Artykuły z kategorii:
Obsługa klienta

Obsługa klienta

Jak zorganizować dział lub biuro obsługi klienta

Jak zorganizować biuro obsługi klienta, które oczaruje odwiedzających i sprawi, że już nigdy nie będą chcieli korzystać z usług innych firm (a przynajmniej tych, które zajmują się tym, co Ty)? Dobre pytanie… I za chwilę poznasz na nie odpowiedź.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu

Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.

Czytaj

Marketing Obsługa klienta

Marketing relacji, czyli jak zbudować trwały związek z klientami?

Marketing relacji to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych klientów, jednak jeszcze ważniejsze jest przecież pozyskanie nabywców stałych i lojalnych. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój związek z klientami przetrwał nawet najtrudniejsze chwile.

Czytaj

Obsługa klienta

Jak słuchać, żeby łatwo przeprowadzić trudną rozmowę z klientem i pracownikiem

W poprzednim artykule przedstawiłem teorię 4 uszu Schulza von Thuna. Ten artykuł jest kontynuacją tematu słuchania. Tym razem na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak wiedza o uchu rzeczowym, apelowym, ujawniania siebie i relacji może polepszyć Twoje kontakty biznesowe i pomóc Ci w trakcie trudnych rozmów.

Czytaj

Obsługa klienta Inspiracje

Przedsiębiorco, którym uchem słuchasz?

Wyobraź sobie, że otwierasz rano skrzynkę mailową, a tam czeka na Ciebie wiadomość o takiej treści: „Wasz produkt dotarł uszkodzony”. Co byś pomyślał w takiej sytuacji? Że po prostu ktoś informuje Cię o fakcie? Że ktoś czegoś się od Ciebie domaga? Że ktoś jest na Ciebie zły i Ci o tym pisze? Że ktoś chce Ci pokazać, że zawaliłeś? Zastanów się, bo to bardzo ważne dla Twojego biznesu.

Czytaj

Marketing Obsługa klienta Inspiracje

Jak mówić dobrze, kiedy inni mówią źle? [INFOGRAFIKA]

Żaden biznes nie jest w 100% idealny. Prędzej czy później każdemu zdarzy się mniejszy lub większy fail, który rozkwitnie w ogródek negatywnych komentarzy – i nie ma się czym martwić! Mało tego, kiełkującym hejtem można w większości przypadków pokierować w taki sposób, aby w ostatecznym rozrachunku obrócić go na swoją korzyść.

Czytaj

Obsługa klienta Inspiracje

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań każdego przedsiębiorcy. Jest to próba tym większa, że na zaufanie klienta często trzeba długo pracować, a można je błyskawicznie stracić. Czy wykorzystujesz wszystkie sposoby na to, by przekonać do siebie ludzi? Sprawdźmy.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Sprzedawaj uszami, czyli 3 sposoby na to, jak lepiej słuchać klientów

Po co jest słuchanie w sprzedaży? Jeśli myślisz, że tylko po to, by zebrać informacje – to się mylisz. Ale od początku…

Czytaj

Obsługa klienta Wywiady

Chcesz dotrzeć do swoich klientów? Słuchaj tego, co się kryje za słowami – rozmowa z Krzysztofem Głowackim

Uważa, że słuchanie jest jedną z najbardziej przydatnych umiejętności – zarówno w życiu rodzinnym, jak i w biznesie. Mówi, że najlepiej zacząć od słuchania samych siebie po to, by potem móc w pełni usłyszeć swoich bliskich, pracowników oraz klientów i dzięki temu lepiej ich wspierać.

Czytaj

Obsługa klienta

Jak zareklamować swoją żonę, żeby żaden mężczyzna nie mógł oprzeć się jej wdziękom?

Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy, a nie – jak zaczyna. Poznajcie zatem Ricka – faceta, który zaczął co prawda słabo, ale potem tak się rozkręcił, że… szkoda gadać.

Czytaj