Artykuły z kategorii:
Wywiady
Wywiady
„Sport uczy, że problem to tylko etap przejściowy” - wywiad z Radosławem Przytulskim
Radosław Przytulski to mistrz Polski w judo i członek kadry narodowej. Kiedy opowiada o swojej firmie, trudno uwierzyć, że długo widział się tylko w roli etatowca. Dziś w swoim klubie Sekcja Sport oferuje zajęcia z różnych dyscyplin, na które uczęszcza 600 uczniów, zatrudnia kilkunastu trenerów i spokojnie planuje dalszy rozwój.
CzytajWywiady
Jung-off-ska, Pippi i spółka – wywiad z Edytą Jungowską
Cechuje ją pasja, odwaga, bezkompromisowość i przewrotne poczucie humoru. Zupełnie jak… Pippi Pończoszankę, jej literacką bohaterkę z dzieciństwa. I to właśnie jej Edyta Jungowska – którą pokochaliśmy za rolę siostry Bożenki w serialu Na dobre i na złe i Judyty w Ja wam pokażę! – zawdzięcza swój drugi zawód.
CzytajWywiady
„Nie jestem w stanie zliczyć klientów, którzy przychodzą do mnie, bo ktoś nie odbierał od nich telefonu” – wywiad z Magdaleną Szyłko
Od pójścia na żywioł po świadome prowadzenie usystematyzowanej firmy z ambitnymi planami rozwoju. Taką drogę przeszła Magdalena Szyłko, która od 17 lat, wraz z mężem, prowadzi biuro projektowe DSD Architekci.
CzytajWywiady
„Tworzę świat ze swojej wyobraźni” – wywiad z Ewą Minge
Nie czuje się projektantką mody – mimo że jej nazwisko oraz modowe kolekcje znane są fashionistom na całym świecie, a w kreacjach sygnowanych logo Eva Minge pokazują się na czerwonych dywanach największe światowe gwiazdy. „Urodziłam się, żeby stworzyć świat ze swojej wyobraźni. Świat jak z bajki, kolorowy, piękny, czarodziejski” – mówi Ewa Minge. Jak to przekłada się na jej biznes?
CzytajWywiady
Szukając najlepszej wersji samego siebie – wywiad z Arkadiuszem Roszakiem
„Przez całe życie zajmuję się projektem, któremu na imię CZŁOWIEK. Wiem, że jest on dobry, ma niesamowity potencjał i może osiągnąć niesłychane rzeczy” – przedstawia się klientom Arkadiusz Roszak, coach i mentor pracujący w zespole ekspertów rozwoju talentów Coraz Lepszej Firmy.
CzytajWywiady
Czy reklama w lokalnych mediach jest jeszcze skuteczna i jak ją mądrze wykorzystać – wywiad z Juliuszem Markiem
O tym, jak wykorzystać lokalne media do pokazania swojego biznesu, rozmawiamy z Juliuszem Markiem, twórcą Telewizji Elbląskiej i prezesem Stowarzyszenia Nadawców Lokalnych.
CzytajWywiady
Szkolenia CLF są jak przebijanie murów. A najgrubsze mury przebija się głową – wywiad z Jackiem Lotkowskim
„Lepsze zarządzanie powoduje to, że co roku mamy progres obrotów o około 20 procent” – tak o zmianach wprowadzanych razem z CLF opowiada Jacek Lotkowski, dyrektor zarządzający w firmie OLA-TECH Energetyka, Teletechnika, Automatyka z Elbląga.
CzytajWywiady
„Stomatolodzy chcą zakładać własne gabinety, bo to jest prestiżowe i wydaje się bardzo dochodowe. Jednak nie do końca wiedzą, z czym to się wiąże od strony biznesowej” – wywiad z Pawłem Szczepaniakiem
W rozmowie z nami wyjaśnia m.in., co jest najważniejsze w prowadzeniu kliniki stomatologicznej i dlaczego lekarz musi wykazać się czasem umiejętnościami sprzedażowymi.
CzytajWywiady
„Malutkie kroki dają sumarycznie duży efekt. Statek koryguje kurs na bieżąco” – wywiad z Wojciechem Tracichlebem
Nigdy nie pracował na etacie, bo od dziecka wiedział, że chce być przedsiębiorcą i tworzyć coś własnego. Jako osiemnastolatek założył firmę budowlaną, a roczny pobyt w Stanach Zjednoczonych nauczył go wiary w to, że ta firma odniesie sukces.
CzytajWywiady
Biznesmen – jak artysta – musi być kreatywny! – wywiad ze Stefano Terrazzino
To miejsce powstało… z miłości. Z miłości do kawy i słodyczy, bo one są przecież słabością każdego „Italiano vero”. Ale przede wszystkim z miłości do życia – bliskich spotkań z ludźmi, dzielenia emocji… „Mała Sicilia di Stefano Terrazzino to mój artystyczny plac zabaw!”– żartuje jej właściciel, biznesmen z głową w chmurach.
Czytaj