Chcesz mieć firmę, która daje Ci coraz więcej pieniędzy,
czasu i... SPOKOJU?

Jeśli Twoja firma powstała nie po to, by Cię zajechać, zaorać i zabrać Ci całe życie, tylko by dla Ciebie dobrze zarabiać i dać Ci dużo wolnego czasu, to czytaj dalej, bo to może być dobre rozwiązanie dla Ciebie...

Czy tak miało wyglądać Twoje życie jako przedsiębiorcy?

Którą godzinę już dziś pracujesz? A ile pracowałeś wczoraj? A przedwczoraj?

Według badań statystycznych polski przedsiębiorca pracuje 63 godziny w tygodniu, to ponad 10 godzin dziennie od poniedziałku do soboty. A pewnie często i w niedzielę… To o połowę więcej niż pracownik etatowy…

Ile jeszcze czasu dasz radę tak pociągnąć, harując jak wół każdego dnia…? Czy po to właśnie założyłeś firmę, by się zaharować, zamęczyć? To nie tak miało być, prawda?

Żeby jeszcze chociaż ta praca dawała na tyle duże rezultaty, byś czuł, że to ma sens. Ale zwykle nie daje… Walczysz każdego dnia… Naprawiasz błędy po swoich pracownikach, ciągle gasisz pożary… I po co to wszystko?

A do tego… bądźmy szczerzy - jesteś z tym sam. Rodzina tego nie rozumie. Wszyscy myślą, że jak jesteś na swoim, to powinieneś pracować krócej niż wcześniej na etacie… A pracownicy…? "A weź przestań!" - oni to dopiero nie rozumieją, przez co przechodzisz… Jesteś więc sam…

Coś poszło nie tak…

Bo miało przecież być zupełnie inaczej…

Założyłeś firmę, bo chciałeś być wolny, czuć się niezależny. A może po prostu miałeś dość swojego szefa, który marnował potencjał Twój i firmy, w której pracowałeś… Wiedziałeś, że sam zrobisz to lepiej…

Rzuciłeś pracę i poszedłeś na swoje… Miałeś wtedy w głowie masę marzeń… Chciałeś zorganizować swój świat po swojemu, decydować o sobie. Wreszcie mogłeś tworzyć, budować coś własnego! Wreszcie mogłeś poświęcić się swojej pasji!

A potem… przyszło zderzenie z rzeczywistością.

Okazało się, że musisz walczyć o każdego klienta. Okazało się, że nie możesz liczyć na pracowników. A zamiast robić to, co lubisz… robisz jeszcze więcej i wciąż więcej tego, co musisz…

Pasja… Jaka pasja? Wielu przedsiębiorców mówi, że wszystko, co było piękne w tym marzeniu o własnej firmie… gdzieś to wszystko się rozmyło w brutalnej rzeczywistości.

Czy to naprawdę musi tak wyglądać?

Nie zamierzam Cię oszukiwać, że możesz zarobić miliony w weekend. Albo bez żadnego wysiłku prowadzić firmę… Nic nie zrobi się samo…

Ale chcę Ci pokazać zupełnie inną drogę...

Czy Twoje życie i praca zawsze mają być ciągłą harówką? Czy masz marnować życie na nieustanne rozwiązywanie problemów, które nigdy nie powinny się pojawić…

Dość tej frustracji! Przecież zasługujesz na zupełnie inną firmę niż masz dzisiaj!

Chciałeś mieć firmę, z której możesz być dumny… i wciąż możesz ją mieć…

Możesz odzyskać kontrolę nad swoją pracą. Możesz poukładać biznes tak, by móc robić to, w czym jesteś naprawdę dobry i co naprawdę lubisz.

I samemu kontrolować ilość czasu, który chcesz poświęcać firmie. A jak będziesz chciał, to w dowolnej chwili wyjechać na wakacje i nie martwić się, że po powrocie nie będzie czego zbierać z Twojego biznesu.

Zasługujesz na to!

Po prostu zasługujesz, choćby z powodu całego tego wysiłku, który do tej pory w firmę włożyłeś…

Zasługujesz na to, by mieć odpowiedzialnych pracowników, którzy sami będą rozwiązywać swoje problemy i nie będą zawracać Ci głowy. Przecież za to im płacisz, by byli dla Ciebie wsparciem, a nie kolejnym problemem.

