Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak swobodnie rozmawiać z klientem o pieniądzach?

Pamiętasz, gdy czekałeś na coś tak bardzo, że dałbyś za to każde pieniądze? Albo miałeś tak dotkliwą potrzebę, że w danym momencie cena po prostu nie grała roli? To teraz pomyśl... czemu Twoi klienci nie mieliby tak myśleć o Tobie? Wierzę, że mówienie o pieniądzach może iść Ci gładko, a Twój klient może chętnie zapłacić taką cenę, jaką mu zaproponujesz. Jednak żeby tak się stało, przyjrzyj się najpierw temu...

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zacząć pisać dowolny tekst, szybko go napisać i być z niego zadowolonym

W tym artykule pokażę Ci, jak zacząć pisać dowolny tekst, napisać go i być z niego szczerze zadowolonym – nawet jeśli uważasz, że nie masz talentu do pisania.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Skuteczna reklama na Facebooku – 5 lekcji z praktyki copywritera

Ari Gold, bohater serialu Entourage mówi: „W życiu nie chodzi o to, żeby uczyć się na błędach, tylko żeby uczyć się, by błędów nie popełniać”. No właśnie, czy nie lepiej, zamiast działać po omacku, uczyć się z doświadczenia innych? Poniżej zapisałem 5 lekcji, które płyną z mojej codziennej pracy przy optymalizacji reklam.

Czytaj

Marketing Sprzedaż Obsługa klienta

Opis produktu w Twoim sklepie internetowym: bla bla bla i coś tam, coś tam? (cz. 1)

Dziś dowiesz się, jak za pomocą opisu produktu złapać klienta za [---], żeby bez oporów otworzył przed Tobą swój portfel. Zobaczysz, co powinien zawierać naprawdę dobry opis. Przekonasz się też, jak łatwo taki tekst zepsuć. A teraz zapnij pasy. Ręce na kierownicę. I jedziemy!

Czytaj

Sprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, Anthony Iannarino

Tym razem wpadła mi w ręce książka o sprzedaży o ambitnym tytule Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, autorstwa Anthony’ego Iannarino. Jedyny podręcznik? Pomyślałam, że albo autor ma przerośnięte ego, albo wie, o czym pisze. Przekonajmy się!

Czytaj

Sprzedaż

Mniejsze koszty – większe zyski. 3 zaskakujące trendy zakupowe, mające wpływ na finanse każdej firmy

Kiedyś sprzedaż budowało się na dobrej lokalizacji. Przy głównej ulicy, w miejscach ruchu klientów i tam też koncentrował się biznes. Kto miał lepszą lokalizację, ten zgarniał większy kawałek tortu.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

4 powody, dlaczego warto być NIEidealnym sprzedawcą, żeby sprzedawać więcej

Czego boimy się najbardziej, podchodząc do rozmowy handlowej? Otóż najczęściej wcale nie tego, że nie sprzedamy, a więc nie wypełnimy naszego zadania (choć dla wielu handlowców może to oznaczać, że nie otrzymają zapłaty-prowizji za swoją pracę). Dominuje w nas strach o to, że… klient będzie miał o nas kiepskie zdanie.

Czytaj

Sprzedaż

5 najcięższych grzechów sprzedawców podczas negocjacji handlowych

Kupowałam wodę gazowaną i niegazowaną, węzły betoniarskie, młoty udarowe, bombki choinkowe, sita do przesiewaczy, usługi mechaniczne, tetrowe pieluchy w funkcji ścierki do czyszczenia, doradztwo w zakresie należności do ZUS… Czy muszę dodawać „i wiele innych”?

Czytaj

Sprzedaż

Dlaczego nie warto uczyć się sprzedaży od sprzedawców?

Wiele osób szuka metod na wzrost sprzedaży w ich firmie i wpada w głupią pułapkę... Bo są tylko dwa rodzaje sposobów na zwiększanie sprzedaży. Jeden dobrze brzmi, a drugi dobrze działa. A jednak mnóstwo osób wybiera ten pierwszy sposób z powodu pewnej ciekawej właściwości ludzkiego umysłu.

Czytaj

Sprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Negocjacyjne ZOO, Grzegorz Załuski

Autor: Anna Pudło

Czym są negocjacje? Jak za ich pomocą uzyskać to, na czym nam zależy? Jak poradzić sobie z argumentacją przeciwnika? Jak odnieść sukces w negocjacjach? Co to w ogóle znaczy “sukces w negocjacjach”?

Czytaj