Artykuły z kategorii:
Obsługa klienta

Obsługa klienta

Poznaj 5 kroków obsługi klienta, które stosuje Apple

Autor: Anna Pudło

Firmy Apple nikomu chyba nie trzeba przedstawiać – słynie z fenomenalnych produktów, prostych rozwiązań i świetnej obsługi klienta. Co ciekawe, wskaźnik NPS (Net Promoter Score), służący do pomiaru lojalności klienta (w skali -100 i +100) w Apple wynosi aż 89! Mało firm osiąga aż tak wysokie wyniki, zazwyczaj delikatne wartości dodatnie NPS uznawane są już za wynik dobry

Czytaj

Obsługa klienta

Jak sprawić, aby klienci zapamiętali Cię na długo?

Autor: Anna Pudło

Jesteś właścicielem firmy, która oferuje produkty lub usługi. Klientów zdobywasz dzięki drobnym działaniom marketingowym, rekomendacjom, reklamom na Facebooku. Zastanów się, czy w jakikolwiek sposób wyróżniasz się na tle konkurencji, czy jesteś jedną z wielu firm, które giną w szarym tłumie?

Czytaj

Obsługa klienta

Jak za pomocą systemów CRM poprawić relacje z klientami?

Autor: Anna Pudło

Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze sprzedażą czy to produktów, czy usług, musimy dbać o najważniejsze ogniwo tego procesu – o klienta. Bo co z tego, że mamy najlepszy produkt, dobrą reklamę, piękny sklep czy niesamowitych pracowników, jeżeli nikt naszych towarów czy usług nie kupi…? A jeżeli kupi, to tylko raz, a później o nas zapomni. Jak sprawić, aby klient wracał do nas cyklicznie? Jak zbudować z nim relację?

Czytaj

Obsługa klienta

Dlaczego warto zapewniać znakomitą obsługę klienta?

Na początek dobra wiadomość – bardzo łatwo jest wygrać z konkurencją dzięki dobrej obsłudze klienta. Jak to możliwe? Okazuje się, że na polskim rynku ciągle jeszcze nie docenia się tego elementu biznesu. Zobacz, dlaczego warto, abyś jak najszybciej przywrócił obsłudze należne miejsce w swojej firmie.

Czytaj

Obsługa klienta

Reklamacja to najlepszy prezent, jaki możesz dostać od klienta

W jaki sposób podchodzić do reklamacji? W jaki sposób niezadowolenie klienta przekuć w realne korzyści dla naszej firmy? Jak sprawić, aby klient, który jest niezadowolony z zakupionego produktu bądź usługi, jednak do nas wrócił?

Czytaj

Obsługa klienta

Wewnętrzne gwarancje: strategiczny sposób na coraz lepszą firmę

Koncept „gwarancja zadowolenia/rezultatów lub zwrot pieniędzy” ma 130 lat, znają go wszyscy, wsiąknął już w krew i kości współczesnego świata biznesu. Taka gwarancja to gwarancja zewnętrzna. Dzięki niej klientowi łatwiej ofertę przyjąć niż ją odrzucić. Istnieje jednak inny rodzaj gwarancji: gwarancja wewnętrza – proste, tanie i potężne narzędzie

Czytaj

Obsługa klienta

5 kroków do SUPERobsługi klienta

Znakomita obsługa klienta to znacznie więcej niż zwykła uprzejmość. To, w jakiś sposób klienci oceniają Twoją firmę, można opisać w pięciu słowach, z których powstaje określenie SUPERobsługi. Dzięki temu z łatwością zapamiętasz, że doskonała obsługa to:

Czytaj