Zasługujesz na to, by mieć poważnych i lojalnych klientów, którzy docenią to, co dla nich robisz. A nie będą się wykłócać o każdy grosz…

Przecież nie chodzi o jakieś cuda…

Za mądry jesteś i zbyt długo w tym siedzisz, by nie wiedzieć, że opowiastki domorosłych guru o leżeniu całymi dniami na plaży z laptopem na kolanach i patrzeniu, jak pieniądze same się zarabiają, to jeden wielki kit. Ściema i nic więcej! Ale przecież nie o to chodzi…

Kurcze, przecież nie chodzi o rzeczy niemożliwe!

Chodzi tylko o to, by firma przestała być pasożytem, który na Tobie żeruje. Byś miał wreszcie więcej czasu dla siebie i rodziny. Pieniądze same się nie zarobią, ale to przecież wcale nie musi oznaczać, że jedyną alternatywą jest taka harówa jak teraz.

Przecież nie chodzi o grube miliony za nic. Chodzi o to, by firma wypłacała Ci godną pensję i jeszcze Ci w niej zostawało tyle, byś nie musiał się martwić o jutro. I sam mógł decydować, jak bardzo ją rozwiniesz. A do tego przestał wreszcie martwić się długami…

Czy to musi być takie trudne?

Co zatem musi się stać, byś miał firmę, na którą zasługujesz?

Paweł Królak

Widzisz, nie jestem lekarzem, ale zajmuję się uzdrawianiem. A może lepiej powiedzieć… naprawianiem.

Naprawiam biznesy, a często też sposób pracy i życie ich właścicieli. Pokazuję, jak to zrobić, by Twój biznes wreszcie był tym, czym miał dla Ciebie być.

Nie opowiadam głupot o milionach w weekend i bez pracy, ale pokazuję, nad czym pracować w swoim biznesie, byś miał z tego realne rezultaty. Byś czuł, że ta praca jest tego warta.

Przez ostatnie dwa lata pomogłem ponad 450 firmom i wyciągam z tego jeden prosty wniosek…

Jak chcesz naprawić system, jakim jest Twoja firma, to trzeba działać SYSTEMOWO. Nie ma innej drogi…

Co mam na myśli?

Widzisz, przedsiębiorcy często popełniają prosty błąd. Myślą tak: biznes mi nie idzie, bo mam za mało pieniędzy. Więc potrzebuję więcej klientów.

Siedzą zatem nad zdobywaniem klientów, chodzą na szkolenia ze sprzedaży, stosują nowe techniki, więc klientów pojawia się więcej…

…i w firmie dzieje się jeszcze gorzej.

Bo wcześniej pracowałeś 12 godzin na dobę, teraz masz więcej klientów, to… czy masz zamiar pracować jeszcze dłużej?

Nie, to po prostu niemożliwe. Zatem spada jakość produktów i usług, bo nie możesz im poświęcać czasu. Spada jakość obsługi klienta (bo też nie masz czasu), a klienci zaczynają odchodzić…

Pomyślisz: zatrudnię pracowników i wtedy odzyskam czas…

Ale zamiast tego tracisz go na rekrutację, potem szkolenie i pilnowanie pracowników, a w końcu okazuje się, że i tak pracujesz jeszcze więcej, bo poza problemami z firmą doszły problemy z pracownikami.

Błędne koło się zamyka. A Ty czujesz się jak chomik biegający bez sensu w kołowrotku…

Efekt?

Zatrzymujesz się, firma staje w miejscu. Albo się cofa, gdy na rynku nie jest łatwo, a konkurencja gryzie po piętach…

I właśnie to błędne koło prowadzi do takiej sytuacji, w jakiej pewnie jesteś dzisiaj. Możliwe, że czujesz się sfrustrowany… Jestem przekonany, że za dużo pracujesz. A do tego rezultaty są tak cholernie dalekie od tego, co byś chciał.

Wiesz, gdzie tkwi problem?

Problem jest właśnie w tym, że próbujemy naprawić jedną rzecz, a tymczasem firma to system i trzeba działać SYSTEMOWO.

Nie wystarczy jedno rozwiązanie. Gdyby rozwiązanie było banalne, sam wpadłbyś na to już dawno temu…

A tymczasem typowe próby naprawy firmy wyglądają tak, jakbyś chciał zacząć zdrowo jeść, a zapomniał oddychać. Albo zaczął dbać o swój wygląd, a zapomniał o potrzebie snu.

Widzisz, nasz organizm w naturalny sposób przypomina nam, gdy o czymś zapominamy. Nie pozwoli nam przestać oddychać, będzie upominał się o jedzenie, wodę czy sen.

Tak samo firma jako organizm też będzie mówić nam o tym, że coś jest nie tak.

