Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Obsługa klienta
ZAPPOS – ta firma wie, jak zadbać o obsługę klienta! (Skopiuj jej najlepsze praktyki)
Firmy inwestują tysiące w marketing, płatną reklamę, pozycjonowanie, obsługę kont w mediach społecznościowych… A jednocześnie zaniedbują najtańszy i jeden z najbardziej skutecznych sposobów na to, by bez ponoszenia kosztów zbudować świetny wizerunek… który zwykle przekłada się na znaczny wzrost zysków firmy.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?
CzytajMarketing
Efekt sieciowy motorem rozwoju biznesu – poznaj historie 3 znanych marek
Klienci do Ciebie nie wracają? Wolą iść do konkurencji? Marudzą, że jest za drogo? To bolączki wielu biznesów, szczególnie w tak wymagających czasach. Jest jednak coś, co możesz wykorzystać w swojej firmie, by sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Co to takiego? Efekt sieciowy!
CzytajMarketing
Dlaczego ludzie nie czytają newsletterów i co zrobić, by chętnie czytali maile od Ciebie?
Jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla swojej firmy w czasach zawirowań gospodarczych, to wypozycjonować się na eksperta w swojej branży. A jednym z najtańszych i najszybszych sposobów na realizację tego celu jest wykorzystanie email marketingu.
CzytajMarketing
Jak powinien wyglądać idealny raport SEO, czyli czego warto wymagać od firmy pozycjonującej Twoją stronę
Dzisiaj, aby myśleć o wysokich pozycjach w Google, należy w pełniejszym stopniu zadbać nie tylko o stronę internetową, ale i o swoją markę – a to oznacza, że proces pozycjonowania uległ znacznemu wydłużeniu.
CzytajMarketing
Czy efekt wabika zadziała w Twojej firmie? Sprawdź przykłady z 5 branż
Słyszałeś już o tylu teoriach, mechanizmach i trikach, które miały zwiększać Twoją sprzedaż. Próbowałeś nawet jakoś je zastosować, ale… te nie przynosiły rezultatów. Dlatego ten artykuł, zamiast teorii, skupi się na konkretnych przykładach zastosowania potężnego mechanizmu – efektu wabika. Z 5 różnych branż!
CzytajMarketing
Strategia na Zooma, czyli jak sprawić, by klienci wybierali Ciebie, a nie konkurencję
Wiele osób sukces Zooma przypisuje wyłącznie pojawieniu się pandemii i konieczności pracy zdalnej. Mało kto wie, że już w 2017 roku wartość tej firmy przekroczyła 1 miliard dolarów, a dwa lata później Zoom trafił na amerykańską giełdę, osiągając zawrotną wycenę 16 miliardów dolarów. Co wpłynęło na tak ogromną popularność tej aplikacji?
CzytajStrategia Marketing
Jak zbudować Decydującą Przewagę nad konkurencją?
A gdyby tak dało się pozbyć całej konkurencji… bez narażania się na odpowiedzialność karną? Czy perspektywa zbudowania takiej pozycji na rynku, że w oczach kupujących wszystkie inne biznesy przestałyby się liczyć, brzmiałaby zachęcająco? Taka sytuacja to nie fikcja. To scenariusz, który czeka Ciebie i Twoją firmę, gdy wraz z pracownikami wypracujecie Decydującą Przewagę Konkurencyjną.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu, Rory Sutherland – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Logika atakuje nas z każdej strony. Szczególnie w biznesie, gdzie wszyscy trąbią, by działania opierać na faktach i danych. Tymczasem w wielu przypadkach rozum odgrywa znikomą rolę. A dane, na których się opieramy, są błędne.
CzytajMarketing
Jak mówić o wartościach swojej firmy, by klienci od razu zauważali, że jest wyjątkowa, i chcieli płacić więcej?
W ostatnich latach wartości stały się wyróżnikiem na rynku i sposobem na wyprzedzenie konkurencji. Jak powinieneś o nich mówić, by klienci z łatwością zauważali wyjątkowość Twojej firmy?
Czytaj