Chcesz mieć pracę, z której będziesz dumny?

Opiekun Klienta w Coraz Lepszej Firmie

Jeśli:

  • lubisz ludzi, lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać
  • Twoi znajomi uważają Cię za osobę przyjazną, empatyczną i często zgłaszają się do Ciebie po pomoc
  • potrafisz sprawnie posługiwać się językiem, być elastyczny/a i odważny/a w rozmowie
  • lubisz przekonywać innych do swoich opinii, nie boisz się wyrażać swojego zdania i mówisz z pewnością w głosie
  • aby być zadowolonym/ą z siebie pod koniec dnia, potrzebujesz czuć, że coś konkretnego osiągnąłeś/aś
  • masz wewnętrzny ogień, który motywuje Cię do tego, aby robić więcej
  • Twoja sumienność to niemal obsesja, aby dobrze wykonywać powierzone zadania i nie zaznasz spokoju, dopóki rzeczy nie będą zrobione tak, jak obiecałeś/aś
  • cenisz współpracę zamiast rywalizacji i “gwiazdorzenia”
  • lubisz jasne zasady i ważna jest dla Ciebie praca w dobrze zorganizowanym środowisku

...to być może jesteś osobą, której szukamy!

Rośniemy bowiem w bardzo szybkim tempie i właśnie powiększamy nasz Coraz Lepszy Zespół o nowych Opiekunów Klienta.

Kilka słów o nas

Coraz Lepsza Firma powstała dlatego, że wierzymy w to, że jeśli świat wokół nas ma stać się lepszy, to dokona się to wyłącznie dzięki ludziom przedsiębiorczym, którzy – zamiast narzekać – biorą życie w swoje ręce. Wszystko, co robimy, służy temu, by ich wspierać. Pokazujemy nowy sposób prowadzenia biznesu. Towarzyszymy Przedsiębiorcom na tej drodze, inspirujemy do odważnych zmian, wspieramy wiedzą i sprawdzonymi narzędziami. Pomagamy im budować firmy, z których będą dumni...

Twoje zadania na tym stanowisku:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi obecnymi Klientami w celu zachęcenia ich do zrobienia kolejnego kroku – rozpoczęcia stałej współpracy z Coraz Lepszą Firmą i dołączenia do Społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców
  • “miękka sprzedaż” oparta na relacjach i edukacji Klienta (żadnego dzwonienia “na zimno”, czy wciskania czegokolwiek)
Kamila Młodzianko
Niewielu rzeczy bałam się tak bardzo jak sprzedaży i długo upierałam się, że nie chcę tego robić. Uwielbiam kontakt i pomaganie klientom, ale sprzedawać? W życiu! Gdy przyszłam do Coraz Lepszej Firmy, zobaczyłam, że sprzedawanie jest czymś kompletnie innym niż to, co znałam z typowego call center. Kto to widział: mogę słuchać, pomagać, a zamiast namawiania – sama decydować o tym, czy nasze rozwiązania faktycznie pasują do danego Klienta!? My SPRZEDAJEMY INACZEJ. Okazało się też, że po drugiej stronie słuchawki są ciekawi przedsiębiorcy, którzy już nas znają i potrzebują konkretnej pomocy, aby ich firmy mogły się rozwijać. Nie spodziewałam się, że sprzedawanie może dawać taką satysfakcję i nakręcać do działania (bo dobre wyniki cieszą!), a jednocześnie dawać tyle radości (bo wiem, że naprawdę mogłam komuś pomóc). Dzisiaj wiem, że ta PRAWDZIWA sprzedaż to słuchanie drugiego człowieka.
Kamila Młodzianko, pasjonatka obsługi klienta, wieloletnia szefowa obsługi w Tolle.pl, a od lutego 2018 Opiekun Klienta w CLF

Wymagania:

  • najważniejsze są dla nas Twoje predyspozycje i cechy osobowości opisane na początku ogłoszenia. Nie wymagamy żadnego doświadczenia. Wszystkiego, co musisz wiedzieć, aby pracować na tym stanowisku, bez problemu Cię nauczymy
  • ciepły, miły i przyjazny głos, w którym słychać pozytywne nastawienie
  • bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i "stylu bycia" Coraz Lepszej Firmy, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz

Oferowane warunki:

  • praca oparta o nieustanny kontakt i relację z wyjątkowymi ludźmi, jakimi są przedsiębiorcy
  • zgrany, wspierający się nawzajem i dobrze współpracujący zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji
  • jasne i realne oczekiwania co do wydajności i osiąganych rezultatów
  • wynagrodzenie: w okresie próbnym (3 miesiące) 2500 zł netto (ok. 3500 zł brutto), po solidnym przeszkoleniu i pozytywnym zakończeniu okresu próbnego - 3000 zł netto (ok. 4200 zł brutto)
  • wynagrodzenie stałe (bez prowizji), które daje komfort i zdejmuje “ciśnienie”, dzięki czemu możesz czerpać z tej pracy więcej satysfakcji i radości
  • umowa o pracę (w okresie próbnym na czas określony, potem na stałe – czyli na czas nieokreślony)
  • dodatkowo dla rzetelnych i lojalnych pracowników udział w firmowym planie akcjonariatu pracowniczego, czyli staniesz się współwłaścicielem firmy tuż przed jej planowanym wejściem na giełdę
  • praca stała od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, żadnych nadgodzin ani pracy w weekendy
  • w okresie próbnym praca w naszym biurze, natomiast po jego zakończeniu praca w modelu "no office", czyli możesz pracować, gdzie tylko chcesz (o ile jest tam dobry dostęp do internetu i zasięg telefonu komórkowego)
  • ogromne możliwości rozwoju – szkolenia, regularna indywidualna praca z naszym Ekspertem Rozwoju Talentów, dostęp do firmowej biblioteki i Twój własny budżet na zakup książek na koszt firmy
Iza Kuta
Dlaczego Coraz Lepsza Firma to wymarzone miejsce pracy? Bo mamy Zespół Marzeń :) Zawsze gramy do jednej bramki. Chętnie dzielimy się ze sobą wiedzą i umiejętnościami, by robić kolejne rzeczy lepiej, sprawniej, by osiągać więcej. Więc jeśli lubisz rywalizację i podkładanie świń – to u nas się nie odnajdziesz. W CLF masz nieograniczony dostęp do wiedzy, tutaj naprawdę możesz się rozwinąć. Czujesz, że firma w Ciebie inwestuje, a nie wykorzystuje. Mamy też fajnych klientów, z którymi będziesz mieć kontakt :) Poznasz wielu fascynujących ludzi i doświadczysz tego, jak ważne jest to, co dla nich robisz. To się nazywa mieć satysfakcję z pracy!
Izabela Kuta, Opiekun Klienta w CLF od lipca 2016

Etapy rekrutacji:

Krok 1: Przesłanie dokumentów aplikacyjnych

Przesłanie CV oraz listu motywacyjnego, w którym uzasadnisz, dlaczego uważasz, że pasujesz do tego stanowiska, do naszej kultury organizacyjnej i dlaczego chcesz współtworzyć Coraz Lepszą Firmę razem z nami.

Złóż swoje CV i odpowiedzi na pytania na adres rekrutacja@corazlepszafirma.pl - w temacie wiadomości wpisz “Opiekun Klienta – Twoje imię i nazwisko”.

Krok 2: Akceptacja warunków pracy

Po złożeniu pełnej aplikacji otrzymasz od nas szczegółowy mail z opisem warunków pracy oraz zadań na stanowisku. Przejdziemy do kolejnego etapu rekrutacji tylko wtedy, jeśli warunki pracy będą Ci odpowiadały.

Krok 3: Wstępna rozmowa telefoniczna z Koordynatorem Działu Obsługi Klienta (20 min.)

Jeśli warunki pracy zostaną przez Ciebie zaakceptowane, zaproponujemy Ci wstępną rozmowę przez telefon. Rozmowa telefoniczna odbędzie się w godzinach naszej pracy. Na rozmowie zadamy Ci pytania pozwalające ocenić Twoją motywację do pracy i sprawdzimy, na ile Twoje i nasze cele są ze sobą spójne. Dokonamy również wstępnej oceny Twojego dopasowania do Zespołu.

