Nasi autorzy

Maciej Bielak

Z wykształcenia jest historykiem i politologiem, a z zamiłowania dziennikarzem. Jego największym hobby jest muzyka jazzowa. Poza tym jest miłośnikiem reportażu i literatury rosyjskiej.

Wojciech Bizub

Kontraktowy Dyrektor Marketingu w kilkudziesięciu firmach. Właściciel agencji WBIZNES. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na ASBiRO. Prelegent największych konferencji biznesowych.

Jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza wyniki, a nie wymówki. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców, stworzył strategię dynamicznego rozwoju dla firm – WBIZNES. Uczestnik Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Agnieszka Bott-Alama

Pomaga Coraz Lepszym Przedsiębiorcom w pełnym wykorzystaniu ich możliwości rozwoju. Zdobyła m.in. certyfikat Professional Coach kanadyjskiego Erickson College, Coach ACC akredytowany przez ICF International Coach Federation i certyfikat Polskiego Towarzystwa Coachingu Kryzysowego. Wszystko po to, aby pomagać ludziom poczuć radość z życia i tworzenia coraz lepszych firm.

Michał Dziadek

Ekonomista ze specjalizacją marketing w biznesie oraz handlu międzynarodowym. Współzałożyciel spółki Snapshot Studio. Na co dzień odpowiada za promocję i budowanie wizerunku firmy. W biznesie i w życiu kieruje się filozofią Kaizen.

Uczestnik Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Beata Grzegorczyk

Osoba, z którą nasi Klienci spędzają prawdopodobnie najwięcej czasu. Rozwiązuje problemy, odpowiada na pytania, dba o relacje z Coraz Lepszymi Przedsiębiorcami. Analityk o wysokim poziomie empatii i dobra dusza w biurze. Jej mocne strony to: wytrwałość i tendencja do podejmowania inicjatyw. W życiu stawia sobie wysoko poprzeczkę. Jest absolwentką Ekonomii na UMCS o specjalności Polityka społeczna a rozwój i zabezpieczenie ludności.

Krzysztof Głowacki

Psycholog, coach i trener.
Pracuje z przedsiębiorcami, wspierając ich w podejmowaniu dobrych decyzji, a także w budowaniu trwałych relacji z pracownikami i klientami. Na co dzień uczy też lepiej słuchać na www.sztukasluchania.pl, a razem z żoną Ulą prowadzi warsztaty i kursy wspierające w budowaniu dobrych związków na www.szczesliwi-razem.pl.

Rafał Horończyk

Adwokat – specjalista w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców. Ekspert w zakresie prawa odzyskiwania należności, sporządzania umów i tworzenia spółek. Przedsiębiorca prowadzący własną kancelarię adwokacką oraz zaangażowany uczestnik społeczności przedsiębiorców. Tłumacz języka prawniczego na język nieprawniczy i języka nieprawniczego na prawniczy. Uczestnik Programu Rozwoju CorazLepszaFirma.pl, który nieustannie pracuje nad rozwojem swojego biznesu.

Krzysztof Jabłoński

Właściciel agencji interaktywnej Smart Creation. Wraz ze swoim zespołem najbardziej lubi pracować z klientami, którzy dbają o wizerunek swojej marki nie tylko w sieci, ale także poza nią. Ich motto od samego początku to: „Tysiące decyzji. Setki idei. Dziesiątki rozwiązań".

Kamila Jakubowska

Certyfikowana trenerka negocjacji i komunikacji, specjalistka w dziedzinie negocjacji biznesowych, zakupów i sprzedaży. Prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji, komunikacji i budowania relacji biznesowych. Jest założycielką i właścicielką Polskiej Akademii Negocjacji i Komunikacji Biznesowej, współpracuje z fundacją International Trainers and Facilitators Federation, Polską Akademią Oświaty. Uczestniczka Programu Rozwoju CorazLepszaFirma.pl, która nieustannie pracuje nad rozwojem swojego biznesu.

Martyna Kosienkowska

Redaktor bloga Coraz Lepszej Firmy. Wcześniej redaktor prowadzący w wydawnictwach biznesowo-marketingowym i medycznym. Prowadziła kilka blogów internetowych, m.in. o e-handlu i zdrowiu. Współpracowała z wydawnictwami uniwersyteckimi, dbając o wysoki poziom językowy książek.

