Marketing Sprzedaż

Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją

Bartłomiej Krawczyk

Oj, coś czuję, że nie polubisz mnie za ten artykuł.

Całe szczęście, że dzieli nas ekran. :)

Znam Twoją tajemnicę. Tę najbardziej wstydliwą. Tę, którą ukrywasz przed klientami, pracownikami, rodziną.

Chodzi o te słowa, które mówisz do siebie za każdym razem, gdy Twój klient, zamiast dobrego produktu u Ciebie, kupuje taniochę u konkurencji.

Przecież starasz się wyróżnić jakością obsługi, dostępnością towaru, pomocą w kryzysowych sytuacjach.

Jednak, gdy przychodzi do płacenia, to klienci wybierają dziadostwo. I wtedy często mówisz do siebie… „to niesprawiedliwe”. Dlaczego Ty, który robisz dobrą robotę, nie jesteś obstawiony klientami na kilka miesięcy wprzód?

A jak widzisz, co wygadują, co wypisują inni partacze z Twojej branży, to się za głowę łapiesz. Jak klienci mogą łykać takie bzdury? Chcesz działać etycznie, ale coraz trudniej uczciwie prowadzić biznes. Da się to pogodzić?

Taki biznes prowadzi się coraz trudniej. A taka sytuacja odbiera jakiekolwiek chęci do rozwoju. Po pewnym czasie jako właściciel wypalasz się, rzucasz firmę i wracasz na etat… albo otwierasz nową firmę, w której powtarza się ten sam problem z konkurencją…

Jak wyrwać się z tej spirali?

Na czym polega prawdziwy problem?

Masz dobry produkt. Sprzedajesz go po uczciwej cenie. Dostarczasz na czas to, co obiecujesz, więc co jest nie tak?

Widzisz, prawdziwy problem polega na tym, że klienci mogą traktować Cię jak eksperta, możesz mieć w ich oczach świetny produkt, dbać o nich najlepiej, jak potrafisz, ale oni i tak zamiast u Ciebie będą kupowali u konkurencji. Smutne, przyznasz?

Tyle lat uczenia się, zdobywania wiedzy, budowania biznesu, a dookoła mniej doświadczeni konkurenci wypierają Cię z rynku. A Ty zachodzisz w głowę i zastanawiasz się, jak to możliwe? Odpowiedź jest prosta: bo oni potrafią się strategicznie wyróżnić. A strategicznie to jak?

Znajdziesz w Internecie wiele porad i doradców, którzy podpowiedzą Ci, jak dziś stać się ekspertem, jak się wyróżnić. Niestety, to nie przekłada się potem na zyski, bo klienci, owszem, edukują się u Ciebie, eksperta, ale potem i tak kupują u tańszej konkurencji.

Strategiczne wyróżnienie eliminuje to zagrożenie

Skąd to wiem?

To pomogło nam w samym środku pandemii, gdy większość firm zaciskała pasa i cięła koszty, stworzyć serię produktów, z których każdy zarobił kilkaset tysięcy złotych.

Pomimo tego, że konkurencja w Internecie była ogromna, większość firm przenosiła się do Internetu i prawie każdy uczył tego, jak zarabiać online.

Przestań więc robić to, co radzi w Internecie większość. Przestań obniżać ceny, bo walka ceną to tragicznie niewłaściwe rozwiązanie.

Jak oni 5%, to my o 10% i w pewnym momencie jest taka granica, że nie da się już zejść niżej. Ktoś w tej walce polegnie. Nawet jeżeli konkurencja zbankrutuje, to Ty już zostaniesz na poziomie tych niskich cen.

Niektórzy zatrudniają konsultanta… pomoc takiego człowieka kosztuje krocie.

Możesz stracić mnóstwo czasu i wydać po drodze fortunę na konsultacje, nowe formy promocji i nie znaleźć nigdy złotej metody wzrostu i eliminacji konkurencji.

Inna droga, to skorzystanie z czegoś, co po prostu działa.