W jaki sposób? Ano właśnie w taki, że nie ma zysku. Albo że klienci odchodzą. Albo że nie chcą kupować. Albo że pracownicy są niezadowoleni z pracy.

To wszystko są objawy choroby firmy. To wszystko pokazuje, że coś jest nie tak. I wtedy firma potrzebuje uzdrowienia.

System potrzebuje naprawy…

I nie wystarczy naprawić jednej rzeczy. Bo jeśli naprawisz tylko jedną, to inne elementy systemu się odezwą.

Na przykład jak zdobędziesz więcej klientów, ale nie będziesz pracować nad pozostałymi elementami układanki, to wszystko rozsypie się jak domek z kart. Bo więcej klientów, bez zmian w ich obsłudze i sposobie działania firmy, to problem, a nie rozwiązanie.

Dlatego nie potrzebujesz jednego prostego rozwiązania…

Potrzebujesz SYSTEMOWEGO Programu Naprawy Twojej Firmy.

Sam zobacz…

5 elementów Systemu Twojej Firmy

Każda firma składa się z 5 elementów:

  • właściciela/szefa (a w większych firmach zarządu, rady nadzorczej i akcjonariuszy)
  • Twoich ludzi (pracowników)
  • procesu
  • produktu
  • oraz klientów

Dlatego naprawdę skuteczny Program Naprawy Firmy powinien pomagać Ci w każdym z tych pięciu obszarów:

Element 1: Właściciel / Szef

Ty - jako właściciel czy szef jesteś niezbędnym elementem firmy. Są takie rzeczy, które w firmie tylko Ty możesz zaprojektować, uporządkować. Tylko Ty możesz z firmy uczynić skuteczną maszynę realizującą potrzeby klientów i zarabiającą pieniądze.

Od Twojej pracy, od jej jakości i wydajności zależy ogromnie dużo. Prawie wszystko. Zresztą, nie tylko od pracy, ale też od Twojego odpoczynku, bo od tego, jak się regenerujesz, zależy, ile sił będziesz miał do prowadzenia firmy.

Chcąc zatem naprawić firmę, musisz też myśleć o sobie, bo jesteś niezwykle ważnym ogniwem.

Element 2: Pracownicy

Twoi ludzie - ogromnie dużo również od nich zależy. Nawet jeśli dziś nikogo nie zatrudniasz, to pewnie czujesz, że uwolnienie się od tak ciężkiej pracy będzie wymagało oddelegowania części zadań. I nie ma tu teraz znaczenia, czy oddasz to pracownikom czy podwykonawcom. Ważne natomiast jest to, by delegowanie przynosiło Ci ulgę, a nie dodatkowe problemy. By pracownicy sami pojawiające się problemy rozwiązywali, a zrzucali tego na Ciebie.

Gdy firma urośnie, będziesz potrzebował nie tylko skutecznie delegować zadania, ale i uczynić z ludzi, którzy je wykonują, skuteczny zespół. Taki, który potrafi się prawidłowo komunikować, współpracuje ze sobą i wykorzystuje siłę synergii mocnych stron poszczególnych osób. To niełatwe, ale to jedyny sposób, by pokonać ograniczenia, zarówno Twoje, jak i wynikające ze słabych stron poszczególnych pracowników. Zespół może więcej niż pojedyncze osoby.

Element 3: Proces

Proces, czyli to, w jaki sposób Twoja firma działa na poziomie operacyjnym. Możesz mieć najlepszych ludzi, ale jeśli proces jest zepsuty, to firma długo nie pociągnie. Ta sama praca, którą można byłoby zrobić szybko, będzie bowiem wymagała mnóstwo czasu i niepotrzebnego wysiłku.

Bardzo często gdy pracuję z firmami, to widzę, że mają świetnego właściciela, świetnych ludzi, ale główne ograniczenie tkwi właśnie w procesie.

Słyszałeś na pewno o tym, że 20% pracy daje 80% efektów. W optymalizacji procesu chodzi właśnie o to, by znaleźć i w pełni wykorzystać te 20%, które przyniosą Ci wreszcie oczekiwane rezultaty. Bez niepotrzebnej harówy.

Element 4: Produkt

Produkt - nie chodzi tylko o to, co sprzedajesz… Nie chodzi tylko o to, czy Twoje produkty są wystarczająco wysokiej jakości…

Chodzi też o to, czy Twoja oferta naprawdę jest tym, czego oczekują klienci. Nawet nie masz pojęcia, jak często oni chcą czegoś zupełnie innego niż oferuje im cała Twoja konkurencja. Wystarczy znaleźć tę potrzebę i ją skutecznie zaspokoić - wtedy Twoje produkty wzmocnią Twoją firmę.

