Strategia

Miał 17 lat, kiedy wciągnął go biznes! – rozmowa o Coraz Lepszym Doradztwie z Antonim Płócieniczakiem

Aleksandra Wojciechowska
Michał Bugno


Antoni Płócieniczak, właściciel marki Plocieniczak, działający w branży kuchni premium.

Jest 20-letnim przedsiębiorcą, z jasno sprecyzowaną wizją własnego biznesu, do której konsekwentnie dąży.

Swoje zainteresowanie światem biznesu zaczął rozwijać już mając 17 lat, czytając bardzo dużo książek z tego obszaru.

Programy i szkolenia Coraz Lepszej Firmy dały mu możliwość wymiany zdań i zyskania cennych wskazówek od innych przedsiębiorców, którzy wiedzą, z jakimi wyzwaniami mierzą się właściciele biznesów w Polsce.

W czym pomogła mu współpraca Coraz Lepszym Doradcą – Katarzyną Zych, i jakie efekty wypracował? Sprawdź koniecznie całą rozmowę z Antonim Płócieniczakiem, w najnowszym materiale!

Jaki cel chciał zrealizować Antoni dołączając do Coraz Lepszego Doradztwa?

Antoni odpowiada krótko:

„Głównym celem było osiągnięcie tego, co sobie zaplanowałem”.

Ta krótka, ale stanowcza odpowiedź jest bardzo spójna z opinią Katarzyny Zych, która przyznała, że bardzo pozytywnie zaskoczyło ją to, z jak jasnym kierunkiem i celem Antoni Płócieniczak wszedł do Coraz Lepszego Doradztwa.

Z jakimi wyzwaniami miał do czynienia przedsiębiorca, w momencie dołączania do Coraz Lepszego Doradztwa?

Antoni wspomina:

„W tamtym momencie, jak myślę o mojej firmie, to byliśmy taką żaglówką gdzieś na środku oceanu. Zbytnio nie wiedzieliśmy, gdzie jesteśmy, ale wiedzieliśmy, dokąd chcemy dopłynąć. Ale do których portów mamy przybić, gdzie mamy ściągnąć zapasy, jak to zrobić i jak kurs wyznaczyć – nie wiedzieliśmy kompletnie”.

Antoni dopowiedział też, że oprócz ustalenia szczegółów, które pozwolą mu zrealizować swoje plany, miał do czynienia z trzema innymi wyzwaniami:

  • niewystarczającą liczbą klientów,
  • zanikającą pasją i sprawczością (które były wynikiem zbyt małej liczby klientów)
  • oraz potrzebą uwolnienia firmy od siebie i siebie od firmy.

Co najważniejszego zyskał Antoni, dzięki współpracy z Katarzyną?

Poza wsparciem i możliwością znalezienia rozwiązań dla wszelkich bieżących wyzwań. Jednym z bardziej znaczących efektów, które udało się osiągnąć Antoniemu, było zyskanie 4 dni do pracy „nad” firmą, zamiast „w” firmie.

Jak to zrobił? Sprawdź szczegóły w materiale wideo!

Jeśli Ty też, Drogi Przedsiębiorco, chcesz zyskać wsparcie i skutecznie poradzić sobie ze swoimi wyzwaniami, to pozostaje nam tylko udostępnić Ci ten formularz. Wypełniając go, dasz nam znać, że chcesz dowiedzieć się, czym jest Coraz Lepsze Doradztwo i jak mogłoby Ci pomóc w prowadzeniu Twojej firmy.

Kliknij i zapisz się na rozmowę >>

Czekamy na Twoją wiadomość! :)



Aleksandra Wojciechowska

Social Media Specialist w Coraz Lepszej Firmie. Zajmuje się obszarem social mediów, od kreowania pomysłów, przez tworzenie ich i weryfikowanie, czy treści realizują swoje cele. Dba o to, żeby nasze media społecznościowe nadążały za trendami i były spójne z tym, co dla nas najważniejsze - wartościami, misją firmy i potrzebami naszych klientów.

Michał Bugno

Przez 15 lat pracował jako dziennikarz sportowy – najpierw w Wirtualnej Polsce, a później w telewizji Polsat Sport. Jako reporter obsługiwał liczne wydarzenia najwyższej rangi, m.in. w piłce nożnej, sportach walki i sportach zimowych. Był korespondentem podczas igrzysk olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku. Przez 5 lat prowadził cykl wywiadów wideo „Sektor Gości” ze sportowcami. Obecnie realizuje projekty wideo w Coraz Lepszej Firmie. W wolnym czasie lubi żyć aktywnie – biegać, jeździć na rowerze lub na nartach i zdobywać górskie szczyty.