Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Alchemia. Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu, Rory Sutherland – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Logika atakuje nas z każdej strony. Szczególnie w biznesie, gdzie wszyscy trąbią, by działania opierać na faktach i danych. Tymczasem w wielu przypadkach rozum odgrywa znikomą rolę. A dane, na których się opieramy, są błędne.
CzytajMarketing
Jak mówić o wartościach swojej firmy, by klienci od razu zauważali, że jest wyjątkowa, i chcieli płacić więcej?
W ostatnich latach wartości stały się wyróżnikiem na rynku i sposobem na wyprzedzenie konkurencji. Jak powinieneś o nich mówić, by klienci z łatwością zauważali wyjątkowość Twojej firmy?
CzytajMarketing
Jak przekonać klientów, by kupili właśnie to, co chcesz? Poznaj efekt wabika
Wyobraź sobie, że wraz ze swoją drugą połówką planujecie miesiąc miodowy. Ustaliliście już, że będzie to Rzym albo Paryż. Agent w biurze podróży przedstawia Wam pakiety wakacyjne w obu stolicach: przeloty, zakwaterowanie, zwiedzanie i bezpłatne śniadania. Zakładając, że koszty byłyby takie same, co byś wybrał?
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
„Strategia Umami” – dziwny tytuł, rewelacyjna treść
Najpierw zupełnie mnie odrzuciła. Potem okazało się, że czytając ją, zakreśliłem jakieś… 90% tekstu. Strategia Umami – niezwykła książka o jeszcze bardziej niezwykłym tytule. I poradnik dla tych, którzy szukają pomysłów na odróżnienie swojego biznesu od innych.
CzytajMarketing
3 mity o marketingu, w które wierzą mali przedsiębiorcy… przez co ich firmy przegrywają walkę z większą konkurencją
Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Często robią to nieświadomie i w dobrej wierze, bo tak im podpowiada intuicja. Jednak nieznajomość tych praw nie zwalnia z odpowiedzialności… a w tym przypadku często wszystko ma naprawdę opłakane skutki.
CzytajMarketing
Jak przyciągać tłumy klientów – efekt sieciowy dla „zwykłych” biznesów
Jak działa efekt sieciowy? W ogromnym skrócie – jest to zjawisko, które polega na tym, że konsumenci odnoszą korzyści z posiadania określonego dobra, gdy zwiększa się jego popularność. Czyli: im więcej osób z niego skorzysta, tym cenniejsze będzie dla wszystkich użytkowników.
CzytajMarketing
Hipnotyzujący lead, czyli co zrobić, żeby czytelnik nie mógł się oderwać od Twojego tekstu
Amerykański copywriter Joe Sugarman pisał: „Jedynym celem pierwszego zdania w reklamie jest skłonienie Cię do przeczytania drugiego”. Tak samo jest w każdym tekście. Każde jego zdanie ma szybko przesuwać Twojego czytelnika w dół.
CzytajMarketing
Dlaczego niektóre marki porywają tłumy? Poznaj efekt sieciowy
A gdyby tak klienci kupowali zawsze u Ciebie, niezależnie od tego, co robi konkurencja? Gdyby uważali, że wręcz nie wypada pojawić się z produktem innej marki w towarzystwie albo przyznać się do skorzystania z usług innej firmy?
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Skuteczna reklama, John Caples – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jesteś przedsiębiorcą i marzysz o tym, żeby więcej osób usłyszało o Twojej firmie? Myślisz o założeniu własnego biznesu, ale nie wiesz, w jaki sposób skutecznie go reklamować? A może po prostu interesują Cię tajniki efektywnej reklamy – ot tak, z ciekawości – bo nigdy nie wiadomo, kiedy taka wiedza może Ci się przydać?
CzytajMarketing
Awatar klienta – sprawdź, jak wejść w skórę kupującego, żeby lepiej go zrozumieć i sprzedawać więcej
Jeśli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. To powiedzenie sprawdza się i w życiu, i w biznesie, i w marketingu. Tak jak nigdy nie będziesz się wszystkim podobał, przykro mi, Drogi Przedsiębiorco, tak jak Twoja ulubiona zupa mamusi nie wszystkim będzie smakowała – tak samo nie da się stworzyć reklamy, która trafi do wszystkich i wszystkich przekona.
Czytaj