Element 5: Klienci

Klienci - w końcu dla nich to wszystko robimy. Obszary, które najczęściej wymagają w firmach naprawy to rozpoznanie ich potrzeb, a potem powtarzalny sposób pozyskiwania nowych klientów. I zarabiania więcej na tych, których już zdobyłeś…

Na tym jednak nie można się zatrzymać. Gigantyczne znaczenie dla Twojej firmy ma bowiem obsługa klienta (może albo bardzo ułatwić zdobywanie nowych klientów, albo zepsuć Twoje starania). A tymczasem większość firm w obsłudze klienta skupia się na rzeczach kompletnie nieistotnych, zaniedbując te naprawdę dla klientów ważne…

Sam widzisz, że każdy z tych obszarów ma znaczenie i zupełnie bez sensu byłaby praca nad jednym z nich i zaniedbanie pozostałych.

Dlatego Program Naprawy i Rozwoju Twojej Firmy, który chcę Ci zaproponować, został tak zbudowany, by pomóc Twojej firmie w każdym z tych obszarów.

To nie będzie jednorazowe wydarzenie. To 12 miesięcy konkretnej pracy nad Twoją firmą. Krok po kroku. Co miesiąc zajmiemy się jednym zagadnieniem, ale w takiej kolejności, by łącznie uzyskać maksimum korzyści w każdym z tych pięciu obszarów.

Program Rozwoju CorazLepszaFirma.pl

Przedstawiam Ci nowoczesny program szkoleniowy dla zabieganych i wiecznie zajętych, w którym między innymi odkryjesz:

  • Dlaczego aż 20% klientów zadowolonych z obsługi chce przejść do konkurencji?
  • Działy obsługi klientów 4-krotnie zwiększają szansę ucieczki klienta – sprawdź, czy Twój też to robi?
  • Jak krzesła pomogły sprzedać więcej biustonoszy i jakie to ma znaczenie dla Twojej firmy?
  • Co wywołuje nielojalność klientów – aż 96%? I jak zmniejszyć tę liczbę do 6%? (nie ma to nic wspólnego z cenami!)
  • Zwiększ TEN wskaźnik o 5%, a Twoje zyski podskoczą aż o 75% - wiesz, co to?
  • Co robić minutę dziennie, by w ciągu kilku miesięcy zyskać dodatkowe 3 godziny efektywnej pracy dziennie?
  • Dziwne odkrycie specjalisty z NASA: rób to 15 minut dziennie, a zwiększysz swoją produktywność o 35%, kreatywność o 40%, a umiejętność podejmowania decyzji aż o 50% procent – CODZIENNIE!
  • Jak to zrobiłem, że w 90 minut moi pracownicy są w stanie zrobić więcej, niż kiedyś przez cały dzień „pracy”?
  • „Leniwa” metoda pracy, która sprawia, że pracownik działa 3 razy wydajniej – i jest jeszcze z tego bardzo zadowolony?
  • Co obniża IQ pracowników przynajmniej o 15% i może doprowadzić do trwałej dysfunkcji mózgu?
  • Kiedy klienci są gotowi chętniej kupować i płacić więcej, niż u konkurencji? (Już masz wszystko, czego do tego potrzeba – bez względu na branżę!)
  • Dziwny sekret najlepiej zarabiającego pisarza na świecie, który zarobił 89 milionów dolarów na… rezygnacji z pisania? Dzięki tej metodzie aż 76 jego powieści stało się bestsellerami New York Timesa, a Ty możesz zmienić firmę w FABRYKĘ PIENIĘDZY...
  • Czego uczy oglądanie meczów piłki nożnej o zarządzaniu pracownikami? Ta jedna lekcja jest prawdopodobnie warta więcej niż cała Twoja firma.

To tylko kilka pierwszych przykładów, jak małe zmiany prowadzą do WIELKIEGO WZROSTU – firmy, liczby klientów i zysków

Czasy mamy takie, że wszystko szybko się zmienia i za tymi zmianami trudno nadążyć. Dawne metody prowadzenia firmy – wywodzące się nieraz jeszcze z czasu komuny – dziś pogrążają firmy i ich właścicieli.

Właśnie dlatego Coraz Lepsza Firma stworzyła nowoczesny Program Rozwoju Firmy, który na tacy podaje proste i skuteczne sposoby rozwijania firmy – bez wielkich zmian i kosztów!