Krok 4: Badanie dopasowania do stanowiska pracy

Jeśli pozytywnie zakończyła się rozmowa wstępna, czeka Cię profesjonalne badanie Twoich preferencji i predyspozycji zawodowych. Wykonasz je przez Internet w ciągu 30 min. Wszystko po to, by sprawdzić, na ile Twój potencjał pokrywa się z naszym “Idealnym Profilem Kandydata”.

Krok 5: Rozmowy telefoniczne z członkami Zespołu (łącznie 40 min.)

Zostaniesz zaproszony na dwie rozmowy telefoniczne. Odbędą się one jedna po drugiej w godzinach naszej pracy. Podczas rozmów będziemy oceniać Twój sposób rozmowy, Twoje podejście do obsługi klienta, dopasowanie do stanowiska oraz Zespołu.

Krok 6: Spotkanie osobiste w firmie z Koordynatorem Działu Obsługi Klienta

Zaprosimy Cię do naszego biura na rozmowę rekrutacyjną, podczas której zostaniesz poproszona/y o wykonanie 2 zadań praktycznych. Zadania będą dotyczyły umiejętności czytania wytycznych ze zrozumieniem oraz sprawności w poruszaniu się w systemach informatycznych.

Krok 7: Podjęcie decyzji i spotkanie z Coraz Lepszym Szefem :)

Jeśli spotkanie w firmie zakończy się pozytywnie, zostaniesz zaproszona/y na spotkanie z Coraz Lepszym Szefem. Na tym etapie rozmowa będzie odbywać się po partnersku i dotyczyć wzajemnych oczekiwań. Otrzymasz również oficjalną propozycję pracy i podpiszesz stosowne dokumenty.

Krok 8: Okres próbny. Proces wdrożenia

Pierwsze 3 miesiące będą dla Ciebie szczegółowym wdrożeniem do pracy. Bardzo poważnie traktujemy etap wdrożenia do pracy, więc będzie to dla Ciebie wymagający czas, pełen nowej wiedzy i doświadczeń. Dowiesz się również, w jaki sposób będziemy weryfikować rezultaty Twojej pracy oraz czego dokładnie od Ciebie oczekujemy.

W okresie próbnym oczekujemy pracy w naszym biurze, pod okiem doświadczonych pracowników. Po okresie próbnym sam/a zdecydujesz, czy będziesz wolał/a pracować z biura, czy z domu.

Krok 9: Ocena okresu próbnego

Po zakończeniu okresu próbnego porozmawiamy o rezultatach Twojego wdrożenia do pracy. Zastanowimy się wspólnie, co możemy zrobić, aby nasza współpraca układała się jeszcze lepiej lub podejmiemy decyzję o rezygnacji z dalszej współpracy.

Ocena współpracy będzie oparta na rzetelnych danych oraz jasnych, transparentnych kryteriach. Będziesz otrzymywał/a informację zwrotną na bieżąco od pierwszego dnia pracy, abyś mógł/mogła stawać się coraz lepszy/a i poprawiać swoje rezultaty.

Krok 10: Przedłużenie umowy (na czas nieokreślony) oraz podwyżka

Jeśli ocena okresu próbnego zakończyły się obustronną chęcią dalszej współpracy, otrzymasz podwyżkę i przedłużenie umowy o pracę na czas nieokreślony. Witaj na pokładzie Coraz Lepszych :)

Chcesz aplikować?

Wyślij nam swoje CV i list motywacyjny (w którym uzasadnisz, dlaczego uważasz, że pasujesz do tego stanowiska, do naszej kultury organizacyjnej i dlaczego chcesz współtworzyć Coraz Lepszą Firmę razem z nami) w formacie PDF na adres: rekrutacja@corazlepszafirma.pl – w temacie wiadomości wpisz “Opiekun Klienta – Twoje imię i nazwisko”.