Marketing
Jak za pomocą narzędzi do e-mail marketingu możesz zwiększyć swoją sprzedaż?
Codziennie dostajesz kilkadziesiąt maili od różnych nadawców. Wśród wiadomości odnaleźć możesz maile od klientów, kontrahentów oraz newslettery i inne mailingi. Są to wiadomości, które mają na celu utrzymanie stałej komunikacji z klientami, przywiązują klienta do marki, informują o nowościach, zmianach, ofertach, etc.
CzytajObsługa klienta
Jak sprawić, aby klienci zapamiętali Cię na długo?
Jesteś właścicielem firmy, która oferuje produkty lub usługi. Klientów zdobywasz dzięki drobnym działaniom marketingowym, rekomendacjom, reklamom na Facebooku. Zastanów się, czy w jakikolwiek sposób wyróżniasz się na tle konkurencji, czy jesteś jedną z wielu firm, które giną w szarym tłumie?
CzytajInspiracje
23 blogi, które pomogą Ci w codziennym prowadzeniu firmy
Przedsiębiorca to superbohater, na którego barkach spoczywa wielka odpowiedzialność – prowadzenie firmy. A co to dokładnie znaczy? Pod tymi dwoma słowami kryje się tysiące mniejszych i większych obowiązków, zadań i wyzwań. Jak sprostać tak dużej ilości różnych powinności? Jak być na bieżąco z najnowszymi trendami, skąd czerpać wiedzę na różne tematy biznesowe?
CzytajObsługa klienta
Jak za pomocą systemów CRM poprawić relacje z klientami?
Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze sprzedażą czy to produktów, czy usług, musimy dbać o najważniejsze ogniwo tego procesu – o klienta. Bo co z tego, że mamy najlepszy produkt, dobrą reklamę, piękny sklep czy niesamowitych pracowników, jeżeli nikt naszych towarów czy usług nie kupi…? A jeżeli kupi, to tylko raz, a później o nas zapomni. Jak sprawić, aby klient wracał do nas cyklicznie? Jak zbudować z nim relację?
CzytajEfektywność
Jak za pomocą programów do zarządzania projektami zwiększyć wydajność w firmie?
Zbyt krótkie terminy, zbyt wiele zadań, dużo pracowników do przypilnowania oraz ogólny chaos – na pewno znasz to bardzo dobrze. Jak w gąszczu wielu projektów realizowanych jednocześnie zachować porządek, utrzymać kontrolę i doprowadzić sprawy do końca?
CzytajMarketing
Jak promować firmę, gdy nie masz pieniędzy na reklamę?
Co zrobić, jeśli czujesz, że Twoja firma potrzebuje dobrego marketingu, ale nie stać Cię na intensywne reklamowanie się? Wbrew pozorom nie jesteś na straconej pozycji. W takiej sytuacji także możesz uczynić swoją firmę najbardziej znaną w całej branży. Potrzebujesz jednak zupełnie innego spojrzenia na reklamę…
CzytajRekrutacja
6 pytań, które musisz sobie zadać, aby zatrudnić najlepszego pracownika
Zrekrutowałeś pracownika. Miało być pięknie, a wyszło jak zawsze. Pierwsze tygodnie upłynęły pod hasłem „wdrażania”, więc nie wymagałeś zbyt wiele. Kolejne dni nie ujawniły jednak zachowań, na które tak bardzo liczyłeś – inicjatywy własnej, samodzielności i zaangażowania
CzytajEfektywność
Jak dzięki 7 aplikacjom ułatwić sobie codzienną pracę
Codziennie zmagasz się z niezliczoną ilością zadań, piszesz kilkadziesiąt maili, ciągle odbierasz telefony, umawiasz się na spotkania. Do tego wszystkiego pracujesz koncepcyjnie, wymyślasz nowe produkty lub usługi albo udoskonalasz już istniejące. Do tego dochodzi zarządzanie pracownikami, finansami, pilnowanie terminów, gaszenie pożarów w firmie.
CzytajMarketing
Cała prawda o kosztach video marketingu
Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy na pewnym forum internetowym przeczytałem wymianę zdań dwóch osób, które były święcie przekonane, że działania video marketingowe są przeznaczone jedynie dla wielkich korporacji. Twierdzili, że tylko potężne firmy mogą sobie na to pozwolić, gdyż dysponują nieograniczonym budżetem marketingowym. Im dłużej czytałem, tym bardziej się dziwiłem.
CzytajZarządzanie zespołem
Przedsiębiorco! Sprawdź, jak zarządzać młodymi pracownikami
W 2025 roku milenialsi będą stanowili 75% siły roboczej. W zasadzie żaden przedsiębiorca nie uniknie konieczności rekrutowania i zarządzania pokoleniem Y. Ciebie również to nie ominie.
Czytaj