Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing
Niepewność a decyzje konsumenckie – jak zdobyć klientów w trudnych czasach?
Po 2 latach lockdownów, zamykania branż i wszechobecnego strachu wydawało się, że świat powoli wraca do normalności, aż tu… za naszą wschodnią granicą wybuchła wojna, inflacja bije kolejne rekordy, a budżety domowe kurczą się z miesiąca na miesiąc (choćby z powodu rosnących rat kredytów).
CzytajMarketing
Lead magnet – odkryj niezawodny sposób na zdobywanie serc i danych Twoich klientów
Wielu przedsiębiorców chce trzymać się od niego z daleka, bo dla nich marketing to worek bez dna, w dodatku taki, w którym nie wiadomo co się mieści. Kiedy pytamy ich o konkretne działania, wspominają o lajkach, czasem o rozpoznawalności albo ładnych ulotkach i za każdym razem podkreślają jedno – że marketing to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
CzytajMarketing
Marketing szeptany – czym jest i dlaczego jeszcze dziś powinieneś zacząć korzystać z niego w swojej firmie
Wyobraź sobie, że Twoja firma budzi u klientów równie silne emocje… Że po spotkaniu z Tobą podekscytowani dzwonią do najbliższych i opowiadają o tym, że działasz na światowym poziomie, a konkurencja nie dorasta Ci do pięt. I po kilku dniach wracają po więcej, przyprowadzając ze sobą 5 kolejnych osób.
CzytajMarketing
Czy Twojej firmie przydałby się marketing wirusowy? Zobacz ciekawe przykłady i zdecyduj, czy viral to coś dla Ciebie
Marketing wirusowy rozprzestrzenia się jak… wirus – czyli szybko i skutecznie. Stąd właśnie ta nazwa. Przydaje się szczególnie, gdy celem reklamowym jest zwiększenie świadomości użytkowników na temat istnienia danej marki lub produktu czy usługi. Jednak jak się za niego zabrać i jak zrobić to dobrze?
CzytajMarketing
Co to jest Błąd 404 i jak go naprawić? Wskazówki i przykłady rozwiązań z kraju i ze świata
Błąd 404 to komunikat, którego nikt nie lubi. Użytkownicy dlatego, że strona, której szukali, nie została znaleziona, a SEO-wcy dlatego, że roboty wyszukiwarki odczytują stronę jako niedostępną – co niekorzystnie wpływa na pozycjonowanie. Czym więc jest błąd 404?
CzytajMarketing
Sprawdź najciekawsze przykłady Real Time Marketingu – zdobądź sympatię i zainteresowanie swoich klientów
Co można zrobić w minutę? Słyszałam o ludziach, którzy w ciągu 60 sekund potrafią ułożyć kostkę Rubika albo wyrecytować wartość stałej Archimedesa z dokładnością do kilkudziesięciu miejsc po przecinku. My – zwykli ludzie – w tym czasie możemy co najwyżej zalać wrzątkiem torebkę z herbatą albo sprawdzić godzinę w telefonie.
CzytajMarketing
Jak wykorzystać powiadomienia push do poprawy wyników firmy?
Powiadomienia push to irytujący i zbędny dodatek? Ludzie nienawidzą wyskakujących okienek i najchętniej by je zablokowali? To jak to się stało, że aż 72% z nich zgadza się na ich wyświetlanie? I dlaczego dzięki nim Burger King odnotował aż 53,7% wzrostu aktywnych użytkowników w aplikacji w ciągu zaledwie miesiąca?
CzytajMarketing
Remarketing na Facebooku i w Google Ads – czym jest i dlaczego powinieneś pomyśleć o nim w swojej firmie?
Każdy, kto prowadzi jakiekolwiek działania w sieci mające na celu sprzedaż, z pewnością spotkał się z terminem – remarketing. Jedni zgłębili ten temat i z powodzeniem z tej wiedzy korzystają, inni dopiero odkrywają, o co tak właściwie chodzi. W sieci można przeczytać różne opinie...
CzytajMarketing
Reklama na Facebooku – odkryj fatalny błąd, który przepala Twój budżet
Reklama na Facebooku chodzi za Tobą od dłuższego czasu? Może próbowałeś już coś ustawiać, ale nie jesteś zadowolony z efektu? Albo ciągle wahasz się, czy tworzyć takie kampanie samodzielnie, czy może lepiej powierzyć to zadanie wyspecjalizowanej agencji bądź freelancerowi?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak poprawić konwersję w firmie, wykorzystując storytelling?
Historie poruszają ludzi. Historie niosą emocje. Historie… sprzedają. Być może trudno w to uwierzyć, bo przecież wszyscy tak usilnie próbujemy postępować racjonalnie. Logiczne argumenty – owszem! Kupowanie pod wpływem emocji czy historii? Pff… To mnie nie dotyczy!
Czytaj