Kontakt

Beata Grzegorczyk

Beata Grzegorczyk

Coraz Lepszy Opiekun Klienta

Kontakt dla Klientów i osób zainteresowanych naszymi produktami i usługami

733 009 568 (godz. 9.00-15.00)
biuro@corazlepszafirma.pl

Masz jakieś pytanie?

Przygotowaliśmy dla Ciebie najważniejsze podpowiedzi – tu szybko znajdziesz rozwiązanie

I. Nie mogę się zalogować

Aby zalogować się do swojego konta, wejdź na naszą stronę www.corazlepszafirma.pl/logowanie/. W polu „e-mail” wpisz adres mailowy, który podałeś podczas składania zamówienia oraz hasło. Jeśli to Twoje pierwsze logowanie do Panelu Klienta, tymczasowe hasło otrzymałeś od nas mailowo.

1_1

Mail do logowania to ten, który wpisałeś podczas składania zamówienia oraz na który otrzymałeś od nas wszelkie informacje związane z realizacją zamówienia. Podczas składania zamówienia otrzymałeś od nas również wiadomość z tymczasowym hasłem. Jeżeli nie możesz odnaleźć tej wiadomości – skorzystaj z opcji przypomnienia hasła.
W razie dalszych problemów z dostępem do konta, napisz do nas na maila: biuro@corazlepszafirma.pl.

Jeśli podczas logowania otrzymujesz powiadomienie o nieprawidłowych danych lub braku użytkownika, w pierwszej kolejności sprawdź, czy logujesz się mailem, który podałeś podczas składania zamówienia. W razie dalszych problemów z dostępem do konta, napisz do nas na maila: biuro@corazlepszafirma.pl.

Jeśli chciałbyś zmienić adres mailowy do logowania do panelu Klienta, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl – uaktualnimy Twoje dane w naszym systemie.

a. Jeżeli nie pamiętasz hasła bądź nie możesz znaleźć naszej wiadomości, skorzystaj z opcji przypomnienia hasła (https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/nie-pamietam-hasla). Znajduje się ona pod przyciskiem „Zaloguj”, w prawym dolnym rogu. 1_5a

b. W oknie wpisz adres mailowy, którym logujesz się do Panelu Klienta i potwierdź zresetowanie hasła przyciskiem „WYŚLIJ”.

c. W ciągu maksymalnie 2-3 minut, otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do zmiany hasła. 1_5c 1_5c2

d. Pamiętaj, przesłany przez nas link jest jednorazowy. Ustaw hasło, jak tylko otrzymasz naszą wiadomość, w innym przypadku link zostanie zdezaktywowany.

Nowe hasło powinno składać się z minimum 8 znaków i może być połączeniem liter i cyfr. 1_5d

e. Kiedy ustawisz nowe hasło, zaloguj się do Panelu Klienta ponownie.

f. Hasło do logowania możesz również zmienić w Panelu Klienta. Wystarczy, że po zalogowaniu (www.corazlepszafirma.pl/logowanie) wybierzesz zakładkę „Twoje konto” → „Zmiana hasła”. Kolejne etapy zmiany hasła są identyczne jak w przypadku wyboru opcji przypomnienia hasła.

1_5f

II. Gdzie jest moje szkolenie?

Każde wykupione szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta na naszej stronie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Szkolenia". 2_1

Wszystkie nasze szkolenia są produktami online. Udostępniamy Ci je w Panelu Klienta na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia.

Każde szkolenie jest dostępne online w Panelu Klienta (w wersji mp4) oraz mp3.

Szkolenie dla ułatwienia jest podzielone na odcinki. Odtworzony w Panelu odcinek zostanie odznaczony, dzięki czemu będziesz wiedział, które części pozostały do odsłuchania.

Jeżeli jesteś jedną z tych osób, które słuchają szkoleń podczas spacerów czy podróży, to dobrze się składa. W Twoim Panelu Klienta szkolenie jest dostępne również do pobrania w wersji mp3. Opcja ta znajduje się tuż pod listą odcinków. 2_3

Do każdego szkolenia dołączamy materiały dodatkowe, między innymi checklistę, która pomoże Ci we wdrażaniu wiedzy ze szkolenia oraz weryfikowaniu postępów. Materiały dodatkowe znajdują się pod nagraniami poszczególnych części szkolenia. Z łatwością pobierzesz je w plikach PDF. 2_4

Szkolenie udostępniamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty. O zrealizowanym zamówieniu poinformujemy Cię mailowo.

