Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu, Andrzej Jacek Blikle – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Gdyby ktoś wpadł kiedyś na pomysł nakręcenia filmu o Andrzeju Bliklem, byłaby to historia w klimacie „Szeregowca Ryana” i „Wilka z Wall Street”.

Czytaj

Sprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według systemu Sandlera, David H. Sandler, David Mattison – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

W jednym z początkowych rozdziałów autorzy przytaczają przykład nauki jazdy na rowerze. Być może już tego nie pamiętasz, ale początki bywają trudne – są pełne irytacji, upadków i siniaków – ale nie ma odwrotu, trzeba wstać i iść (a właściwie to jechać) naprzód. Sytuacja wygląda analogicznie w przypadku procesu sprzedażowego.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Porozumienie bez przemocy. O języku życia Marshall B. Rosenberg – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Mówiąc najprościej, porozumienie bez przemocy jest sposobem komunikacji, w którym rozmówcy skupiają się na obserwowaniu siebie nawzajem i na definiowaniu swoich emocji. Nie ma tu miejsca na osądy, przewracanie oczami i niecierpliwe westchnienia. Po co to wszystko?

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą, Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski, Marek Naumiuk – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Już na pierwszy rzut oka Zwinnologia obiecuje konkrety – na okładce widnieje obietnica opowieści o dokładnie 55 praktycznych narzędziach Agile. A później jest jeszcze lepiej.

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zaczynaj od DLACZEGO, Simon Sinek – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Wyobraź sobie, że jesteś na randce z dziewczyną, która jest spełnieniem Twoich marzeń. Zaczynasz rozmowę: Jestem bogaty, mam wielki dom i drogi samochód, a do tego obracam się w towarzystwie sławnych i majętnych ludzi. Powodzi mi się doskonale. Jak myślisz, miałbyś u takiej dziewczyny szansę?

Czytaj

Efektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jednominutowy Menedżer spotyka małpę, Ken Blanchard, Hal Burrows, William Oncken – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Wstaje nowy dzień, pełen wyzwań i obowiązków. Budzisz się z dużą ilością energii i zapału do tego, by pracować najbardziej wydajnie jak się da, by rozwiązywać pojawiające się problemy szybko i skutecznie.

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Mit przedsiębiorczości, Michael Gerber – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Jakie oczekiwania towarzyszyły Ci podczas zakładania firmy? Pewnie marzyłeś o tym, że będziesz pracował tylko kilka godzin tygodniowo… Że będziesz zatrudniał pracowników, którzy będą całą robotę wykonywać za Ciebie, a Twoim jedynym obowiązkiem będzie sprawdzanie ich raz na jakiś czas…

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem, Richard P. Rumelt – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Gdyby porównać firmy do barów, to pracownicy dostawaliby na dobry początek dnia drinka składającego się z wizji, misji i celów zawodowych na najbliższe pół roku. A wszystko to oczywiście pięknie przyozdobione wisienką o smaku strategii biznesowej.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Liczby się liczą. Data storytelling, czyli jak opowiadać o danych, Chip Heath, Karla Starr – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nie odkryję Ameryki, kiedy powiem Ci, że liczby nie są sexy. Prezentowanie danych podczas spotkania z klientem albo podsumowania kwartalne w księgowości są po prostu tak samo wciągające jak czeskie filmy. Na szczęście istnieją słowniki.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Pisz. Publikuj. Działaj, Klaudyna Maciąg – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Być może myślisz sobie teraz, że do stworzenia wciągającego contentu wystarczy mieć cel i trzymać się go przez cały proces pisania. No cóż, gdyby copywriting działał w ten sposób, to świat byłby piękniejszy. W rzeczywistości – i potwierdza to Klaudyna Maciąg – należy zacząć od wyrobienia w sobie nawyku pisania.

Czytaj