Strategia
Negocjacje w biznesie – praktyczny przewodnik. Jak sprawić, by negocjowanie stało się prostsze?
Negocjacje w biznesie to oczywistość. Negocjujesz bez przerwy: z kontrahentami, z usługodawcami, z dostawcami, a może i z pracownikami. Być może nie myślisz o tym w ten sposób, ale negocjujesz też z żoną/mężem i dziećmi. Jak wyjść z negocjacji obronną ręką? Jak zadbać o własne interesy, gdy w trakcie rozmów puszczają nerwy?
CzytajEfektywność
Zarządzanie czasem – co każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć
Zarządzanie czasem, a raczej zarządzanie sobą w czasie, to temat, który dla przedsiębiorców jest wyjątkowo ważny. W końcu który właściciel firmy nie chciałby być w pięciu miejscach naraz, wykonywać roboty za trzech, a do tego jeszcze wychodzić do domu, zanim się ściemni?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak poprawić konwersję w firmie, wykorzystując storytelling?
Historie poruszają ludzi. Historie niosą emocje. Historie… sprzedają. Być może trudno w to uwierzyć, bo przecież wszyscy tak usilnie próbujemy postępować racjonalnie. Logiczne argumenty – owszem! Kupowanie pod wpływem emocji czy historii? Pff… To mnie nie dotyczy!
CzytajStrategia
Podstawowe wartości w biznesie. Nie czytaj tego, jeśli chcesz sprzedawać narkotyki!
Jakie są podstawowe wartości w biznesie? I co mogą dać Tobie, Twojej firmie, Twoim pracownikom i klientom? Czy znasz odpowiedź na te pytania? Wielu przedsiębiorców, mówiąc „wartość biznesowa”, ma na myśli głównie to, co materialne i mające wpływ na maksymalizację zysków. Zapominają przy tym, że…
CzytajZarządzanie zespołem Rekrutacja
Certyfikat Great Place to Work
dla Coraz Lepszej Firmy – jesteśmy wśród najlepszych pracodawców na świecie!
Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Great Place to Work nadawany przez organizację, która co roku od ponad 30 lat przeprowadza badanie milionów pracowników, by wyłonić najlepszych pracodawców z całego świata.
CzytajInspiracje
Życzenia dla naszych Coraz Lepszych Przedsiębiorców
Kolejny intensywny, niełatwy rok, pełen niepewności i zawirowań, właśnie dobiega końca. Przed nami czas podsumowań, świątecznych życzeń i noworocznych postanowień.Czego się życzy właścicielom firm? Realizacji ambitnych celów biznesowych, kolejnych firmowych sukcesów czy dynamicznego rozwoju.
CzytajStrategia Work-life balance
3 powody, przez które Twój biznes stoi w miejscu
Ciągle masz wrażenie, że kopiesz się z koniem? Klienci raz są, raz ich nie ma. Masz drożej – chcą taniej. Masz taniej – podejrzewają Cię o najgorsze, bo przecież to na pewno jakiś szmelc i w ogóle to jak mogłeś tak zjechać na jakości. Obsługa – ble. Reklamacje – ble. Dwoisz się i troisz, a komuś ciągle coś się nie podoba…
CzytajStrategia
Procedury w firmie – czym są i jak je napisać?
A gdybym Ci powiedziała, że dobrze napisane procedury pozwolą zaoszczędzić 3 godziny czasu Twojego pracownika dziennie? Że wyeliminują lub zminimalizują o 90% błędy ludzkie i – co za tym idzie – straty Twojej firmy? I że możesz napisać procedurę tak, że Twoi pracownicy przyjmą ją z wdzięcznością i – bez kija i marchewki – sami będą jej przestrzegać?
CzytajZarządzanie zespołem
Ciągle wyręczasz swoich pracowników? Odkryj 3 błędy, przez które nie pracują tak, jakbyś tego chciał
Wielu przedsiębiorców, zakładając biznes, spełnia jakieś swoje marzenia. O niezależności. O byciu własnym szefem.. I chce spełnić kolejne – mieć dużo pieniędzy i czas na ich wydawanie. Mijają lata, a oni tak bardzo starają się dogonić króliczka, że nie zauważają, że zostali sami w klatce zbudowanej ze swoich ambicji i oczekiwań.
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Czego warto uczyć się od Japończyków – koncepcja TQM
Koncepcja TQM na pierwszy rzut oka wydaje się niektórym trudna lub mało realna do wdrożenia w polskiej kulturze. Wielu właścicieli firm tak właśnie myśli, tracąc jednocześnie szansę na całkowitą zmianę swojego biznesu.
Czytaj