Z czegoś, co daje Ci szybko status eksperta, uznanie i dużą rozpoznawalność w branży, która prowadzi do wzrostów sprzedaży, jakich nigdy wcześniej u siebie nie widziałeś.

Z czegoś, co sprawia, że już przed zakupem klienci myślą tylko o Tobie. A tańszą konkurencję, która sprzedaje badziew, kojarzą z niepotrzebnymi kosztami, w które nie chcą się pakować.

A Ty przy tym nie musisz się zastanawiać, jak to wszystko wdrażać, co po kolei zrobić, bo działasz według prostych recept, sprawdzonych na naszym polskim rynku.

Chcesz dowiedzieć się o tym więcej?

Czego naprawdę Ci potrzeba, by rozwiązać ten problem?

To proste. Przestań wymyślać koło na nowo. I jak najszybciej zacznij wzorować się na firmach, które były w takiej samej sytuacji, jak Ty, a dzięki tej strategii z biznesów, które borykały się z konkurencją, stały się liderami swoich branż.

Choć pewnie myślisz sobie: „ale moja branża jest inna”.

Musisz wiedzieć, że Coraz Lepszą Firmę i każdą firmę, która nie ma problemów z konkurencją, łączy jedna rzecz…

Gdy wchodzą na nowy rynek albo gdy tam, gdzie już działają, pojawia się konkurencja, po prostu biorą do ręki prostą strategię rozpisaną na jednej stronie A4. Przechodzą ją punkt po punkcie, aż w końcu… patrzą i po pewnym czasie widzą więcej zamówień, więcej klientów i czują głęboki spokój o przyszłość biznesu.

Co to za strategia?

Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją

„Strategiczna Karta Wyróżnienia” to perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją rozpisana na jednej stronie A4. Jednym przedsiębiorcom wykorzystanie jej daje od razu więcej klientów zdecydowanych na zakup u nich. Innym kasuje wysokie koszty pozyskiwania klientów i obawy o przyszłość swojego biznesu. A jeszcze innym daje znaczący wzrost sprzedaży w firmie, nawet spokojnie o kilkaset procent.

Strategiczna Karta Wyróżnienia prowadzi za rączkę i pokazuje, co dokładnie zrobić, by już przed zakupem klienci myśleli tylko o Twojej firmie. Podpowiada, co pokazać, by w głowie klienta zakotwiczyć Ciebie jako eksperta, a słabą konkurencję jako partaczy.

Dzięki temu zyskasz większą władzę i siłę, bo pozbędziesz się bezradności wobec zaniżania cen i nieuczciwych zagrywek konkurencji. A status eksperta, uznanie i duża rozpoznawalność, które uzyskasz, sprawią, że będziesz obstawiony klientami na wiele miesięcy do przodu.

Chcesz sprawdzić od razu, jak to działa?

Wypełnij formularz poniżej, a od razu wyślę Ci bezpłatnie (0 zł) Strategiczną Kartę Wyróżnienia.

Stań się mistrzem tylko tej jednej strategii eliminowania konkurencji, a nigdy nie będziesz musiał martwić się o klientów, dobrych pracowników, wolny czas i wzrost firmy.

Pobierz Strategiczną Kartę Wyróżnienia


Ze Strategiczną Kartą Wyróżnienia zyskasz za darmo (0 zł):

  • 7 prostych pomysłów, które uczynią z Ciebie branżowego giganta,
  • 18 inspirujących przykładów, jak sprytnie wyprzedzić konkurencję,
  • specjalnie przygotowane narzędzie, dzięki któremu klienci przestaną patrzeć tylko na cenę.

skw_form3

Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od Coraz Lepszej Firmy.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Bartłomiej Krawczyk

Z wykształcenia magister Geografii UJK, copywriter z pasji. Dopieszcza teksty reklamowe, pisze i tworzy oferty, którym nie sposób się oprzeć. Mówi się, że jego teksty zmieniają ludzi i biznes na lepsze.