Artykuły z kategorii:
Marketing

Marketing Sprzedaż

Język korzyści – jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu

Język korzyści… Prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Każdy słyszał, ale mało kto umie skutecznie stosować, a szkoda, bo… sprzedaż po przeredagowaniu tekstu według kilku prostych reguł, które Ci za chwilę pokażę, potrafi gwałtownie skoczyć nawet o kilkaset procent!

Czytaj

Marketing Obsługa klienta

Jak zdobyć klientów i zatrzymać ich na lata

Obsługa klientów to prawdopodobnie najbardziej zaniedbany element funkcjonowania małych firm. Dlaczego tak się dzieje? Wielu przedsiębiorcom wydaje się, że wystarczy mieć dobry produkt, a „biznes sam będzie się kręcił”.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 rzeczy, od których zależy skuteczność Twojej sprzedaży w internecie (i poza nim też)

Gdyby istniał JEDEN pewny sposób na to, by 2x więcej osób trafiających na Twoją stronę składało u Ciebie zamówienie… to pewnie nie zwlekałbyś zbyt długo i wdrożył go w swojej firmie, prawda? Problem w tym, że znalezienie jednego takiego elementu graniczy z cudem…

Czytaj

Marketing

„Szkoda kasy na marketing” – 4 pytania, dzięki którym już nigdy tak nie powiesz

Przedsiębiorcy są często przekonani, że: „szkoda kasy na marketing”, „lepiej kupię nowe maszyny”, „w mojej branży marketing jest zbędny”. Najczęściej wynika to z tego, że kiedyś już próbowali i się zawiedli. Wydali mnóstwo kasy, poświęcili swój czas, a rezultaty były opłakane. Może Ty też do nich należysz?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak sprzedawać więcej, częściej i po wyższych cenach, pisząc o swoim produkcie całą prawdę

Reklama powinna mówić prawdę. Niestety większość piszących je, ma z tym problem. Sztucznie pompują obietnice, które nie są poparte w żaden sposób jakimikolwiek dowodami. A to rujnuje sprzedaż i zaufanie do sprzedawcy. Dokąd to prowadzi?

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Reguła niedostępności w handlu. Jak sprzedawać więcej i szybciej?

Jak zwiększyć sprzedaż? Nie ma dnia, by nasi Coraz Lepsi Przedsiębiorcy nie odmieniali tego pytania przez wszystkie przypadki. Czasem po prostu wystarczy sięgnąć po te najprostsze, sprawdzone metody na zwiększenie sprzedaży. Jedną z nich jest wykorzystanie reguły niedostępności.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Reklama emocjonalna – jak używać emocji, żeby zwiększyć sprzedaż

Nie wystarczy zgodzić się z logicznymi argumentami autora, by po przeczytaniu jego reklamy, kupić to, co w niej sprzedaje. Za każdą transakcją stoją emocje. Nawet za decyzją, czy pobrać darmowy materiał. Jak więc napisać reklamę emocjonalną, żeby naprawdę dobrze sprzedawała?

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: „Co chce wiedzieć klient” – Marcus Sheridan

Co tak naprawdę interesuje Twoich klientów? Skąd niby masz wiedzieć, czy to, co dla nich tworzysz, przełoży się na realne zyski Twojej firmy? Z odpowiedziami przychodzi Marcus Sheridan. W swojej książce podaje konkretne rozwiązania, które sprawdzał w prawdziwym świecie podczas pięciu lat testów i weryfikacji hipotez.

Czytaj

Marketing Inspiracje

20% wzrostu w pandemii i antykryzysowy Kompas. Historia przesyłki, która odmieniła biznes Coraz Lepszego Przedsiębiorcy

Przez długi czas Dawid Lorenz, właściciel sklepu internetowego wideorejestratory24.pl, nie wierzył w przeznaczenie. Aż pewnego dnia, zupełnie niespodziewanie, natknął się na Lekcję 0 Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

3 toksyczne przekonania, przez które Twoja firma nie zarabia tyle, ile powinna

Wiecznie w pracy, a do tego zarabia psi pieniądz… Przecież nie tak to miało wyglądać! Gdy zakładał firmę, chciał przede wszystkim wolności. Czuł, że praca u kogoś i podporządkowywanie się nie są dla niego. Wiedział, że sobie poradzi – w końcu kto, jak nie on? A teraz?

Czytaj