Artykuły z kategorii:
Strategia

Strategia

Jak prowadzić wojnę partyzancką w biznesie?

Znów zerwałeś się nad ranem zlany potem? Czujesz się jak w potrzasku, bo firmę otoczyli wielcy gracze i wiesz, że nie masz z nimi szans? Spokojnie. Oddychaj głęboko. Historia pokazała, że istnieje zadziwiająco dobry sposób na walkę z silniejszym przeciwnikiem. Jak się okazuje, dzięki partyzantce sukcesy odnoszą nie tylko armie, ale i firmy. Ty też znajdziesz dobre rozwiązanie.

Czytaj

Strategia Finanse

Sprawdź, czy masz szansę zrobić biznes wart miliony [QUIZ]

Sprawdź, czy nadajesz się na kreatora biznesu. A konkretnie – na współtwórcę firm wartych ponad 5 miliardów (5 000 000 000) euro.

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Finanse

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Finansowanie dla startupów. Jak negocjować z inwestorem, Franciszek Migaszewski

Chodzi Ci po głowie pomysł na innowacyjny biznes, który chciałbyś zamienić w rzeczywistość, ale nie masz pieniędzy? Myślisz o znalezieniu inwestora, który zasiliłby Twoje marzenie gotówką?

Czytaj

Strategia Marketing Obsługa klienta

Jak zatrzymać klientów, gdy konkurencja chce ich odebrać?

Konkurencja chce Ci zabrać klientów? Nic dziwnego, od tego przecież jest konkurencja. Ale to nie znaczy, że Ty masz jej na to pozwolić. Jeśli zastosujesz te sztuczki… Żartowałem, żadnych tricków tu nie będzie, bo w biznesie najlepiej działają proste zasady i konsekwencja.

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

Metoda kaizen – małymi kroczkami do perfekcyjnego biznesu

Wielu ludziom wydaje się, że rozwój biznesu wymaga olbrzymich pieniędzy i rewolucyjnych zmian. Można jednak rozwinąć firmę bez konieczności ponoszenia wielkich nakładów finansowych i wprowadzania spektakularnych innowacji. Jak tego dokonać? Zarządzając według metody kaizen.

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

Kultura organizacyjna – czym jest i dlaczego warto ją zbudować?

Dlaczego to robimy? Bo jest jednym z kluczowych czynników w biznesie – decyduje o tożsamości firmy. Niektórzy badacze i menedżerowie twierdzą wręcz, że jest równie ważna jak strategia firmy. Sprawdź, dlaczego powinieneś określić kulturę organizacyjną swojego biznesu.

Czytaj

Strategia Marketing

Jak pisać, żeby ludzie nas czytali? 16 rad copywritera, który zaczynał od zera

Oto 16 rad dla przedsiębiorców, którzy chcą zabrać się za samodzielne tworzenie tekstów na potrzeby firmy i nie tylko. Każda ze wskazówek oparta jest na moim wieloletnim, copywriterskim doświadczeniu. Poniższe porady przydadzą się szczególnie tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem.

Czytaj

Strategia Marketing

Jak sprawdzić, czy pomysł na biznes nie będzie porażką?

W poprzednim artykule pisałem o niezbyt mądrych pomysłach na biznes, które okazały się strzałem w dziesiątkę i przełożyły się na grube miliony dolarów. Dziś czas na sprawdzenie, czy Twój pomysł na biznes nie sprawi, że zostaniesz w samych skarpetkach.

Czytaj


Strategia

Czy warto współpracować z konkurencją?

Dziś postanowiłem poruszyć temat konkurencji, ponieważ zauważyłem, że większość przedsiębiorców traktuje konkurencję jako zło, przeciwnika czy wroga. Często spotykam się z bardzo emocjonalnym i agresywnym podejściem do ofert czy reklam konkurencji. Dlaczego to podejście jest błędne?

Czytaj