Artykuły z kategorii:
Sprzedaż
Sprzedaż
Mniejsze koszty – większe zyski. 3 zaskakujące trendy zakupowe, mające wpływ na finanse każdej firmy
Kiedyś sprzedaż budowało się na dobrej lokalizacji. Przy głównej ulicy, w miejscach ruchu klientów i tam też koncentrował się biznes. Kto miał lepszą lokalizację, ten zgarniał większy kawałek tortu.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
4 powody, dlaczego warto być NIEidealnym sprzedawcą, żeby sprzedawać więcej
Czego boimy się najbardziej, podchodząc do rozmowy handlowej? Otóż najczęściej wcale nie tego, że nie sprzedamy, a więc nie wypełnimy naszego zadania (choć dla wielu handlowców może to oznaczać, że nie otrzymają zapłaty-prowizji za swoją pracę). Dominuje w nas strach o to, że… klient będzie miał o nas kiepskie zdanie.
CzytajSprzedaż
5 najcięższych grzechów sprzedawców podczas negocjacji handlowych
Kupowałam wodę gazowaną i niegazowaną, węzły betoniarskie, młoty udarowe, bombki choinkowe, sita do przesiewaczy, usługi mechaniczne, tetrowe pieluchy w funkcji ścierki do czyszczenia, doradztwo w zakresie należności do ZUS… Czy muszę dodawać „i wiele innych”?
CzytajSprzedaż
Dlaczego nie warto uczyć się sprzedaży od sprzedawców?
Wiele osób szuka metod na wzrost sprzedaży w ich firmie i wpada w głupią pułapkę... Bo są tylko dwa rodzaje sposobów na zwiększanie sprzedaży. Jeden dobrze brzmi, a drugi dobrze działa. A jednak mnóstwo osób wybiera ten pierwszy sposób z powodu pewnej ciekawej właściwości ludzkiego umysłu.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Negocjacyjne ZOO, Grzegorz Załuski – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Czym są negocjacje? Jak za ich pomocą uzyskać to, na czym nam zależy? Jak poradzić sobie z argumentacją przeciwnika? Jak odnieść sukces w negocjacjach? Co to w ogóle znaczy “sukces w negocjacjach”?
CzytajSprzedaż
Dlaczego proces sprzedaży w Twojej firmie jest ważniejszy niż najlepszy sprzedawca
Czy chciałbyś, by produkty i usługi Twojej firmy sprzedawał absolutny arcymistrz sprzedaży? Czy chciałbyś, by potrafił przekonać klientów do wszystkiego w taki sposób, by błagali o to, by móc u Ciebie kupować? Czy chciałbyś, by dzięki jego umiejętnościom zyski Twojej firmy poszybowały w kosmos?
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Machina sprzedażowa, Justin Roff-Marsh – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Machina sprzedażowa to przełomowa książka, która pomaga zaprojektować nowoczesny model sprzedaży w firmie. Autor – Justin Roff-Marsh, światowej sławy ekspert w dziedzinie projektowania procesów sprzedażowych, kwestionuje dotychczasowe podejście do budowy i funkcji sprzedaży
CzytajSprzedaż
Daj mi rabat po znajomości! A może po znajomości zapłaciłbyś więcej?
Gdy prowadzisz firmę, to pewnie nierzadko zdarza Ci się taka sytuacja, że ktoś ze znajomych chce rabat... tylko dlatego, że jest Twoim znajomym... A jakoś nie przychodzi tym osobom do głowy, że skoro chcą skorzystać i zapłacić mniej, to może wypadałoby po znajomości zaproponować układ odwrotny
CzytajSprzedaż Wywiady
Chcesz sprzedać? Przestań gadać, zacznij słuchać! Rozmowa z Tomaszem Zielińskim
Wywiad z Tomaszem Zielińskim, trenerem sprzedaży, autorem projektu szkoleniowego Jak Sprzedawać Więcej, w którym uczy i doradza firmom w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży.
Czytaj