Blog Coraz Lepszej Firmy

Strategia Efektywność

Zarządzanie czasem – co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć

Zarządzanie czasem, a raczej zarządzanie sobą w czasie, to temat, który dla przedsiębiorców jest wyjątkowo ważny. W końcu który właściciel firmy nie chciałby być w pięciu miejscach naraz, wykonywać roboty za trzech, a do tego jeszcze wychodzić do domu, zanim się ściemni?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak poprawić konwersję w firmie, wykorzystując storytelling?

Historie poruszają ludzi. Historie niosą emocje. Historie… sprzedają. Być może trudno w to uwierzyć, bo przecież wszyscy tak usilnie próbujemy postępować racjonalnie. Logiczne argumenty – owszem! Kupowanie pod wpływem emocji czy historii? Pff… To mnie nie dotyczy!

Czytaj

Prawo biznesu

Podstawowe wartości w biznesie. Nie czytaj tego, jeśli chcesz sprzedawać narkotyki!

Jakie są podstawowe wartości w biznesie? I co mogą dać Tobie, Twojej firmie, Twoim pracownikom i klientom? Czy znasz odpowiedź na te pytania? Wielu przedsiębiorców, mówiąc „wartość biznesowa”, ma na myśli głównie to, co materialne i mające wpływ na maksymalizację zysków. Zapominają przy tym, że…

Czytaj

Zarządzanie zespołem Rekrutacja

Certyfikat Great Place to Work
dla Coraz Lepszej Firmy – jesteśmy wśród najlepszych pracodawców na świecie!

Autor: Ewa Rot-Buga

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work nadawany przez organizację, która co roku od ponad 30 lat przeprowadza badanie milionów pracowników, by wyłonić najlepszych pracodawców z całego świata.

Czytaj

Inspiracje

Życzenia dla naszych Coraz Lepszych Przedsiębiorców

Kolejny intensywny, niełatwy rok, pełen niepewności i zawirowań, właśnie dobiega końca. Przed nami czas podsumowań, świątecznych życzeń i noworocznych postanowień.Czego się życzy właścicielom firm? Realizacji ambitnych celów biznesowych, kolejnych firmowych sukcesów czy dynamicznego rozwoju.

Czytaj

Efektywność Inspiracje

3 powody, przez które Twój biznes stoi w miejscu

Ciągle masz wrażenie, że kopiesz się z koniem? Klienci raz są, raz ich nie ma. Masz drożej – chcą taniej. Masz taniej – podejrzewają Cię o najgorsze, bo przecież to na pewno jakiś szmelc i w ogóle to jak mogłeś tak zjechać na jakości. Obsługa – ble. Reklamacje – ble. Dwoisz się i troisz, a komuś ciągle coś się nie podoba…

Czytaj

Strategia

Procedury w firmie – czym są i jak je napisać?

A gdybym Ci powiedziała, że dobrze napisane procedury pozwolą zaoszczędzić 3 godziny czasu Twojego pracownika dziennie? Że wyeliminują lub zminimalizują o 90% błędy ludzkie i – co za tym idzie – straty Twojej firmy? I że możesz napisać procedurę tak, że Twoi pracownicy przyjmą ją z wdzięcznością i – bez kija i marchewki – sami będą jej przestrzegać?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Ciągle wyręczasz swoich pracowników? Odkryj 3 błędy, przez które nie pracują tak, jakbyś tego chciał

Wielu przedsiębiorców, zakładając biznes, spełnia jakieś swoje marzenia. O niezależności. O byciu własnym szefem.. I chce spełnić kolejne – mieć dużo pieniędzy i czas na ich wydawanie. Mijają lata, a oni tak bardzo starają się dogonić króliczka, że nie zauważają, że zostali sami w klatce zbudowanej ze swoich ambicji i oczekiwań.

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

Czego warto uczyć się od Japończyków – koncepcja TQM

Koncepcja TQM na pierwszy rzut oka wydaje się niektórym trudna lub mało realna do wdrożenia w polskiej kulturze. Wielu właścicieli firm tak właśnie myśli, tracąc jednocześnie szansę na całkowitą zmianę swojego biznesu.

Czytaj

Strategia Sprzedaż

Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją

Znam Twoją tajemnicę. Tę najbardziej wstydliwą. Tę, którą ukrywasz przed klientami, pracownikami, rodziną. Chodzi o te słowa, które mówisz do siebie za każdym razem, gdy Twój klient, zamiast dobrego produktu u Ciebie, kupuje taniochę u konkurencji. Przecież starasz się wyróżnić jakością obsługi, dostępnością towaru, pomocą w kryzysowych sytuacjach.

Czytaj