Blog Coraz Lepszej Firmy

Decydujące pytanie, które powinieneś zadać swoim klientom
Autor: Kamila Młodzianko

Z firmową marką jest trochę tak, jak z reputacją – trudno się ją buduje, ale bardzo łatwo ją stracić. Często spotykam firmy, które kompletnie nie doceniają tego, co myślą o nich klienci. A czy Ty wiesz, jaką masz dzisiaj opinię u swoich klientów? [...] 

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – <em>Człowiek w poszukiwaniu sensu</em>, Victor Frankl
Autor: Justyna Królak

Być może zdziwi Was to, że tym razem recenzuję książkę raczej mało biznesową, bo będącą relacją z pobytu w obozie koncentracyjnym, spisaną przez jednego z ocalałych. Czy taka lektura może wnieść coś do Twojego biznesu? Co Ci może dać czytanie tak przerażających wspomnień? Czy nie jest to swego rodzaju masochizm? [...] 

Dlaczego klienci się skarżą i jak to może pomóc Twojemu biznesowi?
Autor: Kamila Młodzianko

Jeden z czytelników naszego bloga podsunął kiedyś pomysł, że wystarczy poprawić komunikację z klientami i będzie po kłopocie – wtedy nie będą się skarżyć, nie będzie negatywnych opinii. Czy na pewno? Po pierwsze – jak się domyślasz – nie jest to wcale takie proste.  [...] 

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – <em>Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia</em>, Patrick Lencioni
Autor: Justyna Królak

Nasz główny bohater nieźle się wpakował... Pracownicy tej małej, zapyziałej restauracji notorycznie spóźniali się do pracy, nic sobie z tego nie robiąc. Zresztą, sam właściciel spisał ich już na straty, nazywając „niedojdami”... Do swoich obowiązków podchodzili obojętnie, a klienci – ich zdaniem najlepiej by było, gdyby nie istnieli...  [...] 

Dlaczego nie warto uczyć się sprzedaży od sprzedawców?
Autor: Darek Puzyrkiewicz

Wiele osób szuka metod na wzrost sprzedaży w ich firmie i wpada w głupią pułapkę... Bo są tylko dwa rodzaje sposobów na zwiększanie sprzedaży. Jeden dobrze brzmi, a drugi dobrze działa. A jednak mnóstwo osób wybiera ten pierwszy sposób z powodu pewnej ciekawej właściwości ludzkiego umysłu. [...] 

Czego pokolenie millenialsów oczekuje od obsługi klienta?
Autor: Kamila Młodzianko

Millenialsi – roszczeniowi, butni, rozkapryszeni... Spotkałeś się kiedyś z takimi klientami? Sama należę do tego pokolenia i doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że tacy często bywamy... Jednak czy tego chcesz, czy nie, pokolenie millenialsów jest dzisiaj największą siłą konsumencką na świecie. Być może okaże się, że stanowią oni również sporą część Twoich aktualnych klientów... [...] 

Technika pomodoro – 25 minut, które zmieni Twoje życie
Autor: Anna Pudło

Dla wielu przedsiębiorców czas jest towarem deficytowym. W ciągu dnia każdy z nas musi wykonać niezliczoną ilość zadań – odpisać na milion maili, odebrać kilkadziesiąt telefonów, zarządzać pracownikami, wymyślać nowe produkty, pracować nad strategią, a po powrocie do domu zająć się rodziną… Wszystko robimy na pełnej prędkości, bo inaczej byśmy się nie wyrobili…  [...] 

7 porad, jak uniknąć biznesowego wypalenia
Autor: Monika Madejska

Dedykuję ten artykuł wszystkim tym, którzy żyją w mroku cierpienia i wypalenia oraz tym, którzy chcą tego mroku uniknąć. Piszę ten artykuł w szczególności dla Krzysztofa, który odważył się napisać do mnie poniższe słowa: [...]