telefonicznej i zlecenia „same” wpadały. Wystarczył dobry produkt, a klienci „sami” przychodzili. Dziś… nic nie jest za darmo!

Czytaj

Marketing Obsługa klienta Inspiracje

Jak mówić dobrze, kiedy inni mówią źle? [INFOGRAFIKA]

Żaden biznes nie jest w 100% idealny. Prędzej czy później każdemu zdarzy się mniejszy lub większy fail, który rozkwitnie w ogródek negatywnych komentarzy – i nie ma się czym martwić! Mało tego, kiełkującym hejtem można w większości przypadków pokierować w taki sposób, aby w ostatecznym rozrachunku obrócić go na swoją korzyść.

Czytaj