Artykuły z kategorii:
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Patrick Lencioni i jego Motywacje lidera, czyli dlaczego ludzie chcą być szefami – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Niektórzy uważają, że bycie szefem to dla nich nagroda, która powinna być źródłem przyjemności, a przynajmniej – że nie powinna nieść za sobą niewygód. Sprawdźmy razem, jakie zagrożenia widzi w takiej postawie Patrick Lencioni, który jest autorem książki Motywacje lidera. Opowieść o przywództwie.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: „Co chce wiedzieć klient” – Marcus Sheridan

Co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? Skąd niby masz wiedzieć, czy to, co dla nich tworzysz, przełoży się na realne zyski Twojej firmy? Z odpowiedziami przychodzi Marcus Sheridan. W swojej książce podaje konkretne rozwiązania, które sprawdzał w prawdziwym świecie podczas pięciu lat testów i weryfikacji hipotez.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Nie bój się błądzić, J. Bezos – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeff Bezos. Żywa legenda i Człowiek Roku 1999 magazynu „Time”. Najbogatszy człowiek na tej planecie, który rusza właśnie na podbój kosmosu i… autor książki Nie bój się błądzić, o której chciałabym dziś z Tobą porozmawiać. Bo odnoszę wrażenie, że można nauczyć się z niej dużo więcej niż to wydaje się na pierwszy rzut oka.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować, Chip Heath i Dan Heath – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Chip Heath i Dan Heath w książce Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować zabierają nas w podróż, w której odkrywają, jak wyjść poza beznamiętną rutynę i stworzyć niezapomniane momenty.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Sam Horn, w fenomenalnej książce Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, zdradza sztukę rozpalania pożądania i ciekawości wśród osób, do których kierujesz swój komunikat. I nie, nie ma to nic wspólnego z manipulacją i nieczystymi zagraniami. Dlaczego to takie ważne?

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zmieniaj swój świat, John C. Maxwell, Rob Hoskins – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Co by sprawiło, że życie Twoje lub Twoich bliskich stałoby się lepsze? Nowa książka Johna C. Maxwella i Roba Hoskinsa pokazuje, że świat nie potrzebuje więcej marzeń. Ale potrzebuje ludzi, którzy te marzenia będą spełniać. Autorzy twierdzą, że każdy z nas może wpływać na rzeczywistość, jeśli tylko zapragnie jednego – coś zmienić.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Tajemnice Sand Hill Road. Zasady rządzące rynkiem venture capital, Scott Kupor – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Palo Alto, Menlo Park, Woodside… Serca najważniejszych spółek venture capital biją w Dolinie Krzemowej, a ich największą arterią jest Sand Hill Road. Złośliwi mówią, że z pomocy spółek zlokalizowanych przy tej drodze przynajmniej raz skorzystał każdy z najbardziej znanych startupów ostatnich dekad.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak rozmawiać z furiatami, Mark Goulston – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jak rozmawiać z kimś, kto sam siebie nie kontroluje? Jak sobie poradzić z wiecznie narzekającym pracownikiem, rozchwianym emocjonalnie partnerem, przemądrzałym bubkiem, który doprowadza Cię do szału, gdy tylko otworzy usta, czy z wiecznym cierpiętnikiem, stale rozpamiętującym przeszłość?

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Przywództwo i oszukiwanie samego siebie, The Arbinger Institute – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Jeśli wydaje Ci się, że nie masz wpływu na to, że Twoi pracownicy kombinują, zamiast pracować, Twoje dzieci doprowadziły sztukę zdawkowych odpowiedzi do perfekcji, Ty dajesz z siebie wszystko, a inni tego nie doceniają... to masz rację – wydaje Ci się.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider, John C. Maxwell – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

A więc mówisz, że chciałbyś dowiedzieć się czegoś na temat przywództwa? Że szukasz sposobu na to, aby Twój zespół był prowadzony „lepiej”, „mądrzej”, po prostu „bardziej”?

Czytaj