Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Szef wymagający i wyrozumiały, Kim Scott – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Książka Szef wymagający i wyrozumiały zawiera w sobie wszystko, co należy wiedzieć o zarządzaniu. Uczy, jak budować relacje z podwładnymi, popychać ich do stawania się najlepszymi wersjami siebie i tworzyć dla nich odpowiednie środowisko pracy.

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Droga Toyoty do doskonałości w usługach, Jeffrey K. Liker, Karyn Ross – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeśli jesteś stałym czytelnikiem naszego bloga, to najprawdopodobniej już mniej więcej wiesz, o co chodzi w strategii lean. Pewnie się też domyślasz, dlaczego to najważniejszy fundament działania Toyoty (jeśli nie, nic straconego – zaraz powtórzymy podstawy).

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Burza w twojej głowie. Przerwij błędne koło negatywnych myśli, David A. Clark – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czujesz się czasem tak, jakby kontrolę nad Tobą przejęły natrętne, negatywne myśli, które niczym wielkie, czarne chmury wiszą nad Tobą i nie chcą odejść, podczas gdy Ty wciąż wypatrujesz słońca? Wpadasz w wir zamartwiania się o najdrobniejsze rzeczy w Twoim życiu i nie możesz się z tego wyzwolić?

Czytaj

Efektywność Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiej, Atul Gawande – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nawet jeśli spisanie szczegółowej listy zadań na pierwszy rzut oka może wydawać się marnowaniem czasu, to patrząc z szerszej perspektywy, jest ono niegłupim pomysłem. Bo widzisz, kiedy masz przed oczami cel, łatwo jest zapomnieć o drobiazgach – a to właśnie one składają się na Twój finalny sukces.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy SEALs w zarządzaniu, Jocko Willink, Leif Babin – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Biznes to ciągła walka. O klientów, korzystne warunki współpracy, nowych kontrahentów, najlepsze ceny… W sumie to nic dziwnego, że techniki prosto z pola bitwy całkiem nieźle sprawdzają się też w firmach.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeśli myślisz, że rozpoczynasz negocjacje, siadając do stołu, to jesteś w błędzie. W rzeczywistości negocjacje zaczynają się wcześniej. Czasem dużo wcześniej.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Robert B. Cialdini – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Robert B. Cialdini poświęcił swoją książkę rodzajom broni masowego wpływu. Na pierwszy rzut oka brzmi to trochę jak wstęp do podręcznika dla kadetów… Ale prawda jest taka, że chodzi po prostu o konkretne elementy, które pozwalają nam otrzymywać od innych to, czego sobie w danej chwili życzymy. Co to za elementy?

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

7 nawyków skutecznego działania, Stephen R. Covey – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Według Stephena R. Coveya Twoje życie zmienia się z chwilą, kiedy zmieniasz swoją codzienność. Teoretycznie wszyscy o tym wiemy, ale w praktyce mało kto wie, W JAKI SPOSÓB tak ją zmodyfikować, żeby osiągnąć upragnione efekty. Na szczęście autor dał nam gotową receptę na sukces.

Czytaj

Prawo biznesu Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Internet a prawo – jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców, Tomasz Palak – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeśli prowadzisz firmę, to z pewnością działasz też w internecie. I chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Wykorzystujesz dobrodziejstwa nowoczesności i publikujesz na stronie www, na Facebooku, Instagramie, Tik-Toku i czym tam jeszcze. I pewnie masz świadomość tego, że na tym polu też obowiązują Cię pewne przepisy.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?

Czytaj