Szkolenie udostępniamy w Panelu Klienta bezterminowo.

W pierwszej kolejności spróbuj odtworzyć szkolenie na innej przeglądarce (np. Chrome, Mozilla, Safari). Jeśli problem będzie dalej występował, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, pomożemy znaleźć rozwiązanie.

Potwierdzenie realizacji zamówienia wraz z informacją o dostępie do szkolenia przesyłamy na adres mailowy podany przy składaniu zamówieniu. Sprawdź, czy wiadomości od nas nie wylądowały w SPAMie, ofertach, promocjach. Jeśli ich nie odnajdziesz, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl.


III. Chcę kupić szkolenie – jak mam to zrobić?

a. Szkolenie możesz zamówić na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania bądź w Panelu Klienta.

b. Jeśli to Twoje pierwsze zamówienie u nas, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i z dostępnych szkoleń online wybierz to, którego potrzebujesz, klikając opcję „Chcę się dowiedzieć więcej”.

c. Jeśli jesteś zdecydowany, kliknij opcję „Kup teraz”. System przekieruje Cię na stronę realizacji zamówienia. 3_1c

d. Na pierwszym etapie realizacji zamówienia, będziesz mógł sprawdzić zawartość koszyka, czyli szkolenia, które zamawiasz, oraz ceny netto i brutto. Na tej karcie możesz również dodać kod rabatowy. Wpisz go w puste pole i naciśnij przycisk „Użyj kodu”. Obniży on wartość zamówienia.

e. Jeśli wszystko się zgadza, przejdź do kolejnego etapu, klikając opcję „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”. 3_1e

f. Jako nasz nowy klient nie posiadasz jeszcze bezpłatnego konta na naszej stronie. Wybierz więc na tym etapie opcję „Nie mam jeszcze konta”, a w dostępne pole wpisz swój adres mailowy.
Pamiętaj, aby był on aktywny! Będzie on zarówno loginem do Panelu Klienta, jak i adresem do korespondencji. Otrzymasz na niego wszelkie informacje o realizacji zamówienia, a także mail aktywacyjny do Twojego bezpłatnego konta na naszej stronie, na której udostępnimy Ci szkolenie.

Jeśli posiadasz już konto na naszej stronie https://www.corazlepszafirma.pl/logowanie/, system poprosi Cię o zalogowanie do niego.

g. W kolejnych krokach uzupełnij dane, dzięki którym będziemy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Sprawdź poprawność wprowadzonych danych i potwierdź je, wybierając opcję „Przejdź dalej”. 3_1g

h. Podsumowanie zamówienia – na tym etapie możesz sprawdzić poprawność danych, które wprowadziłeś. Jeśli zauważysz błąd, bądź będziesz chciał nas o czymś poinformować, zrób to, korzystając z pola „Twój komentarz do zamówienia”.
3_1h
Potwierdź złożenie zamówienia przyciskiem „Zamawiam i płacę”.

i. Jeśli jesteś na tym etapie, to znak, że przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji. Po Twojej stronie pozostało opłacenie zamówienia. Możesz to zrobić tradycyjnym przelewem bądź poprzez system Tpay. 3_1i

Zamówienie możesz opłacić przelewem tradycyjnym bądź za pośrednictwem serwisu transakcyjnego Tpay, który umożliwia płatność szybkim przelewem, kartą (debetową oraz kredytową), a także BLIK-iem.


IV. Kupiłem szkolenie, ale mam dodatkowe pytania

W tej sytuacji opłać zamówienie poprzez szybki przelew dostępny za pośrednictwem systemu Tpay. Przy poprawnie zrealizowanej transakcji, szkolenie udostępnimy Ci w ciągu kilku minut od zakończenia składania zamówienia.

Jeśli potrzebujesz zmienić jakiekolwiek dane w zamówieniu, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, bądź zadzwoń 733 009 568.

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, bądź zadzwoń na 733 009 568.

Jeśli chciałbyś otrzymać fakturę proforma, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, prześlemy ją do Ciebie.

