Nasi autorzy

Martyna Kosienkowska

Redaktor bloga Coraz Lepszej Firmy. Wcześniej redaktor prowadzący w wydawnictwach biznesowo-marketingowym i medycznym. Prowadziła kilka blogów internetowych, m.in. o e-handlu i zdrowiu. Współpracowała z wydawnictwami uniwersyteckimi, dbając o wysoki poziom językowy książek.

Paweł Kowalewski

Prowadzi firmę Thinkking, która zaczyna być postrzegana jako najlepsza firma w obszarze profesjonalnych negocjacji i komunikacji biznesowej. Autor książki Profesjonalne negocjacje – psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, która w krótkim czasie od wydania stała się jedną z najlepiej sprzedawanych książek biznesowych w Polsce. W 2022 roku odebrał nagrodę jako Lider profesjonalnych szkoleń z zakresu negocjacji i mediacji Polish Business Woman Awards 2022.
Wcześniej rozwijał sprzedaż w spółkach Skarbu Państwa i w dużych spółkach giełdowych, a także z sukcesami wspierał nowo powstające przedsiębiorstwa.
Był dyrektorem kształcenia negocjacyjnego, trenerem negocjacji i audytorem procesów komunikacji negocjacyjnej w Scotwork. Współpracował w tym zakresie z takimi firmami, jak: Microsoft, Danone, Lotte Wedel, Raben Transport, TVN, Nestle, AstraZeneca, PwC i wieloma innymi.

Agnieszka Kozak

Psycholog, trenerka komunikacji (NVC), psychoterapeutka. Wierzy, że to, co mówimy i jak mówimy, kształtuje relacje zarówno ze sobą, jak i z innymi. Tworzy i wdraża programy rozwojowe oparte na idei Porozumienia bez Przemocy.

Współautorka książek: Dogadać się z innymi. Porozumienie bez przemocy nie tylko w życiu organizacji; Dogadać się z nastolatkiem. Szacunek i dojrzałość w relacji; Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie.

Wartości, które ceni, to zaufanie, szczerość i akceptacja. Marzy o świecie, w którym ludzie będą umieli się zrozumieć i porozumieć. Prowadzi swój kanał na YouTubie. Więcej informacji na stronie: https://agnieszkakozak.pl.

Bartłomiej Krawczyk

Z wykształcenia magister Geografii UJK, copywriter z pasji. Dopieszcza teksty reklamowe, pisze i tworzy oferty, którym nie sposób się oprzeć. Mówi się, że jego teksty zmieniają ludzi i biznes na lepsze.

Tomasz Król

Doradca biznesowy, twórca koncepcji zarządzania procesami Good Sense Management, założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Na co dzień pracuje z przedsiębiorcami i dyrektorami produkcji nad generowaniem oszczędności w ich procesach. Przeprowadził w tym temacie ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń.

Autor bestsellera „Lean Management po polsku” oraz książek „Zegar Rozwiązywania Problemów”, „Lean. Droga do minimalizmu”, „Czy w ogóle potrzebujesz Lean Management?” oraz licznych publikacji na temat zarządzania produkcją.

Prywatnie gitarzysta. Sam komponuje muzykę do wszystkich swoich projektów - szkoleń, konferencji i podcastów.

Paweł Królak

Przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.

W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 8000 klientów, zatrudnia 30 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).

Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.

Justyna Królak

Pasjonatka lektur rozwojowych, biznesowych i ciągłego doskonalenia. Przez wiele lat szefowa Klubu Książki Tolle.pl. Prywatnie jest szczęśliwą żoną Coraz Lepszego Szefa.

Jadwiga Kubacka

Właścicielka biura rachunkowego działającego w zrównoważony sposób, opartego na długoletnim doświadczeniu i nowoczesnych rozwiązaniach, przyjaznego i wspierającego małe firmy. Uczestniczka Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Aleksandra Kubik

Moją pasją są ludzie. Dlatego pomagam przedsiębiorcom stać się prawdziwymi liderami i zbudować zespół zaangażowanych pracowników. Dobieram ludzi o różnorodnych talentach, tak aby zespół się uzupełniał i osiągał ponadprzeciętne wyniki. Uczę ich też skutecznej komunikacji, bo wierzę, że ma ona wymierny wpływ na rezultaty osiągane przez poszczególne osoby, a końcu również przez całą firmę.

Uczestniczę w Programie Rozwoju Coraz Lepszej Firmy, bo wiedza, którą otrzymuję pozwala mi się stawać coraz lepszym przedsiębiorcą. Doceniam w nim holistyczne patrzenie na firmę – wszystkie elementy muszą sprawnie działać, by powstała całość, która funkcjonuje bez zarzutu.

Urszula Kuczek

Absolwentka socjologii, która zawodowo „siedzi w papierach”. Zajmuje się przygotowaniem umów Programu Rozwoju dla Coraz Lepszych Przedsiębiorców i wspiera Klientów Coraz Lepszej Firmy w terminowym regulowaniu płatności. Nic dziwnego, bo wśród jej mocnych stron znajdują się: precyzja, organizacja, logika i empatia.