Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Sprzedaż

Jak zarobić więcej podczas jednej transakcji?

Zwykle kiedy zastanawiamy się nad tym, jak zarobić więcej, przychodzi nam do głowy myśl, że musimy zdobyć więcej klientów. Tymczasem znacznie tańsze, szybsze i efektywniejsze jest inne rozwiązanie – sprawić, żeby klient, który już do nas przyszedł, wydał więcej. Są na to co najmniej 3 sposoby.

Czytaj

Sprzedaż

Jak być dobrym sprzedawcą?

Daniel H. Pink w książce Jak być dobrym sprzedawcą przekonuje, że każdy człowiek nosi w plecaku dyplom magistra z „umiejętności przekonywania innych ludzi do naszych racji”. Skoro każdy jest sprzedawcą, to jak wybić się w tej dziedzinie znacznie ponad przeciętność? O tym już za chwilę.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu

Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak uniknąć 3 zabójczych błędów, które odbierają Ci klientów i niszczą sprzedaż

Masz firmową stronę www, blog, sklep internetowy, fanpage na Facebooku? Wydajesz pieniądze na reklamę i promocję, ale Twoi klienci nie kupują od Ciebie tak często, jakbyś chciał? Prawdopodobnie nie potrzebujesz wydawać ani więcej, ani mniej, bo przyczyna problemu może być bardziej prozaiczna, niż myślisz.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak ustalić cenę produktu? Podstawowe strategie cenowe i metody ustalania cen

Wycena sprzedawanych produktów jest podstawowym obowiązkiem przedsiębiorcy. Jest to bardzo ważne zadanie, ponieważ ceny produktów mogą być elementem przyciągającym lub odstraszającym potencjalnym klientów.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak napisać dowolny tekst, nie pisząc go w całości

Czytając czyjś tekst, myślisz sobie czasem: „eh! chciałbym też tak pisać”? A co, gdyby okazało się, że tak zwany wrodzony talent do pisania jest mocno przereklamowany i za świetnym piórem stoi coś zupełnie innego? W tym artykule zdradzę Ci jeden z sekretów, który stoi za warsztatem osób piszących świetne reklamy. A dlaczego dziś o reklamach? Bo umiejętność ich pisania przyniesie Twojej firmie dużo gotówki.

Czytaj

Sprzedaż Inspiracje

Jak sprzedawać więcej – nawet w czasie kryzysu

Jak sprzedawać w czasie kryzysu, kiedy klient tłumaczy, że nie wie, jak będzie, i trzyma pieniądze na jeszcze czarniejszą godzinę? Jak sprzedawać, kiedy całe branże zostały wyłączone z normalnego działania? Jak sprzedawać, kiedy nic od Ciebie nie zależy?! Szczerze mówiąc, w takiej sytuacji byłoby trudno… Ale czy rzeczywiście nic od Ciebie nie zależy i czy rzeczywiście zupełnie nic nie wiemy? Nie sądzę.

Czytaj

Strategia Sprzedaż

Koronakryzys – zagrożenie czy szansa?

Chciałbym w tym artykule pokazać 5 przykładów z działalności różnych firm, które znalazły swój sposób na kryzys. Nie łudźmy się, nie ma łatwych rozwiązań trudnych problemów. Ale to nie znaczy, że w ogóle ich brak. Mam nadzieję, że zapoznanie się z tymi przykładami pomoże Ci odnaleźć swoją drogę przez ciemną dolinę, w jaką właśnie wkraczamy, a z której nie wiadomo jeszcze, kiedy wyjdziemy.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

6S – jak lepiej odpowiadać na zapytanie o ofertę?

Każdy, kto prowadzi biznes online, prędzej czy później mierzy się z problemem odpowiadania na zapytania typu „proszę o ofertę”. Dlaczego nazywam to problemem? Przecież skoro są zapytania, to znaczy, że są klienci na to, co sprzedajemy. Ale pozostaje wątpliwość: jak odpowiadać na takie zapytania, by kontakt nie urywał się po pierwszym e-mailu?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zwiększyć wartość produktu w oczach klienta?

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, zapewne chcesz, żeby klienci uważali Twoje produkty lub usługi za wartościowe. Naturalnie dążysz więc do zwiększenia ich wartości w oczach potencjalnych nabywców. Nie jest to proste, kiedy ludzie wciąż mówią tylko o tym, że powinno być taniej i taniej. Dowiedz się, jak sprawdzić, za co i ile więcej będą skłonni zapłacić

Czytaj