Blog - strona 1 - CorazLepszaFirma.pl

Artykuły z kategorii:

Zarządzanie zespołem Rekrutacja

Czy Ty też uważasz, że to są najważniejsze cechy dobrego pracownika?

Cechy dobrego pracownika – kto nie chciałby ich znać! Gdyby istniał jeden określony wzór na człowieka, który nigdy Cię w firmie nie zawiedzie, albo właśnie spis jego cech, można byłoby przyłożyć go jak nakładkę do kandydata do pracy i sprawa udanej rekrutacji byłaby załatwiona. Chwila, a może można to zrobić?

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak rozmawiać z furiatami, Mark Goulston – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak rozmawiać z kimś, kto sam siebie nie kontroluje? Jak sobie poradzić z wiecznie narzekającym pracownikiem, rozchwianym emocjonalnie partnerem, przemądrzałym bubkiem, który doprowadza Cię do szału, gdy tylko otworzy usta, czy z wiecznym cierpiętnikiem, stale rozpamiętującym przeszłość?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak założyć grupę na Facebooku – porady dla przedsiębiorców i nie tylko

Nie da się ukryć, że grupy na Facebooku to społeczeństwo w pigułce – w każdym z nas drzemie przecież pierwotny instynkt stadny, który pcha nas w kierunku ludzi o podobnych zainteresowaniach. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się, jak utworzyć grupę na Facebooku, zapnij pasy. Ruszamy na wycieczkę po świecie wirtualnych społeczności.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jakim tekstem najłatwiej zdobyć klienta? [wpis z gorzkim zakończeniem]

Jak oczarować klienta? Co robić, żeby go zwabić i przyciągnąć? Ma ktoś jakiś świeży pomysł na dobry, chwytliwy tekst? Okazuje się, że zasady zdobywania klientów są zaskakująco zbieżne z zasadami… podrywania kobiet. Dynamika obu tych procesów jest niemalże identyczna.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Przywództwo i oszukiwanie samego siebie, The Arbinger Institute – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeśli wydaje Ci się, że nie masz wpływu na to, że Twoi pracownicy kombinują, zamiast pracować, Twoje dzieci doprowadziły sztukę zdawkowych odpowiedzi do perfekcji, Ty dajesz z siebie wszystko, a inni tego nie doceniają... to masz rację – wydaje Ci się.

Czytaj

Prawo biznesu

Urlop na żądanie – prawa pracodawcy i pracownika

Pracownik ma prawo do różnego rodzaju okresów, podczas których mimo nieobecności i nieświadczenia pracy jest usprawiedliwiony oraz zachowuje prawo do wynagrodzenia. Jednym z takich okresów jest urlop wypoczynkowy, a w jego ramach – urlop na żądanie. Czy rzeczywiście Twój pracownik może ŻĄDAĆ urlopu i czy Ty rzeczywiście MUSISZ go udzielić?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Metoda […] to najskuteczniejszy sposób na takich jak Ty!

Istnieje wiele sposobów na przykucie człowieka do książki, ekranu czy głośnika. Najskuteczniejszym i chyba najprostszym do zastosowania jest ten, o którym dowiesz się za około 45 sekund. Ups...! Właśnie go odpaliłem.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider, John C. Maxwell – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

A więc mówisz, że chciałbyś dowiedzieć się czegoś na temat przywództwa? Że szukasz sposobu na to, aby Twój zespół był prowadzony „lepiej”, „mądrzej”, po prostu „bardziej”?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Informacja zwrotna, czyli jak powiedzieć pracownikowi, że sp...artolił robotę, a jak, że spisał się doskonale

Dawanie informacji zwrotnej pracownikom to jeden z obszarów Twojej odpowiedzialności jako szefa. Nie wszyscy przedsiębiorcy lubią ten obowiązek. Na szczęście udzielanie informacji zwrotnej możesz opanować tak samo jak czytanie i pisanie. Musisz tylko znać elementarz. I ten artykuł nim właśnie jest.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Marketing w social mediach – jak uwieść klientów i zaistnieć w internecie?

W lipcu tego roku portal statista.com ogłosił, że globalna socialmediowa wioska liczy sobie już ponad 3 miliardy mieszkańców. To mniej więcej tyle, ile w latach 60. XX wieku wynosiła całkowita populacja Ziemi – rozwija się zresztą też w podobnym tempie i nic nie wskazuje na to, żeby cokolwiek mogło zmienić ten trend.

Czytaj