Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing Sprzedaż
Sprzedaż przez sen – nietypowa metoda podejścia do klienta
Jak myślisz, co decyduje o skuteczności opisu produktu na stronie internetowej? Od tego, co myślisz, zależą Twoje działania. Od Twoich działań zależą efekty, więc pozwolę sobie na takie uproszczenie: skuteczność Twojej sprzedaży w Internecie zależy od tego, co o niej myślisz.
CzytajMarketing Finanse
Jak promować firmę przy niskim budżecie lub nie mając go wcale?
Kiedyś było łatwiej. Wystarczyło nazwisko w książce telefonicznej i zlecenia „same” wpadały. Wystarczył dobry produkt, a klienci „sami” przychodzili. Dziś… nic nie jest za darmo!
CzytajMarketing Obsługa klienta Inspiracje
Jak mówić dobrze, kiedy inni mówią źle? [INFOGRAFIKA]
Żaden biznes nie jest w 100% idealny. Prędzej czy później każdemu zdarzy się mniejszy lub większy fail, który rozkwitnie w ogródek negatywnych komentarzy – i nie ma się czym martwić! Mało tego, kiełkującym hejtem można w większości przypadków pokierować w taki sposób, aby w ostatecznym rozrachunku obrócić go na swoją korzyść.
CzytajMarketing Wywiady
„Wszystko, co jest wartościowe, ma swoją cenę” – wywiad z Agnieszką Szwed
Dziś zapraszamy Was do lektury wywiadu z Agnieszką Szwed, właścicielką agencji Gootek specjalizującej się w projektowaniu stron www. Dowiecie się z niego między innymi, jak ważne są rekomendacje i networking oraz dlaczego warto budować długofalowe relacje z klientami.
CzytajMarketing Sprzedaż
Jak napisać perswazyjny tekst? Odwrotnie niż uczy większość
Tak się składa, że w codziennej komunikacji z potencjalnymi klientami nie uciekniesz od słowa pisanego: SMS-y, maile, reklamy, a nawet umowy czy przypomnienia o opłaceniu zaległych faktur. Wszystko, co piszesz, albo przekonuje ludzi i daje Ci pieniądze, albo nie przekonuje i zabiera Twój czas, energię i pieniądze. Czy to wystarczający powód, by opanować podstawy pisanej perswazji?
CzytajMarketing Inspiracje
Wirtualni influencerzy: czy szykuje się nam internetowa rewolucja?
Branża trzymała się „ludzkich” wartości, człowiek stał w centrum większości kampanii, a CSR rozkwitał niczym panna młoda w dniu ślubu. Było pięknie – a później pojawiła się lilmiquela, nonoouri, imma.gram i cała reszta nowych influencerów, którzy za chwilę wywrócą nasz poukładany, wirtualny świat do góry nogami.
CzytajMarketing Sprzedaż
Nie potrzebujesz tekstu na stronę internetową
Często słyszę od przedsiębiorców, że potrzebują tekstu. Na stronę firmową, do mejla, do reklamy na Facebooku. Jeżeli potrzebujesz TEKSTU, to nie potrzebujesz copywritera. Nie wierzysz mi? Nadal uważasz, że musisz mieć kogoś do PISANIA TEKSTÓW? Że musisz mieć JAKIŚ tekst?
CzytajMarketing Inspiracje
Chcesz pisać lepiej niż inni? Przeczytaj to uważnie. Do samego końca
Często dostaję od czytelników informacje typu: „ale Ty lekko piszesz” albo „jakie to jest celne”, albo „to jest trafione w punkt”. Dziś podzielę się z Tobą SPRAWDZONYMI sposobami na takie właśnie pisanie.
CzytajMarketing Inspiracje
Czy infografiki sprawdzają się w marketingu? [INFOGRAFIKA]
Zaczynaliśmy od malowania w jaskiniach historii dla przyszłych pokoleń, przeżyliśmy narodziny i rozkwit pisma ręcznego, druku, stron internetowych… Po to, by w XXI wieku wrócić do skrótów, ikon i obrazków. Pesymiści powiedzieliby, że zrobiliśmy ogromny krok wstecz, optymiści – że najwyższa pora wykorzystać ten potencjał na co dzień.
CzytajStrategia Marketing
Jak rozpoznać otoczenie konkurencyjne firmy?
Każdy przedsiębiorca powinien znać rynek, w którym funkcjonuje, jak własną kieszeń. Jednym z elementów rozeznania rynku jest rozpoznanie otoczenia konkurencyjnego. Niektóre czynniki, które na nie wpływają, są zapewne dla Ciebie oczywiste, ale czy wszystkie, czy nic Ci nie umknęło? Sprawdźmy.
Czytaj