O postępach w realizacji zamówienia będziemy Cię informować mailowo. Sprawdzaj więc na bieżąco swojego maila, którego podałeś podczas składania zamówienia.


V. Mam pytanie o Program Rozwoju CorazLepszaFirma.pl

a. Lekcje Programu Rozwoju udostępniamy co miesiąc na dwa sposoby – wysyłamy je do Ciebie kurierem oraz udostępniamy (w wersji mp3) w Panelu Klienta. 5_1a

Znajdziesz je w Panelu Klienta (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Program Rozwoju” → „Lekcje”.

b. Każdą z udostępnionych lekcji możesz odtworzyć, bądź pobrać w wersji mp3. 5_1b

c. Podobnie jak w przypadku pojedynczych szkoleń, również do Lekcji Programu Rozwoju dołączamy materiał dodatkowy, którym jest „Instrukcja do lekcji”. Możesz ją pobrać w PDF. 5_1c

Lekcje Programu Rozwoju udostępniamy Ci bezterminowo, czyli nie znikną z Twojego konta nawet po zakończeniu Programu Rozwoju.

Jako Uczestnik Programu Rozwoju w Pakiecie Ekspert bądź VIP masz dostęp do dodatkowych elementów Programu, takich jak archiwum webinarów oraz Coraz Lepsze Q&A. Znajdziesz je w zakładce „Program Rozwoju”.

Materiały możesz odsłuchać w Panelu Klienta, a także pobrać w wersji mp3. 5_3

Znak „Uczestniczymy w Programie Rozwoju CorazLepszaFirma.pl” jest dostępny na Twoim koncie (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia) w zakładce „Program Rozwoju” → „Do pobrania”.

Możesz go wykorzystać na swojej stronie internetowej, bądź w materiałach promocyjnych. 5_4

Link do Forum wysłaliśmy Ci w mailu powitalnym, jeśli nie możesz go znaleźć, zaloguj się do Panelu Klienta (https://www.corazlepszafirma.pl/twoje-szkolenia). Wejdź w zakładkę „Program Rozwoju”, a następnie „Forum CLF”, dzięki temu zostaniesz bezpośrednio przekierowany na stronę Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców na Facebooku.

Gdy będziesz na stronie Forum, wybierz opcję „Dołącz do grupy” i w oknie weryfikacyjnym wpisz adres mailowy, którym logujesz się do Panelu. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować Cię jako aktywnego Uczestnika Programu Rozwoju i dodać do grupy. 5_5

Do Forum może dołączyć Uczestnik Programu Rozwoju w Pakiecie Ekspert lub VIP oraz dwie dodatkowe osoby (wspólnicy lub współpracownicy).

Jeśli chciałbyś zmienić adres do wysyłki, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl lub zadzwoń 733 009 568.

Jeśli chciałbyś zmienić dane do faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl lub zadzwoń 733 009 568.

Wysyłkę lekcji Programu Rozwoju realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD.

Lekcje wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.

Oczywiście – jeśli nie potrzebujesz lekcji w formie fizycznej, daj nam znać, a będziemy Ci udostępniać kolejne Lekcje wyłącznie w formie mp3. Lekcje zostaną Ci udostępnione w Panelu Klienta w zakładce „Program Rozwoju”.

Wizytówka w Katalogu Coraz Lepszych Przedsiębiorców jest formą promocji Twojej firmy, a jej publikacja jest całkowicie dobrowolna. Jeśli nie chcesz z niej korzystać, po prostu nas o tym poinformuj, nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami.

Aby podpisać umowę poprzez Autenti, nie trzeba zakładać własnego konta. Link do umowy otrzymujesz na swój adres e-mail, a kod SMS do autoryzacji na swój numer telefonu. Podpisanie umowy jest bardzo intuicyjne i trwa kilka minut. Wymaga jedynie dostępu do Twojego maila i telefonu.


VI. Mam pytania o moją fakturę

Fakturę wysyłamy na adres mailowy, który podałeś podczas składania zamówienia. Jeśli nie możesz odnaleźć maila z fakturą, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, wyślemy ją ponownie.

Jeśli potrzebujesz duplikatu faktury, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl. Gotowy duplikat prześlemy w mailu zwrotnym.