Jak pewnie już widzisz, ten program szkoleniowy jest zupełnie inny od wszystkiego, co znasz. Pomijając to, że możesz go słuchać w drodze lub na spacerze, ma w sobie coś, co gwarantuje, że pomoże Ci ulepszyć Twoją firmę.

  • Po pierwsze: opiera się na fundamentalnym założeniu, że małe zmiany tworzą WIELKI WZROST firmy.
  • Po drugie: prowadzi go praktyk, przedsiębiorca, jak Ty, a nie wynajęty mówca motywacyjny, który nie ma pojęcia o prowadzeniu firmy w Polsce.
  • Po trzecie: sprawdzona metodologia335 polskich firm uczestniczy już w Programie i korzysta na stałe z tych metod rozwoju, część opinii ich właścicieli znajdziesz poniżej.

I najważniejsze! To nie jest koncert życzeń.

Wszystko, czego już wkrótce się dowiesz, oparte jest na konkretnych dowodach. Bo czasami intuicja podpowiada nam pewne rozwiązania, które niestety dają opłakane rezultaty.

Przykładem może być temat zatrudniania. Wiele firm szuka najlepszych pracowników na rynku, najbardziej wykwalifikowanych, łudząc się, że to będzie idealne dla firmy.

A tymczasem zwycięskie firmy i zespoły rzadko kiedy składają się z najlepszych pracowników... co więcej, tacy mogą nawet Twojej firmie zaszkodzić. Dowiodły tego wieloletnie badania prowadzone przez Google, dowiesz się o tym z 5-go modułu Programu. Zdziwisz się, gdy poznasz 5 cech, jakimi wyróżniają się najlepsze zespoły pracownicze. Uprzedzam, że ich efektywność nie ma nic wspólnego z premiami i nagrodami!

Nie masz czasu? To dobrze!

Bo ten Program powstał właśnie dla przedsiębiorców, którzy nie mają czasu na czytanie setek książek, uczestnictwo w dziesiątkach szkoleń czy kończenie studiów podyplomowych...

Poza tym... książki, szkolenia czy studia mogą Cię dużo nauczyć... ale z samego uczenia niewiele wynika, jeśli nie zastosujesz tego w praktyce.

Dlatego w Programie Rozwoju nie chodzi o to, czego się nauczysz (to dzieje się wyłącznie "przy okazji"), tylko o to, jak realnie zmieni się Twoja firma.

Metody, którymi się z Tobą podzielę, pomogły mi podźwignąć moją pierwszą firmę, dając pieniądze i CZAS. Pomagają też firmom moich Klientów... Wiem, że pomogą i Tobie - jeśli tylko spróbujesz. A niewiele potrzeba, by zacząć i widzieć praktycznie natychmiastowe efekty.

One działają, bo upraszczają prowadzenie biznesu. W programie, który Ci proponuję, wystarczy jedna mała zmiana w miesiącu, by mieć coraz więcej pieniędzy i błogi spokój.

To prosty system, który nie wymaga żadnych wielkich rewolucji, a wręcz przeciwnie, pomaga ich uniknąć. Nie zabiera czasu, nie zabiera pieniędzy, nie musisz zatrudniać nowych osób, ani brać kredytów na rozwój.

Cicha rewolucja

Co więc konkretnie chcę Ci zaproponować?

Zapraszam Cię do rocznego Programu Rozwoju Coraz Lepsza Firma. Dlaczego rocznego? Bo wszystkie konieczne zmiany rozkładamy w czasie, by z jednej strony były bezbolesne, a z drugiej – jak najbardziej trwałe.

Program Rozwoju na płytach

Na początku każdego miesiąca otrzymasz pocztą:

1) Płytę CD z nagraniem audio, gdzie powiem Ci, jak poprawić jeden z ważnych obszarów funkcjonowania Twojej firmy.

Nagranie trwa maksymalnie godzinę, więc spokojnie znajdziesz na nie czas, nawet w samochodzie możesz tego słuchać. I to wielokrotnie, bo Uczestnicy Programu często mi powtarzają, że za każdym razem odkrywają dla siebie coś nowego!

2) Drukowaną instrukcję, jak konkretnie poprawić funkcjonowanie danego obszaru.

Otrzymasz dokładne wskazówki, jak krok po kroku przeprowadzić tę jedną, omawianą zmianę. Tam masz wszystko, czego potrzeba!

Pierwsza lekcja, którą przerobisz w pierwszym miesiącu, będzie poświęcona kluczowemu czynnikowi zwiększającemu lojalność klienta.

