Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing Sprzedaż

Reklama emocjonalna – jak używać emocji, żeby zwiększyć sprzedaż

Nie wystarczy zgodzić się z logicznymi argumentami autora, by po przeczytaniu jego reklamy, kupić to, co w niej sprzedaje. Za każdą transakcją stoją emocje. Nawet za decyzją, czy pobrać darmowy materiał. Jak więc napisać reklamę emocjonalną, żeby naprawdę dobrze sprzedawała?

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Co chce wiedzieć klient, Marcus Sheridan – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? Skąd niby masz wiedzieć, czy to, co dla nich tworzysz, przełoży się na realne zyski Twojej firmy? Z odpowiedziami przychodzi Marcus Sheridan. W swojej książce podaje konkretne rozwiązania, które sprawdzał w prawdziwym świecie podczas pięciu lat testów i weryfikacji hipotez.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 toksyczne przekonania, przez które Twoja firma nie zarabia tyle, ile powinna

Wiecznie w pracy, a do tego zarabia psi pieniądz… Przecież nie tak to miało wyglądać! Gdy zakładał firmę, chciał przede wszystkim wolności. Czuł, że praca u kogoś i podporządkowywanie się nie są dla niego. Wiedział, że sobie poradzi – w końcu kto, jak nie on? A teraz?

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Sam Horn, w fenomenalnej książce Intryguj – przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, zdradza sztukę rozpalania pożądania i ciekawości wśród osób, do których kierujesz swój komunikat. I nie, nie ma to nic wspólnego z manipulacją i nieczystymi zagraniami. Dlaczego to takie ważne?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

„Dlaczego nikt mi o tym nie powiedział?” – 3 rzeczy, które powinien usłyszeć każdy mały przedsiębiorca

Zimne, deszczowe popołudnie. Alicja, siedząc sama w swoim wielkim biurze, czuje, jak szybko bije jej serce. Nerwowo sprawdza system zamówień, odświeża co chwilę przeglądarkę, a tam… nic! Nie może sobie wybaczyć, że tego nie przewidziała… Wydała tyle pieniędzy, które miały się zaraz zwrócić. Znowu się pomyliła.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

„Wszystko, co do tej pory mówili Ci o blokadzie pisarskiej… to kłamstwo”

Problem z zabieraniem się do pisania mają także zawodowcy, a nie tylko ci, którzy piszą od święta. No właśnie, dlaczego jedni mają problem ze skleceniem kilku słów, podczas gdy innym pisanie przychodzi z łatwością i sprawia im frajdę? Gdzie leży ta różnica? W talencie?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 typy roszczeniowych klientów – jak sobie z nimi radzić?

Są tacy klienci, z którymi praca to czysta przyjemność... i tacy, którzy potrafią doprowadzić do granic wytrzymałości nawet najbardziej cierpliwego sprzedawcę. Jak radzić sobie z żądaniami, które są tak wygórowane, że najchętniej od razu wyrzuciłbyś gościa za próg? Jak negocjować warunki transakcji, by wyjść na swoje? Jak prowadzić rozmowę, by zapobiec takim roszczeniom w przyszłości?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Dlaczego klienci kupują? Odkryj 3 sposoby, dzięki którym już dzisiaj zwiększysz sprzedaż

Autor: Jowita Jodko

Wszystko zapowiadało się fantastycznie. Klient zainteresowany Twoimi produktami lub usługami, miła rozmowa, przechodzisz do finalizacji transakcji, a wtedy… „Jednak dziękuję, muszę zrezygnować” – słyszysz. Straciłeś klienta, a wraz z nim uciekły Twoje pieniądze. A przecież tak się starałeś!

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak wykorzystać czas pandemii, by po powrocie do normalności Twoja firma zdeklasowała konkurencję

Jakby to było, gdyby Twoja firma rozwijała się w szybkim tempie nawet w trakcie pandemii? Wydaje się niemożliwe? I takie właśnie jest... jeśli idziesz drogą „przeszukiwacza obostrzeń”.

Czytaj

Marketing

Jak działać na Facebooku, aby pozyskiwać klientów za 0 zł?

Autor: Jowita Jodko

Świat nagle stanął w miejscu. Dookoła zapadła głucha cisza. Nie ma już ludzi na ulicach. Nie ma dzieci biegnących do szkoły. Staruszkowie nie siedzą na ławkach i nie patrzą na Ciebie spod krzaczastych brwi. Wszystko zamknięte. A w tym wszystkim Ty. Przedsiębiorca. Człowiek ze swoją firmą, który próbuje odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości.

Czytaj