Nasi autorzy

Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji marketingowej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB. Twórczyni treści i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości oraz Content marketing. Od strategii do efektów. Redaktor naczelna czasopisma Marketing w Praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.

Ewa Anna Baryłkiewicz

Dziennikarka, redaktorka, autorka wielu tekstów i wywiadów, głównie z ludźmi kultury i największymi gwiazdami polskiego show-biznesu. Pracowała w wydawnictwach Bauer, Edipresse, ZPR Media, m.in. w Super Expressie, miesięczniku Zdrowie, Na Żywo, Dobrym Czasie. Publikowała w magazynach: Villa, Czas na wnętrze, Holistic Health, Olive, Sekrety Urody, Życie na gorąco, Poradnik Domowy, NAJ i wielu innych tytułach prasowych i internetowych. Przez ostatnie lata była freelancerką. Jest autorką dwóch autobiografii: W chmurach. Taniec, moje życie, o pasji i drodze zawodowej tancerza Stefano Terrazzino, oraz Urszula, powstałej we współpracy z wokalistką Urszulą Kasprzak. I powoli zaczyna pisać trzecią książkę...

Maciej Bielak

Z wykształcenia jest historykiem i politologiem, a z zamiłowania dziennikarzem. Jego największym hobby jest muzyka jazzowa. Poza tym jest miłośnikiem reportażu i literatury rosyjskiej.

Wojciech Bizub

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyniki, a nie wymówki. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Uczestnik Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Jakub Bojanowski

Doświadczony menedżer i doradca, od ponad 20 lat zajmujący się tematyką bezpieczeństwa teleinformatycznego. 9 września na rynku ukaże się jego książka pt. Zdążyć przed hakerem. Jak przygotować firmę na cyberatak, której celem jest przybliżenie tematyki cyberbezpieczeństwa menedżerom na co dzień niespecjalizującym się w zagadnieniach technologicznych.

Magdalena Bojaryn

Radca prawny. Biznesove Kancelaria Radców Prawnych. W wykonywaniu zawodu radcy prawnego najważniejsze jest dla niej niesienie realnej pomocy w prowadzeniu biznesu. Sama określa siebie przede wszystkim jako przedsiębiorcę. Od 2005 roku jest współwłaścicielką i prezesem zarządu firmy prawniczo-windykacyjnej. Od 2013 roku prowadzi własną Kancelarię Radcy Prawnego. W 2015 roku wraz ze wspólniczką założyła Kancelarię Radców Prawnych M. Kacprzyk, M. Bojaryn. Dzięki temu doświadczeniu widzi i rozumie biznes nie tylko oczami prawnika. Wie, co to znaczy mierzyć się z ryzykiem gospodarczym, podejmować trudne decyzje i zarządzać ludźmi. Uczestniczka Programu rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Agnieszka Bott-Alama

Pomaga Coraz Lepszym Przedsiębiorcom w pełnym wykorzystaniu ich możliwości rozwoju. Zdobyła m.in. certyfikat Professional Coach kanadyjskiego Erickson College, Coach ACC akredytowany przez ICF International Coach Federation i certyfikat Polskiego Towarzystwa Coachingu Kryzysowego. Wszystko po to, aby pomagać ludziom poczuć radość z życia i tworzenia coraz lepszych firm.

Michał Dziadek

Ekonomista ze specjalizacją marketing w biznesie oraz handlu międzynarodowym. Współzałożyciel spółki Snapshot Studio. Na co dzień odpowiada za promocję i budowanie wizerunku firmy. W biznesie i w życiu kieruje się filozofią Kaizen.

Uczestnik Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Beata Grzegorczyk

Osoba, z którą nasi Klienci spędzają prawdopodobnie najwięcej czasu. Rozwiązuje problemy, odpowiada na pytania, dba o relacje z Coraz Lepszymi Przedsiębiorcami. Analityk o wysokim poziomie empatii i dobra dusza w biurze. Jej mocne strony to: wytrwałość i tendencja do podejmowania inicjatyw. W życiu stawia sobie wysoko poprzeczkę. Jest absolwentką Ekonomii na UMCS o specjalności Polityka społeczna a rozwój i zabezpieczenie ludności.

Piotr Głazowski

Inżynier budownictwa, który nie trafił na budowę, bo wciągnął go świat biznesu.
Kilka lat wspierał przedsiębiorców w rozwijaniu ich firm. A potem odkrył u siebie pasję do marketingu i tak trafił do Coraz Lepszej Firmy, gdzie pisze teksty, dzięki którym klienci kupują.