Artykuły z kategorii:
Marketing
Marketing
5 niełatwych (ale wyjątkowo skutecznych) sposobów na poprawę konwersji na Twojej stronie + przykłady
Każda osoba, która trafia na Twoją stronę, ma do wyboru tylko dwie drogi: zostać lub uciec. To, że zostanie, nie znaczy jeszcze, że dokona zakupu. Na drodze do konwersji jej mózg będzie szukał odpowiedzi na kilka kluczowych pytań.
CzytajMarketing
Dlaczego Twoja firma powinna postawić na marketing wartości?
Marketing, który nie stawia na piedestale tylko produktu czy marki, ale człowieka. Marketing, który jest odpowiedzią na jego potrzeby i sposobem ukojenia stresu. Marketing promujący wartości marki i jej pozytywne działania dla społeczeństwa czy środowiska.
CzytajMarketing Obsługa klienta
ZAPPOS – ta firma wie, jak zadbać o obsługę klienta! (Skopiuj jej najlepsze praktyki)
Firmy inwestują tysiące w marketing, płatną reklamę, pozycjonowanie, obsługę kont w mediach społecznościowych… A jednocześnie zaniedbują najtańszy i jeden z najbardziej skutecznych sposobów na to, by bez ponoszenia kosztów zbudować świetny wizerunek… który zwykle przekłada się na znaczny wzrost zysków firmy.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?
CzytajMarketing
Efekt sieciowy motorem rozwoju biznesu – poznaj historie 3 znanych marek
Klienci do Ciebie nie wracają? Wolą iść do konkurencji? Marudzą, że jest za drogo? To bolączki wielu biznesów, szczególnie w tak wymagających czasach. Jest jednak coś, co możesz wykorzystać w swojej firmie, by sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Co to takiego? Efekt sieciowy!
CzytajMarketing
Dlaczego ludzie nie czytają newsletterów i co zrobić, by chętnie czytali maile od Ciebie?
Jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla swojej firmy w czasach zawirowań gospodarczych, to wypozycjonować się na eksperta w swojej branży. A jednym z najtańszych i najszybszych sposobów na realizację tego celu jest wykorzystanie email marketingu.
CzytajMarketing
Jak powinien wyglądać idealny raport SEO, czyli czego warto wymagać od firmy pozycjonującej Twoją stronę
Dzisiaj, aby myśleć o wysokich pozycjach w Google, należy w pełniejszym stopniu zadbać nie tylko o stronę internetową, ale i o swoją markę – a to oznacza, że proces pozycjonowania uległ znacznemu wydłużeniu.
CzytajMarketing
Czy efekt wabika zadziała w Twojej firmie? Sprawdź przykłady z 5 branż
Słyszałeś już o tylu teoriach, mechanizmach i trikach, które miały zwiększać Twoją sprzedaż. Próbowałeś nawet jakoś je zastosować, ale… te nie przynosiły rezultatów. Dlatego ten artykuł, zamiast teorii, skupi się na konkretnych przykładach zastosowania potężnego mechanizmu – efektu wabika. Z 5 różnych branż!
CzytajMarketing
Strategia na Zooma, czyli jak sprawić, by klienci wybierali Ciebie, a nie konkurencję
Wiele osób sukces Zooma przypisuje wyłącznie pojawieniu się pandemii i konieczności pracy zdalnej. Mało kto wie, że już w 2017 roku wartość tej firmy przekroczyła 1 miliard dolarów, a dwa lata później Zoom trafił na amerykańską giełdę, osiągając zawrotną wycenę 16 miliardów dolarów. Co wpłynęło na tak ogromną popularność tej aplikacji?
CzytajStrategia Marketing
Jak zbudować Decydującą Przewagę nad konkurencją?
A gdyby tak dało się pozbyć całej konkurencji… bez narażania się na odpowiedzialność karną? Czy perspektywa zbudowania takiej pozycji na rynku, że w oczach kupujących wszystkie inne biznesy przestałyby się liczyć, brzmiałaby zachęcająco? Taka sytuacja to nie fikcja. To scenariusz, który czeka Ciebie i Twoją firmę, gdy wraz z pracownikami wypracujecie Decydującą Przewagę Konkurencyjną.
Czytaj