Marketing

Filtry antyspamowe są do kitu! Ktoś to wreszcie musi powiedzieć...

Nie, nie chodzi o to, że mimo wszystko takie filtry przepuszczają spam... Chodzi o coś znacznie ważniejszego – o to, czego one nie przepuszczają.

Czytaj

Obsługa klienta

Poznaj 5 kroków obsługi klienta, które stosuje Apple

Autor: Anna Pudło

Firmy Apple nikomu chyba nie trzeba przedstawiać – słynie z fenomenalnych produktów, prostych rozwiązań i świetnej obsługi klienta. Co ciekawe, wskaźnik NPS (Net Promoter Score), służący do pomiaru lojalności klienta (w skali -100 i +100) w Apple wynosi aż 89! Mało firm osiąga aż tak wysokie wyniki, zazwyczaj delikatne wartości dodatnie NPS uznawane są już za wynik dobry

Czytaj

Inspiracje

Po co przedsiębiorcy rozwój osobisty?

Jest kobietą sukcesu. Matką, żoną, właścicielką dobrze prosperującego biznesu w branży usług specjalistycznych. Ma piękny, idealnie posprzątany dom, a pod nim dwa dobre samochody. Wakacje spędza w ciepłych krajach lub na własnej działce nad jeziorem. Są wspierający przyjaciele, kochający rodzice, przychylni ludzie wokół. Są pieniądze na bieżące życie oraz oszczędności na czarną godzinę.

Czytaj

Strategia Finanse

Ciągle się zadłużam, a efektów nie widać

Jak się zakłada biznes, to głowa jest zwykle pełna marzeń, a życie wydaje się piękne. A potem niestety często przychodzi zderzenie z rzeczywistością. Nawet nie masz pojęcia, jak wielu przedsiębiorców skarży się na to, że tak ciężko pracują, wkładają w pracę całe swoje serce, a efektów tej pracy nie widać. Jedyne co rośnie, to coraz większe długi… Jak sobie z tym poradzić?

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Zaczynaj od DLACZEGO, Simon Sinek – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Wyobraź sobie, że jesteś na randce z dziewczyną, która jest spełnieniem Twoich marzeń. Zaczynasz rozmowę: Jestem bogaty, mam wielki dom i drogi samochód, a do tego obracam się w towarzystwie sławnych i majętnych ludzi. Powodzi mi się doskonale. Jak myślisz, miałbyś u takiej dziewczyny szansę?

Czytaj

Efektywność

Jak przygotować firmę do pracy w trybie no office?

Autor: Anna Pudło

Myśląc o kimś, kto pracuje zdalnie masz pewnie przed oczami uśmiechniętego od ucha do ucha przedsiębiorcę, który w kapciach i szlafroku siedzi we własnym domu przed laptopem, z kubkiem kawy w ręku i stamtąd zarządza swoim biznesem…. A może widzisz tego przedsiębiorcę na słonecznej plaży, siedzącego przed komputerem, zza którego rozpościera się widok na turkusowy ocean…

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Co zrobić, by pracownicy nie zawracali Ci głowy drobnymi problemami?

Siedzisz w swoim biurze, wreszcie chcesz się wziąć za konkretną pracę, wykonać to zadanie, które pchnie firmę do przodu, zaczynasz i... słyszysz mocne pukanie do drzwi swojego gabinetu. Przychodzi pracownik i mówi, że w czasie pracy pojawił się problem i widzisz, że wyraźnie oczekuje, że coś z tym zrobisz.

Czytaj

Rekrutacja

Narzędzia, które mogą pomóc Ci zatrudnić najlepszych pracowników

Masz firmę, więc potrzebujesz pracowników. Chcesz, by byli najlepsi – wykonywali swoje obowiązki na wysokim poziomie, byli zmotywowani, zaangażowani, dogadywali się z Tobą i współpracownikami. Chcesz takich, którzy w trudnych sytuacjach po prostu się nie poddadzą, a wręcz przeciwnie

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Cel I: Doskonałość w produkcji, Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Autor: Anna Pudło

Jak często podczas prowadzenia firmy spotykasz się z tzw. „wąskimi gardłami”, które uniemożliwiają pełne wykorzystanie jej potencjału? Problem ten pojawia się zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, i dotyczy niemal każdego aspektu prowadzenia działalności.

Czytaj

Efektywność

Dlaczego coraz więcej nowocześnie zarządzanych firm rezygnuje z posiadania biura?

Autor: Anna Pudło

Wiesz, w jaki sposób zwiększyć wydajność firmy i ograniczyć koszty jej utrzymania? Brzmi jak marzenie, prawda? Takie połączenie pewnie wydaje Ci się niemożliwe. Nie da się przecież podnieść wydajności firmy, nie inwestując pieniędzy chociażby w zatrudnienie nowych pracowników.

Czytaj