Efektywność

Dlaczego coraz więcej nowocześnie zarządzanych firm rezygnuje z posiadania biura?

Autor: Anna Pudło

Wiesz, w jaki sposób zwiększyć wydajność firmy i ograniczyć koszty jej utrzymania? Brzmi jak marzenie, prawda? Takie połączenie pewnie wydaje Ci się niemożliwe. Nie da się przecież podnieść wydajności firmy, nie inwestując pieniędzy chociażby w zatrudnienie nowych pracowników.

Czytaj

Marketing

Jak za pomocą narzędzi do e-mail marketingu możesz zwiększyć swoją sprzedaż?

Autor: Anna Pudło

Codziennie dostajesz kilkadziesiąt maili od różnych nadawców. Wśród wiadomości odnaleźć możesz maile od klientów, kontrahentów oraz newslettery i inne mailingi. Są to wiadomości, które mają na celu utrzymanie stałej komunikacji z klientami, przywiązują klienta do marki, informują o nowościach, zmianach, ofertach, etc.

Czytaj

Obsługa klienta

Jak sprawić, aby klienci zapamiętali Cię na długo?

Autor: Anna Pudło

Jesteś właścicielem firmy, która oferuje produkty lub usługi. Klientów zdobywasz dzięki drobnym działaniom marketingowym, rekomendacjom, reklamom na Facebooku. Zastanów się, czy w jakikolwiek sposób wyróżniasz się na tle konkurencji, czy jesteś jedną z wielu firm, które giną w szarym tłumie?

Czytaj

Inspiracje

23 blogi, które pomogą Ci w codziennym prowadzeniu firmy

Autor: Anna Pudło

Przedsiębiorca to superbohater, na którego barkach spoczywa wielka odpowiedzialność – prowadzenie firmy. A co to dokładnie znaczy? Pod tymi dwoma słowami kryje się tysiące mniejszych i większych obowiązków, zadań i wyzwań. Jak sprostać tak dużej ilości różnych powinności? Jak być na bieżąco z najnowszymi trendami, skąd czerpać wiedzę na różne tematy biznesowe?

Czytaj

Obsługa klienta

Jak za pomocą systemów CRM poprawić relacje z klientami?

Autor: Anna Pudło

Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze sprzedażą czy to produktów, czy usług, musimy dbać o najważniejsze ogniwo tego procesu – o klienta. Bo co z tego, że mamy najlepszy produkt, dobrą reklamę, piękny sklep czy niesamowitych pracowników, jeżeli nikt naszych towarów czy usług nie kupi…? A jeżeli kupi, to tylko raz, a później o nas zapomni. Jak sprawić, aby klient wracał do nas cyklicznie? Jak zbudować z nim relację?

Czytaj

Efektywność

Jak za pomocą programów do zarządzania projektami zwiększyć wydajność w firmie?

Autor: Anna Pudło

Zbyt krótkie terminy, zbyt wiele zadań, dużo pracowników do przypilnowania oraz ogólny chaos – na pewno znasz to bardzo dobrze. Jak w gąszczu wielu projektów realizowanych jednocześnie zachować porządek, utrzymać kontrolę i doprowadzić sprawy do końca?

Czytaj

Marketing

Jak promować firmę, gdy nie masz pieniędzy na reklamę?

Co zrobić, jeśli czujesz, że Twoja firma potrzebuje dobrego marketingu, ale nie stać Cię na intensywne reklamowanie się? Wbrew pozorom nie jesteś na straconej pozycji. W takiej sytuacji także możesz uczynić swoją firmę najbardziej znaną w całej branży. Potrzebujesz jednak zupełnie innego spojrzenia na reklamę…

Czytaj

Rekrutacja

6 pytań, które musisz sobie zadać, aby zatrudnić najlepszego pracownika

Zrekrutowałeś pracownika. Miało być pięknie, a wyszło jak zawsze. Pierwsze tygodnie upłynęły pod hasłem „wdrażania”, więc nie wymagałeś zbyt wiele. Kolejne dni nie ujawniły jednak zachowań, na które tak bardzo liczyłeś – inicjatywy własnej, samodzielności i zaangażowania

Czytaj

Efektywność

Jak dzięki 7 aplikacjom ułatwić sobie codzienną pracę

Autor: Anna Pudło

Codziennie zmagasz się z niezliczoną ilością zadań, piszesz kilkadziesiąt maili, ciągle odbierasz telefony, umawiasz się na spotkania. Do tego wszystkiego pracujesz koncepcyjnie, wymyślasz nowe produkty lub usługi albo udoskonalasz już istniejące. Do tego dochodzi zarządzanie pracownikami, finansami, pilnowanie terminów, gaszenie pożarów w firmie.

Czytaj

Marketing

Cała prawda o kosztach video marketingu

Autor: Adam Mrowiec

Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy na pewnym forum internetowym przeczytałem wymianę zdań dwóch osób, które były święcie przekonane, że działania video marketingowe są przeznaczone jedynie dla wielkich korporacji. Twierdzili, że tylko potężne firmy mogą sobie na to pozwolić, gdyż dysponują nieograniczonym budżetem marketingowym. Im dłużej czytałem, tym bardziej się dziwiłem.

Czytaj