Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing Obsługa klienta Inspiracje

Jak mówić dobrze, kiedy inni mówią źle? [INFOGRAFIKA]

Żaden biznes nie jest w 100% idealny. Prędzej czy później każdemu zdarzy się mniejszy lub większy fail, który rozkwitnie w ogródek negatywnych komentarzy – i nie ma się czym martwić! Mało tego, kiełkującym hejtem można w większości przypadków pokierować w taki sposób, aby w ostatecznym rozrachunku obrócić go na swoją korzyść.

Czytaj

Marketing Wywiady

„Wszystko, co jest wartościowe, ma swoją cenę” – wywiad z Agnieszką Szwed

Dziś zapraszamy Was do lektury wywiadu z Agnieszką Szwed, właścicielką agencji Gootek specjalizującej się w projektowaniu stron www. Dowiecie się z niego między innymi, jak ważne są rekomendacje i networking oraz dlaczego warto budować długofalowe relacje z klientami.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak napisać perswazyjny tekst? Odwrotnie niż uczy większość

Tak się składa, że w codziennej komunikacji z potencjalnymi klientami nie uciekniesz od słowa pisanego: SMS-y, maile, reklamy, a nawet umowy czy przypomnienia o opłaceniu zaległych faktur. Wszystko, co piszesz, albo przekonuje ludzi i daje Ci pieniądze, albo nie przekonuje i zabiera Twój czas, energię i pieniądze. Czy to wystarczający powód, by opanować podstawy pisanej perswazji?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Wirtualni influencerzy: czy szykuje się nam internetowa rewolucja?

Branża trzymała się „ludzkich” wartości, człowiek stał w centrum większości kampanii, a CSR rozkwitał niczym panna młoda w dniu ślubu. Było pięknie – a później pojawiła się lilmiquela, nonoouri, imma.gram i cała reszta nowych influencerów, którzy za chwilę wywrócą nasz poukładany, wirtualny świat do góry nogami.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Nie potrzebujesz tekstu na stronę internetową

Często słyszę od przedsiębiorców, że potrzebują tekstu. Na stronę firmową, do mejla, do reklamy na Facebooku. Jeżeli potrzebujesz TEKSTU, to nie potrzebujesz copywritera. Nie wierzysz mi? Nadal uważasz, że musisz mieć kogoś do PISANIA TEKSTÓW? Że musisz mieć JAKIŚ tekst?

Czytaj

Marketing Inspiracje

Chcesz pisać lepiej niż inni? Przeczytaj to uważnie. Do samego końca

Często dostaję od czytelników informacje typu: „ale Ty lekko piszesz” albo „jakie to jest celne”, albo „to jest trafione w punkt”. Dziś podzielę się z Tobą SPRAWDZONYMI sposobami na takie właśnie pisanie.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Czy infografiki sprawdzają się w marketingu? [INFOGRAFIKA]

Zaczynaliśmy od malowania w jaskiniach historii dla przyszłych pokoleń, przeżyliśmy narodziny i rozkwit pisma ręcznego, druku, stron internetowych… Po to, by w XXI wieku wrócić do skrótów, ikon i obrazków. Pesymiści powiedzieliby, że zrobiliśmy ogromny krok wstecz, optymiści – że najwyższa pora wykorzystać ten potencjał na co dzień.

Czytaj

Strategia Marketing

Jak rozpoznać otoczenie konkurencyjne firmy?

Każdy przedsiębiorca powinien znać rynek, w którym funkcjonuje, jak własną kieszeń. Jednym z elementów rozeznania rynku jest rozpoznanie otoczenia konkurencyjnego. Niektóre czynniki, które na nie wpływają, są zapewne dla Ciebie oczywiste, ale czy wszystkie, czy nic Ci nie umknęło? Sprawdźmy.

Czytaj

Marketing Inspiracje

Czego nauczyłam się o przedświątecznym marketingu, czytając branżowe artykuły?

Już za kilka tygodni Twoja okolica zamieni się w obwieszoną chińskimi lampkami choinkowymi wioskę Świętego Mikołaja. Na ulicach znów pojawią się budki z nieprzyzwoicie drogimi piernikami i grzanym winem, a Kevin po raz kolejny przypadkiem wyląduje w Nowym Jorku.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak pisać, by sprzedać, gdy… nie umiesz ani dobrze pisać, ani dobrze sprzedawać

„U mnie załącza się jakaś blokada, kiedy myślę, że mam sprzedawać” – powiedziała mi koleżanka, gdy rozmawialiśmy o jednym z jej tekstów. Nie ona jedna ma ten problem. Dlatego dziś powiem Ci o pewnej ciekawej zasadzie, która pomoże Ci zwolnić tę blokadę i łatwo napisać coś, co zachęci do zakupu.

Czytaj