Marketing Sprzedaż

Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją

Znam Twoją tajemnicę. Tę najbardziej wstydliwą. Tę, którą ukrywasz przed klientami, pracownikami, rodziną. Chodzi o te słowa, które mówisz do siebie za każdym razem, gdy Twój klient, zamiast dobrego produktu u Ciebie, kupuje taniochę u konkurencji. Przecież starasz się wyróżnić jakością obsługi, dostępnością towaru, pomocą w kryzysowych sytuacjach.

Czytaj

Wywiady

Od kilku tysięcy złotych miesięcznie do prawie półmilionowego przychodu rocznie – historia businesswoman, która żadnej pracy się nie boi

Joanna Kaczmarek trafiła do Coraz Lepszej Firmy, gdy prowadząc swój biznes… zwichnęła rękę. I nagle okazało się, że to mały koniec świata, bo w firmie Studio Treningu Energia w Miliczu robiła wszystko sama.

Czytaj

Strategia

6 rzeczy, których nauczyła mnie współpraca z Coraz Lepszą Firmą

Moi klienci nie wiedzą jednego. Nie wiedzą, jak wiele każdego dnia się od nich uczę – i to zupełnie za darmo! Czego więc nauczyła mnie praca dla Coraz Lepszej Firmy? Oto 6 najważniejszych rzeczy, na które wcześniej nie zwracałem należytej uwagi…

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Język korzyści – jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Język korzyści… Prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Każdy słyszał, ale mało kto umie skutecznie stosować, a szkoda, bo… sprzedaż po przeredagowaniu tekstu według kilku prostych reguł, które Ci za chwilę pokażę, potrafi gwałtownie skoczyć nawet o kilkaset procent!

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Przedsiębiorca: kierownik czy lider? Kim powinieneś być, aby firma działała bez Ciebie?

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak Ciebie postrzegają Twoi pracownicy? Którą z tych ról odgrywasz jako przywódca firmy? To dobry moment, żeby się o tym przekonać: przedsiębiorca kierownik, Relikt PRL czy szanowany szef?

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Jak nie popsuć pracownika, czyli dlaczego premie nie działają

Autor: Ewa Rot-Buga

Lubisz dawać łapówki? No wiesz, łapówki, kasę za to, żeby ktoś coś zrobił dobrze. A właściwie, żeby ktoś zrobił coś tak, jak powinien. Pewnie, że nie lubisz. A czy przypadkiem nie dajesz regularnie łapówek swoim… pracownikom?

Czytaj

Strategia

9 dobrych powodów, dla których dołączenie do Programu Rozwoju Coraz Lepszych Przedsiębiorców to najlepsze, co może przytrafić się Twojej firmie

Przedsiębiorcy, z którymi rozmawiamy, mówią, że życie właściciela firmy dzieli się na życie PRZED dołączeniem do Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy i życie PO. Dlaczego? Ponieważ dzięki niemu ich biznesy zmieniają się nie do poznania

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Buyer Persona – poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów, Adele Revella – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy na pewno znasz swojego klienta? I nie, nie chodzi mi o to, czy jest wysoki czy niski, szczupły czy nieco przy kości. Choć w pewnych branżach będzie to miało większe znaczenie niż w innych – to tylko takie pozory, zupełnie jakbyś patrzył na okładkę książki.

Czytaj

Strategia Work-life balance

Ty też czasem masz dość? Dlaczego (mali) przedsiębiorcy sobie TO robią?

Czy Ty też czasem budzisz się zlany zimnym potem i myślisz tylko o tym, że nie będziesz miał z czego zapłacić podatków? Też siedzisz w firmie po nocach, po raz kolejny odwołując rodzinne plany, podczas gdy Twoi pracownicy wychodzą z niej punkt 16.? Od najbliższych słyszysz pełne wyrzutu: „Musisz tak dużo pracować?”.

Czytaj

Efektywność

Autosabotaż. Problem przedsiębiorców, o którym nie mają pojęcia

Ooo, już wpół do pierwszej? Chyba czas iść spać. Rano mam spotkanie z klientem, trzeba wstać koło 5:00… – Jego racjonalność próbowała wygrać tą walkę. Jednak Błażej przekonał sam siebie, że i tak nie zaśnie. Bo przecież tyle nerwów musiał dziś stracić przez swoich pracowników, zostać dłużej i nadganiać.

Czytaj