Jeśli potrzebujesz faktury, a nie możesz jej znaleźć na swojej skrzynce mailowej, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl. Fakturę wyślemy ponownie.

Faktury wystawiamy na firmy zarejestrowane w Polsce lub na osobę fizyczną.

Fakturę za zamówione szkolenie otrzymasz najpóźniej na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty.


VII. Jak działa Gwarancja Satysfakcji?

7

Gwarancja Satysfakcji to czas, jaki dajemy Ci po zakupie naszych szkoleń online, na przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce, czyli w Twojej firmie. Jest ona ważna przez 90 dni od zakupu szkolenia. W tym czasie możesz weryfikować, jakie efekty wniosły do Twojego biznesu wskazówki przekazane w materiale. Jeśli uznasz, że wiedza ta nie była wystarczająca, w ramach Gwarancji Satysfakcji oddamy Ci pieniądze, które przeznaczyłeś na zakup szkolenia.

Jeśli chcesz skorzystać z Gwarancji Satysfakcji, wyślij do nas maila na adres biuro@corazlepszafirma.pl, i napisz, które szkolenie nie spełniło Twoich oczekiwań. Masz na to aż 90 dni od zakupu szkolenia. Nie musisz podawać przyczyny i uzasadniać swojej decyzji.

Każde zgłoszenie realizowane jest niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości o chęci skorzystania z Gwarancji Satysfakcji.
W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz od nas fakturę korygującą do złożonego zamówienia. Sprawdzoną i podpisaną fakturę zeskanuj i odeślij do nas na adres: biuro@corazlepszafirma.pl. Na jej podstawie zwrócimy Ci pieniądze za szkolenie.

Zwrot pieniędzy w ramach Gwarancji Satysfakcji realizujemy przelewem na wskazane konto, jak tylko otrzymamy od Ciebie i zweryfikujemy podpisaną fakturę korygującą.


VIII. Bezpłatne poradniki

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi bezpłatnymi poradnikami, wejdź na naszą stronę https://www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania i wybierz ten, którego potrzebujesz. 8_11
Na następnej stronie podaj swój adres email, na który mamy przesłać link do pobrania poradnika, a następnie potwierdź to, klikając przycisk “Pobieram”. 8_12
W przeciągu kilku minut na podany adres email otrzymasz od nas wiadomość z linkiem do pobrania materiału.

Link do pobrania poradnika wysyłamy na podany przez Ciebie adres mailowy. Niestety zdarza się tak, że część naszych wiadomości trafia do spamu, ofert, czy promocji, dlatego w pierwszej kolejności sprawdź te foldery w swojej skrzynce. Czasem zdarza się również tak, że wiadomości są blokowane przez wewnętrzne filtry antyspamowe, o których istnieniu użytkownik poczty nawet nie zdaje sobie sprawy.
Jeśli w dalszym ciągu nie będziesz mógł znaleźć wiadomości z linkiem, napisz do nas na biuro@corazlepszafirma.pl, a z przyjemnością Ci go wyślemy.


IX. Dopisz lub wypisz mnie z newslettera

Do naszego newslettera możesz zapisać się poprzez ten link: promo.corazlepszafirma.pl/newsletter. W wolne pole wpisz swój adres mailowy i potwierdź zapisanie się do naszego newslettera poprzez opcję “Zapisz mnie teraz!”. 9_1

Jeśli chciałbyś wypisać się z naszego newslettera, pod każdą otrzymaną od nas wiadomością, jest dostępna opcja “Rezygnacja z newslettera”. Wystarczy skorzystać z tej opcji, bądź napisać do nas na biuro@corazlepszafirma.pl i wskazać, jaki mail mamy usunąć z naszej listy mailingowej.

Każde ze szkoleń proponowanych w newsletterze znajdziesz na naszej stronie www.corazlepszafirma.pl/rozwiazania

Adres Biura:

CorazLepszaFirma.pl
ul. Startowa 14/97, 20-352 Lublin

Właścicielem CorazLepszaFirma.pl jest:

CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 80 lok. 39, 00-175 Warszawa
NIP: 525-281-50-75 | REGON: 385523975 | KRS: 0000827656

Numer konta:
24 1140 1078 0000 3162 8100 1003 (mBank)