To bardzo ciekawe, ale wcale nie chodzi o to, o czym pewnie teraz myślisz… Bo wcale nie chodzi o to, by klienta zachwycać czy przekraczać jego oczekiwania…

Jest coś, co według badań przeprowadzonych na ponad 97 tysiącach klientów, wpływa znacznie lepiej na poziom lojalności klienta. To „coś” to prawdopodobnie jeden z najbardziej niedocenianych czynników związanych z obsługą klienta. A tym czynnikiem jest…

Wybacz, ale nie mogę Ci tego teraz zdradzić. Tego właśnie dowiesz się z pierwszej lekcji Programu Rozwoju.

Posłuchaj próbki 1. lekcji Programu Rozwoju:

A oto tematy wszystkich 12 lekcji, które poruszymy w pierwszym roku uczestnictwa w Programie:

  • Lekcja 1: Klucz do lojalności klienta
  • Lekcja 2: Najważniejsza zasada osobistej efektywności
  • Lekcja 3: Myśl jak Twój klient
  • Lekcja 4: 5 reguł skutecznego delegowania zadań
  • Lekcja 5: Najważniejsze składniki skutecznego zespołu
  • Lekcja 6: Zapomniana zasada obsługi klienta
  • Lekcja 7: Mniej znaczy więcej
  • Lekcja 8: Eliminowanie marnotrawstwa
  • Lekcja 9: Czy powinieneś zatrudnić asystentkę?
  • Lekcja 10: Cena, która sprzedaje
  • Lekcja 11: Zarabiaj więcej na tych samych klientach
  • Lekcja 12: Dźwignia relacji

3) Dostęp do Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców

Już nigdy nie będziesz sam ze swoimi problemami. Wiem, jak to jest być przedsiębiorcą, którego problemów nikt nie rozumie. A tu masz rosnącą grupę osób, które myślą podobnie jak Ty i prawdopodobnie przeszli już przez to samo, co Ty! Pomogą Ci, doradzą, podzielą się swoimi doświadczeniami.

Co więcej, wiele z tych firm potrzebuje usług takich, jak Twoje! Jak myślisz, do kogo pójdą następnym razem? Do „swojego”, kogoś z Programu Coraz Lepsza Firma. Wystarczy, że się pokażesz na forum jako ekspert. No tak, musisz się pokazać, coś jednak trzeba zrobić.

Innych Uczestników Programu będziesz mógł poznać nie tylko przez Internet (uczestnicząc w dyskusjach na zamkniętym forum). Spotkasz ich na żywo (na eventach, które organizujemy dla Uczestników Programu) oraz nawiązując z nimi bezpośredni kontakt (często najlepszy sposób rozpoczęcia współpracy to po prostu umówienie się na kawę!). Jest o co walczyć!

4) Grupowe konsultacje i dodatkowe porady od ekspertów

Raz w miesiącu robimy w formie webinaru grupowe konsultacje dla Uczestników Programu Rozwoju. Możesz wtedy zapytać, o co tylko chcesz - i dostaniesz podpowiedź dotyczącą Twoich indywidualnych wyzwań.

Również raz na miesiąc robimy webinar z Gościem Specjalnym - ekspertem w swojej dziedzinie. To niezwykła szansa dostępu do ekspertów i zdobycia fachowej porady.

Wszystkie webinary nagrywamy i masz dostęp do nagrań, więc jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć na żywo - możesz w każdej chwili obejrzeć lub odsłuchać nagranie. Dotyczy to także wszystkich webinarów, które odbyły się zanim dołączyłeś do Programu Rozwoju

5) Darmowa reklama w Katalogu Coraz Lepszych Firm i znak jakości “Coraz Lepsza Firma”

Nic za to dodatkowo nie płacisz, a jesteś w miejscu, gdzie inni szukają dobrych jakościowo produktów i usług. Tak, marka Coraz Lepsza Firma zobowiązuje nas do dbania o jakość tego unikatowego katalogu firm.

To też coś dla Ciebie! Jeśli będziesz czegoś potrzebować dla swojej firmy - sprawdź zawsze najpierw w naszym katalogu. Tam są najlepsi.

Jako uczestnik Programu możesz zacząć się posługiwać tym symbolem jakości. Dostarczymy Ci naklejki, które możesz umieścić np. przy drzwiach swojego biura lub sklepu oraz pliki graficzne do umieszczenia na stronie internetowej.

Ze swej strony cały czas będziemy dokładać starań, by dzięki temu znakowi rozpoznawali Twoją firmę nie tylko inni Uczestnicy Programu, ale również Twoi potencjalni klienci.

