Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Sprzedaż

Dlaczego nie wolno wierzyć klientom na słowo? – 3 kłamstwa klientów, które ciągną Twój biznes na dno

Wielu przedsiębiorców wychodzi z siebie, by przyciągnąć klienta do swojego sklepu. Promocje do -70%, ulotki, polecenia… I to wszystko po to, by zwrócić uwagę swojego niedoszłego klienta, który z uśmiechem na ustach oznajmi: „Nie, jednak dziękuję”. Nie ma chyba nic bardziej frustrującego niż transakcja, która ucieka sprzed nosa...

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

System CRM – jak wybrać najlepszy dla Twojej firmy

System CRM to dziś podstawa w każdej firmie. Jeśli zastanawiasz się, jak wybrać CRM, by idealnie pasował do Twoich potrzeb – dobrze trafiłeś. Na pewno czujesz, że bezpowrotnie minęły już czasy papierowych kalendarzy, kolorowych notatników i karteczek wieszanych gdzie popadnie. Nastała era cyfryzacji, i czy Ci się to podoba, czy też nie, popłyniesz z jej nurtem lub utoniesz. Twój wybór.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 typy roszczeniowych klientów – jak sobie z nimi radzić?

Są tacy klienci, z którymi praca to czysta przyjemność... i tacy, którzy potrafią doprowadzić do granic wytrzymałości nawet najbardziej cierpliwego sprzedawcę. Jak radzić sobie z żądaniami, które są tak wygórowane, że najchętniej od razu wyrzuciłbyś gościa za próg? Jak negocjować warunki transakcji, by wyjść na swoje? Jak prowadzić rozmowę, by zapobiec takim roszczeniom w przyszłości?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Dlaczego klienci kupują? Odkryj 3 sposoby, dzięki którym już dzisiaj zwiększysz sprzedaż

Autor: Jowita Jodko

Wszystko zapowiadało się fantastycznie. Klient zainteresowany Twoimi produktami lub usługami, miła rozmowa, przechodzisz do finalizacji transakcji, a wtedy… „Jednak dziękuję, muszę zrezygnować” – słyszysz. Straciłeś klienta, a wraz z nim uciekły Twoje pieniądze. A przecież tak się starałeś!

Czytaj

Sprzedaż

3 pułapki „skutecznej” sprzedaży, które rujnują Twoją firmę

Obudził się zlany potem. Była 3 w nocy. Za oknem dudnił deszcz, a Marcin czuł, że równie ciemne chmury zebrały się nad jego firmą. „Potrzebuję nowych klientów. I to natychmiast!” – myślał gorączkowo, kolejną noc z rzędu. Próbował już tylu trików polecanych przez „mistrzów” sprzedaży, i wszystko na nic. Nie tylko nie pojawiali się nowi klienci, ale też… odchodzili ci, których już miał.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak wykorzystać czas pandemii, by po powrocie do normalności Twoja firma zdeklasowała konkurencję

Jakby to było, gdyby Twoja firma rozwijała się w szybkim tempie nawet w trakcie pandemii? Wydaje się niemożliwe? I takie właśnie jest... jeśli idziesz drogą „przeszukiwacza obostrzeń”.

Czytaj

Sprzedaż

Jak skutecznie sprzedawać, jeśli nienawidzisz rozmawiać z klientami?

„Chcesz zwiększyć sprzedaż? Dzwoń do swoich potencjalnych klientów!” Słyszałeś to już tyle razy. Wiesz, że u innych działa. Ale gdy tylko myślisz o chwyceniu za słuchawkę, to czujesz, jak Twoje serce przyspiesza, a gardło nieprzyjemnie się zaciska… Rozumiem Cię, bo też nie przepadam za takimi rozmowami.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zachęcić klienta do większych zakupów w Twoim sklepie?

Sobota, ostatni dzień handlowy w tym miesiącu. Godzinę po otwarciu sklepu do kasy podchodzi mężczyzna z dwudniowym zarostem. Pyta, czy sklep ma w sprzedaży czerwone sznurówki. „Pierwszy klient, i już zaczynają się problemy” – myśli sprzedawca. – Nie mamy – mamrocze, głośno ziewając.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak pisać teksty przekonujące do zakupu – krótka lekcja od eksperta perswazji

Blair Warren, ekspert od perswazji, napisał poradnik, który wielu copywriterów uważa za fundament perswazyjnego pisania. Książka nosi tytuł Kurs perswazji w jednym zdaniu. Ujawnia ona 5 zasad, które musisz stosować, by skuteczniej przekonywać ludzi do swoich pomysłów, produktów.

Czytaj

Sprzedaż Wywiady

„Dobry sprzedawca to nie jest ten, który dobrze mówi, tylko ten, który dobrze słucha” – rozmowa z Kamilą Młodzianko

Sprzedaż przez telefon w jej wydaniu to nie jest zwykła rozmowa. Dlaczego? Bo Kamila Młodzianko, dyrektor sprzedaży w Coraz Lepszej Firmie, to geniusz mówienia tego, co zostaje nie tylko w głowie, ale i w sercu. Na własnej skórze przekonała się, że sprzedaż może uratować komuś życie, ale może też ranić do krwi, i to nie tylko kupującego…

Czytaj