Blog Coraz Lepszej Firmy

Marketing

Instagram dla biznesu: jak się nie pogubić?

Kiedy kilka lat temu dowiedziałam się, że Instagram ewoluuje w kierunku platformy biznesowej, pomyślałam, że to może być początek jego końca. Dziś otwarcie przyznaję się do błędu – według portalu hootsuite.com w serwisie zalogowanych jest już ponad 25 milionów firm i dziś pokażę Ci, jak możesz wykorzystać to w swoim biznesie.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Servant leadership w praktyce, Ken Blanchard, Renee Broadwell

Oburzają Was egocentryczni przywódcy, którzy dbają tylko o własne interesy, a swoich ludzi gotowi są poświęcić, byle siebie postawić na piedestale? Macie już dość liderów egoistycznych, chciwych, nieetycznych? Może przyszedł czas na przywództwo wyższego stopnia – przywództwo… służebne.

Czytaj

Wywiady

Być pahomas

Rozmowa z Markiem Bernaciakiem, właścicielem firmy AMB TECHNIC.

Czytaj

Strategia Marketing

Jak pisać, żeby ludzie nas czytali? 16 rad copywritera, który zaczynał od zera

Oto 16 rad dla przedsiębiorców, którzy chcą zabrać się za samodzielne tworzenie tekstów na potrzeby firmy i nie tylko. Każda ze wskazówek oparta jest na moim wieloletnim, copywriterskim doświadczeniu. Poniższe porady przydadzą się szczególnie tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z pisaniem.

Czytaj

Sprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, Anthony Iannarino

Tym razem wpadła mi w ręce książka o sprzedaży o ambitnym tytule Jedyny podręcznik sprzedaży, jakiego potrzebujesz, autorstwa Anthony’ego Iannarino. Jedyny podręcznik? Pomyślałam, że albo autor ma przerośnięte ego, albo wie, o czym pisze. Przekonajmy się!

Czytaj

Wywiady

„Żyj tak, byś miał co wspominać” – wywiad z Adamem Piochem

Dziś zapraszam Was na wywiad z człowiekiem, który z nieprzyzwoicie prostych słów wygina bajeczne opowieści. Właśnie dlatego rozmowa z tym genialnym storytellerem ma formę scen wyciętych z filmu fabularnego.

Czytaj

Strategia Marketing

Jak sprawdzić, czy pomysł na biznes nie będzie porażką?

W poprzednim artykule pisałem o niezbyt mądrych pomysłach na biznes, które okazały się strzałem w dziesiątkę i przełożyły się na grube miliony dolarów. Dziś czas na sprawdzenie, czy Twój pomysł na biznes nie sprawi, że zostaniesz w samych skarpetkach.

Czytaj

Efektywność

Czas to pieniądz. 3 błędne decyzje każdego przedsiębiorcy

Gdyby istniała jedna prosta metoda na to, by nie brakowało Ci czasu na nic, co ważne – czy to by Cię zainteresowało? Zobacz, w tej chwili podejmujesz decyzję o tym, czy czytać dalej ten artykuł, zgadza się? Ile takich decyzji podejmujesz codziennie? A co by było, gdyby to nie zabierało Ci cennego czasu, tylko go uwalniało?

Czytaj

Marketing

Jak zaplanować swój video content w praktyce?

Autor: Adam Mrowiec

Współczesny marketing – zamiast nachalnego bombardowania odbiorcy swoimi komunikatami – w dużej mierze opiera się na działaniach ułatwiających klientowi zainicjowanie interakcji z marką.

Czytaj

Wywiady

Zostaw ten świat choć trochę lepszym, niż go zastałeś

Wywiad z Anną Kramarz-Sańpruch – właścicielką VIDA Care (dawniej VIDA Care + (sklep internetowy z produktami do pielęgnacji, wspierania i terapii osób starszych).

Czytaj