Artykuły z kategorii:
Sprzedaż

Marketing Sprzedaż

Skuteczna reklama – od czego zacząć?

Czy wiedziałeś o tym, że pisania skutecznych reklam można się uczyć z seriali? Nie? No to popatrz na dialog z jednego z odcinków serialu Alternatywy 4...

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jedna sztuka marketingu na wynos

Wiesz, czym się różni sprzedawca od marketera? Sprzedawca daje obietnice. Marketer wywołuje oczekiwania. Łatwo jest odrzucić obietnice sprzedawcy. Nie da się natomiast walczyć z własnymi oczekiwaniami. Skupmy się więc na tym, jak kreować u klientów oczekiwania nie do odrzucenia.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak swobodnie rozmawiać z klientem o pieniądzach?

Pamiętasz, gdy czekałeś na coś tak bardzo, że dałbyś za to każde pieniądze? Albo miałeś tak dotkliwą potrzebę, że w danym momencie cena po prostu nie grała roli? To teraz pomyśl... czemu Twoi klienci nie mieliby tak myśleć o Tobie? Wierzę, że mówienie o pieniądzach może iść Ci gładko, a Twój klient może chętnie zapłacić taką cenę, jaką mu zaproponujesz. Jednak żeby tak się stało, przyjrzyj się najpierw temu...

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zacząć pisać dowolny tekst, szybko go napisać i być z niego zadowolonym

W tym artykule pokażę Ci, jak zacząć pisać dowolny tekst, napisać go i być z niego szczerze zadowolonym – nawet jeśli uważasz, że nie masz talentu do pisania.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Skuteczna reklama na Facebooku – 5 lekcji z praktyki copywritera

Ari Gold, bohater serialu Entourage mówi: „W życiu nie chodzi o to, żeby uczyć się na błędach, tylko żeby uczyć się, by błędów nie popełniać”. No właśnie, czy nie lepiej, zamiast działać po omacku, uczyć się z doświadczenia innych? Poniżej zapisałem 5 lekcji, które płyną z mojej codziennej pracy przy optymalizacji reklam.

Czytaj

Marketing Sprzedaż Obsługa klienta

Opis produktu w Twoim sklepie internetowym: bla bla bla i coś tam, coś tam? (cz. 1)

Dziś dowiesz się, jak za pomocą opisu produktu złapać klienta za [---], żeby bez oporów otworzył przed Tobą swój portfel. Zobaczysz, co powinien zawierać naprawdę dobry opis. Przekonasz się też, jak łatwo taki tekst zepsuć. A teraz zapnij pasy. Ręce na kierownicę. I jedziemy!

Czytaj

Sprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, Anthony Iannarino

Tym razem wpadła mi w ręce książka o sprzedaży o ambitnym tytule Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, autorstwa Anthony’ego Iannarino. Jedyny podręcznik? Pomyślałam, że albo autor ma przerośnięte ego, albo wie, o czym pisze. Przekonajmy się!

Czytaj

Sprzedaż

Mniejsze koszty – większe zyski. 3 zaskakujące trendy zakupowe, mające wpływ na finanse każdej firmy

Kiedyś sprzedaż budowało się na dobrej lokalizacji. Przy głównej ulicy, w miejscach ruchu klientów i tam też koncentrował się biznes. Kto miał lepszą lokalizację, ten zgarniał większy kawałek tortu.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

4 powody, dlaczego warto być NIEidealnym sprzedawcą, żeby sprzedawać więcej

Czego boimy się najbardziej, podchodząc do rozmowy handlowej? Otóż najczęściej wcale nie tego, że nie sprzedamy, a więc nie wypełnimy naszego zadania (choć dla wielu handlowców może to oznaczać, że nie otrzymają zapłaty-prowizji za swoją pracę). Dominuje w nas strach o to, że… klient będzie miał o nas kiepskie zdanie.

Czytaj

Sprzedaż

5 najcięższych grzechów sprzedawców podczas negocjacji handlowych

Kupowałam wodę gazowaną i niegazowaną, węzły betoniarskie, młoty udarowe, bombki choinkowe, sita do przesiewaczy, usługi mechaniczne, tetrowe pieluchy w funkcji ścierki do czyszczenia, doradztwo w zakresie należności do ZUS… Czy muszę dodawać „i wiele innych”?

Czytaj