Blog Coraz Lepszej Firmy

Wywiady

„Każdy kryzys, kłopot, problem traktuję jak zadanie” – wywiad z Karoliną Wójcik-Kozłowską

Stara się nigdy nie tracić nadziei. Nawet teraz, w tych nieprzewidywalnych czasach. Wszędzie próbuje dostrzec plusy. Jest częścią niezwykłego Teamu Twórcza Kreacja. Dziś rozmawiamy z Karoliną Wójcik-Kozłowską, która znalazła sposób na sprawianie dzieciom mnóstwa zdrowej frajdy.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Manipulacja odczarowana! 777 skutecznych technik wpływu, Marek Skała

„Mani” to „ręka”, a „pulus” to „pełny, kontrolowany”. Manipulacja to nic innego, jak kompleksowy i kontrolowany wpływ na sytuację i utrzymywanie tej kontroli w rękach. Własnych.

Czytaj

Marketing

Szczerość w reklamie, czyli jak obrócić wadę produktu w atut

Wydaje się oczywiste, że strategie marketingowe powinny przekonywać klienta o tym, że produkty firmy są idealne. Być może Cię to zdziwi, ale niejeden przedsiębiorca zrozumiał, że co najmniej równie skuteczne może być przyznanie się do tego, że reklamowany produkt ma swoje słabości.

Czytaj

Wywiady

„Nie potrafiłam zwolnić tempa, teraz zwolniono je za mnie” – wywiad z Aldoną Łukasik

Sprawia, że kobiety czują się wreszcie tak, jak na to zasługują. Promuje podologię w hermetycznym świecie biegaczy. Kocha to, co robi (i to ze sporą wzajemnością!). Dziś zapraszamy Was do świata, w którym to, co do tej pory było mało atrakcyjne – we wprawnych rękach specjalistów staje się zadbane i piękne.

Czytaj

Efektywność

Wmówili Ci 3 perfidne kłamstwa – to dlatego nie wyrabiasz się z pracą

Ciągle się nie wyrabiasz. Chociaż pracujesz coraz dłużej, chociaż robisz coraz więcej, chociaż starasz się ogarnąć wszystko – nadal jesteś do tyłu. Z całych sił próbujesz wydostać się z dołka, ale im szybciej przebierasz nogami, tym bardziej go powiększasz. Jak długo tak jeszcze pociągniesz?

Czytaj

Marketing

Marketing w czasach zarazy: co robić, aby przetrwać koronakryzys?

Gdyby koronawirus był człowiekiem, to pewnie najlepiej czułby się jako operator magla przemysłowego. Choćby dlatego, że wyjątkowo profesjonalnie wywrócił nasze życie na lewą stronę i wykręca je w swojej wyżymaczce już od dobrych kilkunastu tygodni... Normalnie jak jakiś pracownik miesiąca.

Czytaj

Wywiady Inspiracje

„Wydaje nam się, że jak mamy usta i mówimy, to umiemy mówić, a jak mamy uszy i słyszymy, to umiemy słuchać. Nieprawda” – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 2]

Możesz być takim przywódcą, na którego ludzie patrzą z szacunkiem. Potrzebujesz tylko pewnych umiejętności oraz siły, żeby stać się „tym, który puka”. Co to znaczy? Najlepiej wyjaśni to Dariusz Użycki, który od lat pomaga liderom w rozwoju.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: The Dip – Seth Godin

Wszystko, co nowe w życiu, jest zwykle ekscytujące. No, przynajmniej do czasu, aż opanujesz to na tyle, aby móc nazywać się „w miarę zaawansowanym”. Wtedy Twój stan początkowej euforii przepoczwarza się najczęściej w poczucie wszechogarniającego braku motywacji… Seth Godin określił to miejsce jako „The Dip” – czyli „Dołek” – i opisał w swojej książce pod tym samym tytułem.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak napisać dowolny tekst, nie pisząc go w całości

Czytając czyjś tekst, myślisz sobie czasem: „eh! chciałbym też tak pisać”? A co, gdyby okazało się, że tak zwany wrodzony talent do pisania jest mocno przereklamowany i za świetnym piórem stoi coś zupełnie innego? W tym artykule zdradzę Ci jeden z sekretów, który stoi za warsztatem osób piszących świetne reklamy. A dlaczego dziś o reklamach? Bo umiejętność ich pisania przyniesie Twojej firmie dużo gotówki.

Czytaj

Prawo biznesu Wywiady

„Najlepiej radzą sobie ci, którzy nie walczą ze zmianami, na które nie mają wypływu” – rozmowa z radcą prawnym Magdaleną Bojaryn

Z racji swojego zawodu – o polskim prawie wie więcej niż trzeba. Pomaga najemcom, którym kryzys zrujnował biznes. Dziś zapraszam Cię do lektury wywiadu z przedsiębiorcą i radcą prawnym Magdaleną Bojaryn (biznesove.pl).

Czytaj