Artykuły z kategorii:
Inspiracje

Marketing Inspiracje

Social media w małej firmie – dlaczego tak bardzo ich potrzebujesz?

Już prawie połowa ludzkości nie wyobraża sobie dnia bez porannej dawki memów z kotami i #wakacyjnychrelacji @sąsiadów… I dobra wiadomość jest taka, że przy odrobinie szczęścia Twoja marka może na tym skorzystać – nawet, jeśli od lat przesiadujesz w szufladzie z napisem „małe przedsiębiorstwa”. Chcesz wiedzieć, jak?

Czytaj

Wywiady Inspiracje

„Wolność mogę osiągnąć poprzez biznes” – wywiad z Agatą Kluczyńską

Zapytaliśmy Agatę Kluczyńską, znakomitą ekspertkę rozwoju talentów w Coraz Lepszej Firmie, o sprawy związane z kobiecą stroną biznesu. Zastanawiasz się, jak dotrzymać kroku ewolucji, która dzieje się na naszych oczach? Przeczytaj naszą rozmowę!

Czytaj

Work-life balance Inspiracje

Autentyczność – czy to się opłaca?

Autentyczność – bycie w zgodzie ze sobą, wyrażanie siebie, swoich potrzeb i pragnień. Życie w zgodzie ze swoimi wartościami i przekonaniami. Odsłanianie swojego prawdziwego „ja”, swojej wrażliwości, przejawianie swojej prawdy… Piękne słowa, tylko czy w dzisiejszej rzeczywistości jest to w ogóle możliwe? Czy można być autentyczną w biznesie? I czy to się opłaca?

Czytaj

Marketing Inspiracje

3 znajome problemy z pisaniem tekstów dla swojej firmy. Którego z nich Ty chcesz się pozbyć?

Dziś powiem Ci o dużym problemie (i dam jego rozwiązanie) przedsiębiorców, którzy piszą teksty na potrzeby swoich firm.

Czytaj

Wywiady Inspiracje

„Zrozumiałem, że mimo wielomilionowej firmy jestem średniakiem w biznesie” – rozmowa z Rafaelem Badziagiem

Założył sklep online, na którym zarobił miliony – ale wiedział, że to za mało. Przebiegł 111 kilometrów przez Saharę i zdobył najwyższe szczyty Europy – ale wciąż czuł, że może więcej. Namówił do wzięcia udziału w jednym projekcie 21 miliarderów – ale to jeszcze nie koniec. Gdzie zatrzyma się Rafael Badziag, autor książki Umysł Miliardera?

Czytaj

Obsługa klienta Inspiracje

Przedsiębiorco, którym uchem słuchasz?

Wyobraź sobie, że otwierasz rano skrzynkę mailową, a tam czeka na Ciebie wiadomość o takiej treści: „Wasz produkt dotarł uszkodzony”. Co byś pomyślał w takiej sytuacji? Że po prostu ktoś informuje Cię o fakcie? Że ktoś czegoś się od Ciebie domaga? Że ktoś jest na Ciebie zły i Ci o tym pisze? Że ktoś chce Ci pokazać, że zawaliłeś? Zastanów się, bo to bardzo ważne dla Twojego biznesu.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak zrobić reklamę na YouTube, żeby widzowie zbierali szczęki z podłogi? (cz. 1)

Śledząc uważnie świat reklam wideo, odkryłem 3 stosunkowo proste sposoby na wyróżnienie spotu w zalewie innych filmów tego rodzaju. Najlepsze jest to, że żadna z tych metod nie wymaga ani posiadania góry pieniędzy, ani konieczności zatrudniania hollywoodzkich speców od efektów specjalnych!

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak rozkochać w sobie klientów? Krótki poradnik na walentynki

Plastikowe amorki, sztuczne kwiaty prosto z Chin i cekinowe poduszki w kształcie serca – niczym lukrowane tsunami – zalewają nasze miasta, wdzierają się do portfeli… Tej fali nic nie zatrzyma. Choćbyś całym sobą nienawidził walentynek, nie obronisz się przed nimi. Ale możesz wykorzystać je, aby rozkochać w sobie swoich klientów.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google, Scott Galloway

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google nie pasuje do szuflady z napisem „większość książek o biznesie”. To wciągająca opowieść o czterech jeźdźcach Apokalipsy, którzy wynieśli konsumpcjonizm na zupełnie nowy – boski – poziom i sprawili, że współcześni ludzie „modlą się” z oczami zwróconymi w dół.

Czytaj

Work-life balance Inspiracje

Wolisz ufać sobie czy mądrzejszym od siebie?

Podejmujesz ważną decyzję. Przygotowujesz się do dużej zmiany. Chcesz zacząć działać inaczej albo wdrożyć w życie coś, o czym od dawna myślisz. Intuicyjnie wiesz, że to jest dla Ciebie dobre. Ale wtedy przychodzi Ci do głowy myśl, że powinnaś się poradzić, skonsultować to z kimś bardziej doświadczonym. Naprawdę powinnaś?

Czytaj