Prawo biznesu Wywiady

Doradca podatkowy: Sherlock Holmes i Kobieta Pracująca – w jednym

Doradca podatkowy to, można by rzec, endemit tego prawdziwego doradztwa, często nielubianego bądź pomijanego przez klientów, bo… „trzeba za nie zapłacić”. Jednak dzięki temu prawdziwy doradca działa na rzecz swojego klienta, który nie musi później płacić za skutki jego braku lub skutki działania doradców naciągaczy

Czytaj

Marketing

Chcesz robić videomarketing w swojej firmie? Zacznij od tych 5 pytań

Autor: Adam Mrowiec

W Twojej głowie zrodził się pomysł opracowania video dla swojej firmy, nie masz w tym jednak żadnego doświadczenia? To częsty problem przedsiębiorców. Trzeba zdać sobie też sprawę z faktu, że dobre video wymaga nakładów finansowych, oraz z tego, że jego realizacja wymaga czasu. Jednak spokojnie!

Czytaj

Inspiracje

Czego ludzie tak naprawdę szukają w internecie i dlaczego warto to wiedzieć?

Pracując nad tekstem o pomysłach na youtube’owy kanał, zacząłem się zastanawiać, czego tak naprawdę ludzie szukają w internecie. Czy chodzi im tylko o informacje? Na pewno też. O rozrywkę? Również. O informacje podane w lekkiej formie? Także o to. Ale prawdę mówiąc, żadna z tych odpowiedzi mnie nie usatysfakcjonowała. Postanowiłem więc sięgnąć znacznie głębiej.

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez ciebie, John Warrillow

Uwielbiam książki, które na pierwszy rzut oka wydają się być mi kompletnie niepotrzebne. Na przykład takie jak Stworzona do sprzedaży. To rzecz o tym, jak z zyskiem sprzedać swoją firmę. Byłem pewny, że nie znajdę tutaj niczego, co mogłoby mi się przydać. I chyba nie mogłem się bardziej pomylić...

Czytaj

Efektywność

4 zasady superefektywnej obsługi e-maila, które musisz poznać

Z pocztą elektroniczną jest jak z piwnicą – szybko się zapełnia nie wiadomo czym. Piwnica ma jednak nad Twoją skrzynką pocztową tę przewagę, że jej pojemność jest bardzo konkretnie ograniczona i nie pozwoli upychać tam rzeczy w nieskończoność

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter

Chyba każdy z nas doświadczył tego ciężkiego i bolesnego uczucia, unoszącego się w powietrzu niczym duchota tuż przed nadchodzącą burzą. Niektórzy z nas próbują je zignorować lub jakoś zracjonalizować, usprawiedliwić przed samym sobą

Czytaj

Sprzedaż

5 najcięższych grzechów sprzedawców podczas negocjacji handlowych

Kupowałam wodę gazowaną i niegazowaną, węzły betoniarskie, młoty udarowe, bombki choinkowe, sita do przesiewaczy, usługi mechaniczne, tetrowe pieluchy w funkcji ścierki do czyszczenia, doradztwo w zakresie należności do ZUS… Czy muszę dodawać „i wiele innych”?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Jak zrobić wpis na blog firmowy, żeby klienta wyrwało z butów?

Blog firmowy to genialna broń. Działa co prawda z pewnym opóźnieniem, ale jak już zacznie wyrzucać z siebie pociski, to nic nie jest go w stanie powstrzymać. Chyba, że jakaś surowa kara od Google'a, która zepchnie go na dziesiątą stronę wyników wyszukiwania. Jak zrobić wpis na blogu firmowym, żeby pracował dla Ciebie dniem

Czytaj

Strategia

8 wskazówek, które pomogą Ci przygotować firmę do sprzedaży

Dzisiejszy artykuł poświęcimy sprzedaży firmy i temu, jak się do tego dobrze przygotować. Być może sprzedaż firmy kojarzy Ci się z wielkimi fuzjami i transferami na parkiecie giełdowym lub wchłonięciem mniejszego podmiotu przez duży kapitał zagraniczny konkurencji. To jednak nie tylko duże sprawy, ale również całkiem drobne

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków, Jarek Szczepański

Powiem wprost: to jedna z najbardziej inspirujących książek, jakie ostatnio przeczytałem. W dodatku pojawiła się w idealnym dla mnie momencie. W chwili, w której zastanawiałem się, co dalej z moją pracą. Dzięki Złotej strategii marki

Czytaj