Artykuły z kategorii:
Zarządzanie zespołem

Zarządzanie zespołem

Gen Z i wartości – czego oczekuje od Twojej marki młode pokolenie?

Praca ma być pasją, marki mają być odpowiedzialne społecznie, a szef ma być partnerem – to tylko niektóre wnioski wypływające z wielu raportów na temat pokolenia Z. Zarówno jako klienci, jak i jako pracownicy jego przedstawiciele mają konkretne wymagania wobec marek.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Inspiracje

Zabójca relacji w firmie – ocenianie innych

Być może słyszysz czasami od pracowników, że uważają Cię za zbyt surowego albo za mało konsekwentnego, zbyt miłego, albo może za nieprzyjemnego w kontakcie, lub zbyt emocjonalnego… Niezależnie od tego, które z tych zdań dociera do Twoich uszu, to oceny pod Twoim adresem jakoś Cię dotykają, złoszczą, a może nawet czasami wywołują oburzenie, „że ludzie robią takie rzeczy”. Zależy Ci na tym, by to zmienić?

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Odwaga w przywództwie, Brene Brown – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeśli kojarzysz Brene Brown, to wiesz, że jest autorką fenomenalnych publikacji i wystąpień poświęconych rozwojowi. I gdyby tak skondensować jej dotychczas zdobytą wiedzę, to całą jej esencję znaleźlibyśmy w Odwadze w przywództwie. Ta książka jest prawie jak płyta „The best of”.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Docenienie pracowników – neurologiczne paliwo, dzięki któremu zyskasz zmotywowanych ludzi

Prowadzisz firmę, w którą wkładasz całe swoje serce. Bardzo chciałbyś, żeby wszyscy, którzy z Tobą pracują, mieli taką samą motywację do pracy – by traktowali tę firmę jak swoją. Bywasz jednak rozczarowany, kiedy widzisz, że oni nie chcą oddać swojego serca na rzecz budowania z Tobą organizacji. Chcesz to zmienić?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Zaufanie jako kapitał efektywności w zespole

Zdecydowałeś się zatrudnić nowego menedżera albo awansowałeś na to stanowisko kogoś z zespołu i prawdopodobnie liczyłeś, że to rozwiąże wiele Twoich problemów. Tymczasem pojawiają się kolejne wyzwania. Nowy szef może wzbudzać różne emocje – lęk, obawy i napięcie, które obniżają efektywność działania zespołu. Chcesz tego uniknąć?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Ocena pracownika – czy jest potrzebna i jak ją przeprowadzić?

Autor: Ewa Rot-Buga

Ocena pracownika to jeden z najgorętszych tematów z zakresu zarządzania ludźmi. Czy dla Ciebie jest ona równie stresująca, jak dla większości pracodawców i pracowników? Czy w Twojej firmie również powoduje obopólne nerwy i rozczarowania?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Jak przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikiem?

Trudna rozmowa z pracownikiem? Przykład siły czy bezradności szefa – różnie bywa… Mało kto lubi przeprowadzać trudne rozmowy z podwładnymi, ale każdy pracodawca powinien umieć to robić. Bo przecież musi wiedzieć, jak postąpić, gdy człowiek, któremu płaci, np. nie wykonuje swoich zadań albo marnotrawi firmowy majątek.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Referencje dla pracownika – co musisz wiedzieć, zanim je napiszesz

Stało się. Nadszedł czas pożegnania z jednym z Twoich pracowników. To często trudna sytuacja, niezależnie od tego, kto podjął decyzję o rozstaniu. W związku z jego odejściem masz na pewno sporo formalności do wypełnienia, a czasu, jak się domyślam, jak zawsze za mało.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Rekrutacja

Certyfikat Great Place to Work
dla Coraz Lepszej Firmy – jesteśmy wśród najlepszych pracodawców na świecie!

Autor: Ewa Rot-Buga

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work nadawany przez organizację, która co roku od ponad 30 lat przeprowadza badanie milionów pracowników, by wyłonić najlepszych pracodawców z całego świata.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Ciągle wyręczasz swoich pracowników? Odkryj 3 błędy, przez które nie pracują tak, jakbyś tego chciał

Wielu przedsiębiorców, zakładając biznes, spełnia jakieś swoje marzenia. O niezależności. O byciu własnym szefem.. I chce spełnić kolejne – mieć dużo pieniędzy i czas na ich wydawanie. Mijają lata, a oni tak bardzo starają się dogonić króliczka, że nie zauważają, że zostali sami w klatce zbudowanej ze swoich ambicji i oczekiwań.

Czytaj