Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Marketing Sprzedaż

Jak pisać teksty przekonujące do zakupu – krótka lekcja od eksperta perswazji

Blair Warren, ekspert od perswazji, napisał poradnik, który wielu copywriterów uważa za fundament perswazyjnego pisania. Książka nosi tytuł Kurs perswazji w jednym zdaniu. Ujawnia ona 5 zasad, które musisz stosować, by skuteczniej przekonywać ludzi do swoich pomysłów, produktów.

Czytaj

Sprzedaż Wywiady

„Dobry sprzedawca to nie jest ten, który dobrze mówi, tylko ten, który dobrze słucha” – rozmowa z Kamilą Młodzianko

Sprzedaż przez telefon w jej wydaniu to nie jest zwykła rozmowa. Dlaczego? Bo Kamila Młodzianko, dyrektor sprzedaży w Coraz Lepszej Firmie, to geniusz mówienia tego, co zostaje nie tylko w głowie, ale i w sercu. Na własnej skórze przekonała się, że sprzedaż może uratować komuś życie, ale może też ranić do krwi, i to nie tylko kupującego…

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jeśli tak się zachowujesz, nie dziw się, że klienci uciekają po pierwszym razie

Tyle pracy, trudu, tyle łez, nieprzespanych nocy, stresu i strachu... A on odszedł. Tyle wysiłku, kombinowania, pieniędzy, przełamywania barier... A klient nie wrócił. Przecież dałeś mu dobrą jakość, przecież robiłeś, jak radzili: przykułeś uwagę, przekonałeś do siebie... Dlaczego więc kupił tylko raz i już się więcej nie pokazał?

Czytaj

Sprzedaż

Jak zarobić więcej podczas jednej transakcji?

Zwykle kiedy zastanawiamy się nad tym, jak zarobić więcej, przychodzi nam do głowy myśl, że musimy zdobyć więcej klientów. Tymczasem znacznie tańsze, szybsze i efektywniejsze jest inne rozwiązanie – sprawić, żeby klient, który już do nas przyszedł, wydał więcej. Są na to co najmniej 3 sposoby.

Czytaj

Sprzedaż

Jak być dobrym sprzedawcą?

Daniel H. Pink w książce Jak być dobrym sprzedawcą przekonuje, że każdy człowiek nosi w plecaku dyplom magistra z „umiejętności przekonywania innych ludzi do naszych racji”. Skoro każdy jest sprzedawcą, to jak wybić się w tej dziedzinie znacznie ponad przeciętność? O tym już za chwilę.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu

Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak uniknąć 3 zabójczych błędów, które odbierają Ci klientów i niszczą sprzedaż

Masz firmową stronę www, blog, sklep internetowy, fanpage na Facebooku? Wydajesz pieniądze na reklamę i promocję, ale Twoi klienci nie kupują od Ciebie tak często, jakbyś chciał? Prawdopodobnie nie potrzebujesz wydawać ani więcej, ani mniej, bo przyczyna problemu może być bardziej prozaiczna, niż myślisz.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen

Wycena sprzedawanych produktów jest podstawowym obowiązkiem przedsiębiorcy. Jest to bardzo ważne zadanie, ponieważ ceny produktów mogą być elementem przyciągającym lub odstraszającym potencjalnym klientów.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak napisać dowolny tekst, nie pisząc go w całości

Czytając czyjś tekst, myślisz sobie czasem: „eh! chciałbym też tak pisać”? A co, gdyby okazało się, że tak zwany wrodzony talent do pisania jest mocno przereklamowany i za świetnym piórem stoi coś zupełnie innego? W tym artykule zdradzę Ci jeden z sekretów, który stoi za warsztatem osób piszących świetne reklamy. A dlaczego dziś o reklamach? Bo umiejętność ich pisania przyniesie Twojej firmie dużo gotówki.

Czytaj

Sprzedaż Inspiracje

Jak sprzedawać więcej – nawet w czasie kryzysu

Jak sprzedawać w czasie kryzysu, kiedy klient tłumaczy, że nie wie, jak będzie, i trzyma pieniądze na jeszcze czarniejszą godzinę? Jak sprzedawać, kiedy całe branże zostały wyłączone z normalnego działania? Jak sprzedawać, kiedy nic od Ciebie nie zależy?! Szczerze mówiąc, w takiej sytuacji byłoby trudno… Ale czy rzeczywiście nic od Ciebie nie zależy i czy rzeczywiście zupełnie nic nie wiemy? Nie sądzę.

Czytaj