Znak Programu Rozwoju

Podsumujmy jeszcze raz, czego zatem możesz się spodziewać przez najbliższe 12 miesięcy i co zmieni się w Twoim biznesie?

  • pokażę Ci, co trzeba zrobić, byś mógł pracować mniej, a jednocześnie wydajniej, dzięki czemu firma będzie miała lepsze rezultaty, a Ty więcej czasu dla siebie i dla rodziny
  • nauczysz się zarządzać poziomem własnej energii i szybko regenerować, by wykorzystywać maksimum swoich możliwości dla dobra firmy
  • całkiem prawdopodobne, że robiąc rzeczy WŁAŚCIWE i podejmując właściwe decyzje, co do priorytetów, po prostu… odzyskasz pasję ze swojej pracy i znów z radością będziesz przychodzić do firmy
  • nauczysz się delegować zadania w taki sposób, by pracownicy autentycznie zdjęli z Ciebie ciężar dzisiejszych obowiązków
  • zobaczysz, jak poprzez skuteczne delegowanie uczyć pracowników odpowiedzialności i podejmowania decyzji, przez co przestaną niepotrzebnie zawracać Ci głowę (sami będą gasić swoje pożary!)
  • zobaczysz, jakie proste techniki możesz zastosować, by pracownicy pracowali wydajniej i wkładali w pracę więcej zaangażowania
  • dzięki technikom, które poznasz, sam nauczysz pracowników lepszej komunikacji i współpracy, by pomagali sobie nawzajem (to też Cię odciąży od rozwiązywania dzisiejszych problemów między pracownikami)
  • zoptymalizujesz działanie firmy, czyli mówiąc po ludzku: wywalisz z niej wszystko to, co niepotrzebnie zajmuje czas, a nie przynosi korzyści
  • ten sam odzyskany czas, przeznaczony na to, co naprawdę ważne dla Twojego biznesu, nie tylko sprawi, że firma będzie znacznie więcej zarabiać, ale umożliwi też kontrolę nad jej rozwojem
  • nauczysz się, jak rozpoznawać potrzeby klientów i dostosowywać ofertę Twoich produktów i usług do tego, czego naprawdę potrzebują - dzięki temu znacznie łatwiej do nich dotrzesz i przekonasz ich do zakupu
  • poznasz sposoby, by zarabiać więcej na swoich... cenach, czyli takiego ustalania i różnicowania cen dla swoich produktów i usług, by osiągnąć z nich maksimum korzyści
  • dowiesz się, jakich zmian dokonać w obsłudze klienta, by klienci znacznie chętniej wracali ponownie (a sam wiesz, że łatwiej zarabia się na stałych klientach niż szukaniu wciąż nowych)
  • nauczysz się, jak poszerzać ofertę i co do niej dodać, by zarabiać jeszcze więcej na tych samych klientach…

„No dobra, lepiej powiedz, ile to kosztuje”

Tak szczerze, sam się nad tym zastanawiałem. Pytałem o to nawet naszych Klientów. Absolutna większość z nich sugerowała, że uczciwą i atrakcyjną ceną za udział w tym programie byłaby kwota na poziomie co najmniej 300 zł netto miesięcznie.

Pewnie mają rację. Ale nam najbardziej zależy na inspirowaniu innych firm i promowaniu nowego spojrzenia na biznes.

Dlatego nie chcemy, by cena była dla kogokolwiek barierą. Stąd zdecydowaliśmy się na cenę...

147 zł + VAT miesięcznie

Przynajmniej na razie, w przyszłości cena może wzrosnąć, więc tym bardziej warto zapisać się już teraz (przez cały okres 12-miesięcznej umowy będzie obowiązywać taka cena, jak w chwili jej zawarcia).

Wiem, że to śmieszna kwota i pewnie zastanawiasz się, ile mogą być warte tak tanie materiały szkoleniowe?

Powiem Ci coś. Uprościliśmy wszystko, zawierając całą merytorykę w jednej płycie CD na miesiąc i prostej instrukcji zastosowania tych zmian. To jest tak łatwe do przełknięcia, że dasz spokojnie radę i znajdziesz na to czas. A Twoja firma odwdzięczy się pięknym rozwojem, pieniędzmi i czasem dla Ciebie! Tak, ten program szybko zwróci Ci czas!

To na co jeszcze czekasz?

Dołącz do Programu Rozwoju CorazLepszaFirma.pl

Opinie naszych Klientów

Zuzanna Łabno

To, co jest dla mnie najistotniejsze w rozwiązaniach przekazywanych przez CorazLepsząFirmę i Pawła Królaka to rzetelność i praktyczność podawanych informacji. Wiem, że podawane rady i wskazówki Paweł sam przetestował na swoich biznesach i dzieli się tym, co rzeczywiście zadziałało.

