Marketing Sprzedaż

Jak sprzedawać więcej, częściej i po wyższych cenach, pisząc o swoim produkcie całą prawdę

Reklama powinna mówić prawdę. Niestety większość piszących je, ma z tym problem. Sztucznie pompują obietnice, które nie są poparte w żaden sposób jakimikolwiek dowodami. A to rujnuje sprzedaż i zaufanie do sprzedawcy. Dokąd to prowadzi?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Reguła niedostępności w handlu. Jak sprzedawać więcej i szybciej?

Jak zwiększyć sprzedaż? Nie ma dnia, by nasi Coraz Lepsi Przedsiębiorcy nie odmieniali tego pytania przez wszystkie przypadki. Czasem po prostu wystarczy sięgnąć po te najprostsze, sprawdzone metody na zwiększenie sprzedaży. Jedną z nich jest wykorzystanie reguły niedostępności.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Krótka historia o pracownikach, którzy jednym ruchem pogrążyli swojego szefa

Też odnosisz czasem takie wrażenie, że jak równo nie zje…dziesz swoich pracowników, to nic do nich nie trafi? Nie raz próbowałeś po dobroci… A potem odwdzięczali Ci się głupimi błędami, które nie tylko sporo Cię kosztowały… ale za które to Ty musiałeś świecić oczami. Jak sobie z tym radzić?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Reklama emocjonalna – jak używać emocji, żeby zwiększyć sprzedaż

Nie wystarczy zgodzić się z logicznymi argumentami autora, by po przeczytaniu jego reklamy, kupić to, co w niej sprzedaje. Za każdą transakcją stoją emocje. Nawet za decyzją, czy pobrać darmowy materiał. Jak więc napisać reklamę emocjonalną, żeby naprawdę dobrze sprzedawała?

Czytaj

Strategia Inspiracje

„Nie straciliśmy żadnego klienta w związku z lockdownem!” – historia Coraz Lepszego Przedsiębiorcy, rozkręcającego biznes na pół roku przed pandemią… i to na kredyt!

Gdy pod koniec 2019 roku zakładała swoją stacjonarną Szkołę Językową Brilliant, nie miała bladego pojęcia, że za 6 miesięcy świat sparaliżuje pandemia...

Czytaj

Strategia Inspiracje

Archetypy marki. Do którego pasuje Twoja firma?

Archetyp marki jest dla firmy tym, czym dla każdego człowieka jest osobowość. Definiuje ją. Wyznacza kierunek rozwoju. Określa ścieżkę, którą podąża, i wartości, jakie wyznaje. No i wreszcie – odgrywa kluczową rolę w świadomym kreowaniu jej spójnego wizerunku. To gotowy wzorzec tożsamości, który służy temu, by budzić w głowach odbiorców konkretne skojarzenia… Ale po co?

Czytaj

Work-life balance Inspiracje

3 mity, które powstrzymują przedsiębiorców przed wyjazdem na wakacje [wierzysz w któryś z nich?]

Pamiętasz jeszcze czasy, gdy lato kojarzyło się z beztroską? Z bieganiem boso po trawie, łapaniem zimnych fal Bałtyku? Kiedy to było… Odkąd masz firmę, lato przede wszystkim oznacza jeszcze więcej pracy. Bo sezon urlopowy, bo pracownicy są mniej wydajni, bo wszystko jest jak zawsze na Twojej głowie.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: „Co chce wiedzieć klient” – Marcus Sheridan

Co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? Skąd niby masz wiedzieć, czy to, co dla nich tworzysz, przełoży się na realne zyski Twojej firmy? Z odpowiedziami przychodzi Marcus Sheridan. W swojej książce podaje konkretne rozwiązania, które sprawdzał w prawdziwym świecie podczas pięciu lat testów i weryfikacji hipotez.

Czytaj

Efektywność

Kierownik, kierownik! Zepsuć mi się kółko od taczki!

Ile razy próbowałeś zostawiać pracowników samych, a po powrocie zastanawiałeś się, czy śmiać się, czy płakać? Ile razy musiałeś po nich poprawiać i marnować swój czas? Ile cennych godzin przeleciało Ci przez palce, bo utknąłeś w bieżączce? Ile? Dziś też nici z wcześniejszego wyjścia z firmy, prawda?

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

4 błędy przedsiębiorców, którzy myślą, że „wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ci pracownicy…” (Sprawdź, który popełniasz!)

Tracisz cierpliwość do swoich pracowników? Nóż Ci się w kieszeni otwiera, gdy widzisz, jak ciągle się obijają, a Ty musisz za to płacić? A może irytuje Cię, że musisz na każdym kroku ich niańczyć?

Czytaj