Marketing Inspiracje
Jak zrobić wpis na blog firmowy, żeby klienta wyrwało z butów?
Blog firmowy to genialna broń. Działa co prawda z pewnym opóźnieniem, ale jak już zacznie wyrzucać z siebie pociski, to nic nie jest go w stanie powstrzymać. Chyba, że jakaś surowa kara od Google'a, która zepchnie go na dziesiątą stronę wyników wyszukiwania. Jak zrobić wpis na blogu firmowym, żeby pracował dla Ciebie dniem
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków, Jarek Szczepański
Powiem wprost: to jedna z najbardziej inspirujących książek, jakie ostatnio przeczytałem. W dodatku pojawiła się w idealnym dla mnie momencie. W chwili, w której zastanawiałem się, co dalej z moją pracą. Dzięki Złotej strategii marki
CzytajStrategia
8 wskazówek, które pomogą Ci przygotować firmę do sprzedaży
Dzisiejszy artykuł poświęcimy sprzedaży firmy i temu, jak się do tego dobrze przygotować. Być może sprzedaż firmy kojarzy Ci się z wielkimi fuzjami i transferami na parkiecie giełdowym lub wchłonięciem mniejszego podmiotu przez duży kapitał zagraniczny konkurencji. To jednak nie tylko duże sprawy, ale również całkiem drobne
CzytajMarketing
Jak pisać, by napisać i sprzedać?
Bez słowa pisanego nie ma dziś biznesu. Nawet gdy ktoś sprzedaje przez telefon, ostatecznie przychodzi umowa do podpisania. Niektórzy nawet ich nie czytają, ale każdy musi ją podpisać
CzytajObsługa klienta
7 kroków, dzięki którym uratujesz KAŻDĄ trudną sytuację w obsłudze klienta
Nie zaskoczę Cię, jeśli zacznę od tego, że bezpośrednia praca z klientami nie jest łatwa, prawda? Nie każdy lubi kontakt z klientem, nie każdemu wystarcza cierpliwości. Wcale nie tak rzadko spotykam się z tym, że ludzie mi najzwyczajniej w świecie współczują i pytają: „Ale jak ty dajesz radę ciągle się użerać z klientami?”
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jeden na jeden. Odważne rozmowy z pracownikami, Inga Bielińska, Zofia Jakubczyńska – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Książka ma charakter bardzo praktyczny: oprócz przedstawionej wiedzy każdy rozdział kończą pytania do własnych przemyśleń i zastanowienia się nad sobą jako liderem czy też różne ćwiczenia.
CzytajPrawo biznesu
4 pułapki, na które warto zwrócić uwagę w każdej umowie
Przedsiębiorco, podpisujesz umowę ze swoim kontrahentem, a po jej podpisaniu orientujesz się, że nie jest dla Ciebie korzystna. Co robić? Odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni? Wyłączenie niekorzystnego zapisu? Niestety, to nie ta bajka – ta klauzula jest zarezerwowana dla konsumentów, a nie dla Ciebie jako przedsiębiorcy.
CzytajStrategia
A gdyby tak zrobić w firmie mały… pivocik?
Co zrobić, kiedy biznes nie płynie jak po aksamitnie miękkim maśle, tylko z trudem się toczy jak po zmarzniętej glinianej grudzie? Czy istnieje sposób, dzięki któremu firma może wskoczyć na nowe tory? Okazuje się, że tak. Jedną z opcji, które warto rozważyć, jest tzw. pivot. Co warto o nim wiedzieć i czy naprawdę jest tak skuteczny, jak o nim mówią?
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Liderzy jedzą na końcu, Simon Sinek
Dlaczego jest tak, że jedni ludzie co najwyżej tolerują swoją pracę, inni ją zwyczajnie lubią, a jeszcze inni kochają całym sercem? Co trzeba zrobić, żeby zostać kimś więcej niż typowym szefem? I dlaczego hormony mają tak duży wpływ na sukces firmy?
CzytajInspiracje
Chcesz odnieść sukces? Sprawdź, czy nie ulegasz 5 błędnym przekonaniom, które Cię ograniczają
Rozpoczynam kolejny rok współpracy z liderami małych i średnich biznesów. Miałam zaszczyt pomagać setkom przedsiębiorców niemal z każdej branży, od budownictwa poprzez sprzedaż i marketing, aż po produkcję czy gastronomię. Praca z dużą liczbą wybitnych ludzi, którzy własnymi rękami osiągają niebywałe sukcesy
Czytaj