Zastosowanie m.in. obsługi posprzedażowej w naszym salonie optycznym pozwoliło odkryć, że 70% klientów po wizycie w Salonie było niezadowolonych z dobranych okularów. Po poznaniu przyczyny okazało się, że wystarczy standardowa wizyta w Salonie, by doregulować oprawki co jest naturalną konsekwencją dostosowywania się okularów do głowy i pozwoliło odzyskać zaufanie klientów, zdobyć ich na nowo, a nawet zafascynować (!) zainteresowaniem z naszej strony ich osobą już po dokonaniu zakupu.

Szkolenie dot. strategii marketingowej pozwoliło nam stworzyć inicjatywę jednoczącą lokalnych przedsiębiorców, by wymieniać się tą samą grupą klientów (zainteresowanych dbaniem o styl, urodę, zdrowie), co pozwoliło nam dotrzeć do nowej puli osób, przy poniesieniu bardzo niskich kosztów marketingowych, nieporównywalnych do standardowych metod marketingowych. Rozwiązania proponowane przez CorazLepsząFirmę rzeczywiście zmieniają na lepsze oblicze firmy.

Zuzanna Łabno, właściciel Salon Optyczny Oftaldent

Grażyna Dziedzic

Człowiek czuje wewnętrzną potrzebę tego, aby być częścią świata Coraz Lepszej Firmy. Paweł Królak opracował gotowe systemy na poukładanie biznesu, które naprawdę działają i tylko od nas zależy, czy będziemy chcieli z nich korzystać i prowadzić porządną i wartościową firmę

Grażyna Dziedzic, Prezes Zarządu Biura Rachunkowego „Ebit” - Zespół Doradców Finansowo-Księgowych Sp. z o.o.

Mateusz Czapla

Rozpoczynanie współpracy z innymi firmami, które chcą się stawać coraz lepsze, jest dla mnie przyjemnością. Z łatwością mogę pozyskiwać nowych klientów, kontrahentów, ciekawych partnerów, którzy są otwarci nawet na najbardziej niestandardowe formy działania. Udało mi się np. odnaleźć dla naszych wędlin miejsca sprzedaży i kanały dystrybucji w mieście, w którym marka Czapla w ogóle nie była wcześniej znana.

Mateusz Czapla, właściciel Kuchni Pana Czapli

Arkadiusz Jałowiec

Społeczność Coraz Lepszych Przedsiębiorców to świetne miejsce dla osób, które chcą brać odpowiedzialność za swój los i chcą się rozwijać poprzez wzajemną współpracę oraz wymianę doświadczeń. Kontakt z innymi przedsiębiorcami poszerza perspektywę w prowadzeniu własnej firmy, umożliwia nawiązanie nowych relacji handlowych oraz uzyskanie pomocy w sprawach wymagających specjalistycznej wiedzy. Możemy budować wśród innych przedsiębiorców wizerunek eksperta i zaufanie do własnej marki. Przedsiębiorcy wszystkich branż, łączcie się!

Arkadiusz Jałowiec, Kancelaria Radcy Prawnego i Biuro Nieruchomości CONSILIUM

Michał Szymczuk

Dzięki Coraz Lepszej Firmie mam możliwość kompleksowego rozwoju firmy - nie tylko poprzez uzyskiwanie sprawdzonych porad i rozwiązań biznesowych w kluczowych obszarach dla firmy, ale także ułatwiony kontakt z firmami, z którymi rzeczywiście warto współpracować, bo są otwarte na rozwój i wspólne działania. Program Rozwoju to narzędzie do systematycznego wprowadzania zmian na lepsze w swojej firmie i możliwość odkrywania nowych możliwości współpracy biznesowej.

Michał Szymczuk, właściciel AXHelpers

Dołącz do Programu Rozwoju CorazLepszaFirma.pl

O twórcy Programu Rozwoju CorazLepszaFirma.pl

Paweł Królak - strateg biznesowy i architekt systemów przyspieszających rozwój firmy, pasjonat niestandardowego marketingu i zarządzania, przedsiębiorca. Coraz Lepszy Szef w Coraz Lepszej Firmie, właściciel Klubu Książki Tolle.pl, założyciel Towarzystwa Biznesowego Lubelskiego, wykładowca na studiach MBA, autor i współautor książek i niezliczonych artykułów branżowych.

Paweł Królak