Artykuły z kategorii:
Obsługa klienta

Obsługa klienta

Jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie – sprawdź, jak ją zapewnić w małej firmie

Kiepska jakość obsługi klienta to gwóźdź do trumny wielu biznesów. Aż 68% klientów rezygnuje ze współpracy z tego właśnie powodu. A jak jest w Twojej firmie? Obsługujesz świetnie, a może raczej na średnim poziomie albo takim, którym w ogóle nie warto się chwalić?

Czytaj

Obsługa klienta Prawo biznesu

Windykacja w pigułce, czyli co powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz ściągać długi?

Słowo windykacja oznacza z łaciny dochodzenie roszczeń, obronę konieczną, a nawet... zemstę. Już jej pierwotne znaczenie nacechowane jest bardzo negatywnie, wzbudza strach. Ale czy słusznie? W tym artykule znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat windykacji, zanim zaczniesz walczyć o to, co Ci się słusznie należy.

Czytaj

Obsługa klienta

Jak zorganizować dział lub biuro obsługi klienta

Jak zorganizować biuro obsługi klienta, które oczaruje odwiedzających i sprawi, że już nigdy nie będą chcieli korzystać z usług innych firm (a przynajmniej tych, które zajmują się tym, co Ty)? Dobre pytanie… I za chwilę poznasz na nie odpowiedź.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Jak rozmawiać z klientem przez telefon i mailowo – zdradzamy tajemnice najlepszych w tym fachu

Czy na myśl o rozmowie z klientem serce zaczyna Ci walić, a głos więźnie w gardle? Sto razy czytasz maila do klienta, zanim go wyślesz? Dziś postanowiliśmy podzielić się z Tobą naszym unikalnym stylem i kulturą prowadzenia rozmów. Oto nasza tajemnica – krok po kroku.

Czytaj

Marketing Obsługa klienta

Marketing relacji, czyli jak zbudować trwały związek z klientami?

Marketing relacji to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych klientów, jednak jeszcze ważniejsze jest przecież pozyskanie nabywców stałych i lojalnych. Sprawdź, co możesz zrobić, żeby Twój związek z klientami przetrwał nawet najtrudniejsze chwile.

Czytaj

Obsługa klienta

Jak słuchać, żeby łatwo przeprowadzić trudną rozmowę z klientem i pracownikiem

W poprzednim artykule przedstawiłem teorię 4 uszu Schulza von Thuna. Ten artykuł jest kontynuacją tematu słuchania. Tym razem na konkretnych przykładach pokażę Ci, jak wiedza o uchu rzeczowym, apelowym, ujawniania siebie i relacji może polepszyć Twoje kontakty biznesowe i pomóc Ci w trakcie trudnych rozmów.

Czytaj

Obsługa klienta Inspiracje

Przedsiębiorco, którym uchem słuchasz?

Wyobraź sobie, że otwierasz rano skrzynkę mailową, a tam czeka na Ciebie wiadomość o takiej treści: „Wasz produkt dotarł uszkodzony”. Co byś pomyślał w takiej sytuacji? Że po prostu ktoś informuje Cię o fakcie? Że ktoś czegoś się od Ciebie domaga? Że ktoś jest na Ciebie zły i Ci o tym pisze? Że ktoś chce Ci pokazać, że zawaliłeś? Zastanów się, bo to bardzo ważne dla Twojego biznesu.

Czytaj

Obsługa klienta Inspiracje

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań każdego przedsiębiorcy. Jest to próba tym większa, że na zaufanie klienta często trzeba długo pracować, a można je błyskawicznie stracić. Czy wykorzystujesz wszystkie sposoby na to, by przekonać do siebie ludzi? Sprawdźmy.

Czytaj

Sprzedaż Obsługa klienta

Sprzedawaj uszami, czyli 3 sposoby na to, jak lepiej słuchać klientów

Po co jest słuchanie w sprzedaży? Jeśli myślisz, że tylko po to, by zebrać informacje – to się mylisz. Ale od początku…

Czytaj

Obsługa klienta Wywiady

Chcesz dotrzeć do swoich klientów? Słuchaj tego, co się kryje za słowami – rozmowa z Krzysztofem Głowackim

Uważa, że słuchanie jest jedną z najbardziej przydatnych umiejętności – zarówno w życiu rodzinnym, jak i w biznesie. Mówi, że najlepiej zacząć od słuchania samych siebie po to, by potem móc w pełni usłyszeć swoich bliskich, pracowników oraz klientów i dzięki temu lepiej ich wspierać.

Czytaj