Artykuły z kategorii:
Sprzedaż
Strategia Sprzedaż
Cierpliwość się opłaca. Obejrzyj WIDEO z cyklu Biznesowy Szach-Mat #3. Wideoblog Pawła Królaka
Wielu graczy, szczególnie tych początkujących, chciałoby dać od razu mata – najlepiej w pierwszym ruchu. Jak to się kończy? Gdy taki gracz trafi na kogoś bardziej doświadczonego, to zwykle zostaje srogo ukarany. Bo szachy to nie jest gra o to, kto pierwszy zaatakuje, tylko o to, kto będzie miał lepszą pozycję i będzie umiał ją wykorzystać.
CzytajSprzedaż
Kto ma największą szansę na to, żeby zostać świetnym sprzedawcą? Obejrzyj WIDEO z cyklu BIZNESOWY QUIZ. Sprawdź swoją wiedzę o biznesie
Dobry sprzedawca to skarb dla każdej firmy. Ale znalezienie go wcale nie jest łatwe. Czasem ktoś, kto na pierwszy rzut oka wydaje się materiałem na doskonałego handlowca, okazuje się zupełnie nieskuteczny.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według systemu Sandlera, David H. Sandler, David Mattison – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
W jednym z początkowych rozdziałów autorzy przytaczają przykład nauki jazdy na rowerze. Być może już tego nie pamiętasz, ale początki bywają trudne – są pełne irytacji, upadków i siniaków – ale nie ma odwrotu, trzeba wstać i iść (a właściwie to jechać) naprzód. Sytuacja wygląda analogicznie w przypadku procesu sprzedażowego.
CzytajSprzedaż
Paradoks sprzedaży, czyli dlaczego lepiej odpuścić, jeśli chce się sprzedać
Jest pewna pułapka, w którą wpadają zarówno nowicjusze, jak i doświadczeni sprzedawcy. Można ją poznać po długotrwałym braku wyniku, irytacji handlowca i po tym, że im bardziej się on stara, tym gorsze ma rezultaty, a klienci, którzy wcześniej chętnie u niego kupowali, teraz „muszą się zastanowić”. Co to takiego?
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Patrick Lencioni w swojej książce wymienia trzy rodzaje lęku, które blokują nas przed pokazaniem swojego prawdziwego ja.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Sprzedawaj jak Challenger, Matthew Dixon i Brent Adamson – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Challenger to sprzedawca doskonały. Nie dość, że świetnie rozumie mechanizmy działania firm jego klientów, to jeszcze potrafi wykorzystać tę wiedzę, doradzając, ucząc i… wywierając subtelny nacisk. Poza tym jest też wybitnie asertywny – na szczęście nie w ten upierdliwy sposób, którego uczą w każdym call center – co świetnie sprawdza się zwłaszcza podczas negocjacji.
CzytajSprzedaż
Jak w łatwy sposób przekonać do zakupu niezdecydowanych klientów?
[Cenna lekcja z serwisu Allegro]
Teraz, gdy przedsiębiorców czekają chude lata, bo inflacja dopiero się rozpędza, raty kredytów poszybowały w górę, a potencjalni klienci uważniej przyglądają się każdej wydawanej złotówce. Nie wystarczy już robić tego, co działało 3, 5 czy 10 lat temu...
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak poprawić konwersję w firmie, wykorzystując storytelling?
Historie poruszają ludzi. Historie niosą emocje. Historie… sprzedają. Być może trudno w to uwierzyć, bo przecież wszyscy tak usilnie próbujemy postępować racjonalnie. Logiczne argumenty – owszem! Kupowanie pod wpływem emocji czy historii? Pff… To mnie nie dotyczy!
CzytajMarketing Sprzedaż
Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją
Znam Twoją tajemnicę. Tę najbardziej wstydliwą. Tę, którą ukrywasz przed klientami, pracownikami, rodziną. Chodzi o te słowa, które mówisz do siebie za każdym razem, gdy Twój klient, zamiast dobrego produktu u Ciebie, kupuje taniochę u konkurencji. Przecież starasz się wyróżnić jakością obsługi, dostępnością towaru, pomocą w kryzysowych sytuacjach.
CzytajMarketing Sprzedaż
Język korzyści – jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu
Język korzyści… Prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Każdy słyszał, ale mało kto umie skutecznie stosować, a szkoda, bo… sprzedaż po przeredagowaniu tekstu według kilku prostych reguł, które Ci za chwilę pokażę, potrafi gwałtownie skoczyć nawet o kilkaset procent!
Czytaj