Inspiracje
Czego ludzie tak naprawdę szukają w internecie i dlaczego warto to wiedzieć?
Pracując nad tekstem o pomysłach na youtube’owy kanał, zacząłem się zastanawiać, czego tak naprawdę ludzie szukają w internecie. Czy chodzi im tylko o informacje? Na pewno też. O rozrywkę? Również. O informacje podane w lekkiej formie? Także o to. Ale prawdę mówiąc, żadna z tych odpowiedzi mnie nie usatysfakcjonowała. Postanowiłem więc sięgnąć znacznie głębiej.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez ciebie, John Warrillow
Uwielbiam książki, które na pierwszy rzut oka wydają się być mi kompletnie niepotrzebne. Na przykład takie jak Stworzona do sprzedaży. To rzecz o tym, jak z zyskiem sprzedać swoją firmę.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter
Chyba każdy z nas doświadczył tego ciężkiego i bolesnego uczucia, unoszącego się w powietrzu niczym duchota tuż przed nadchodzącą burzą. Niektórzy z nas próbują je zignorować lub jakoś zracjonalizować, usprawiedliwić przed samym sobą
CzytajEfektywność
4 zasady superefektywnej obsługi e-maila, które musisz poznać
Z pocztą elektroniczną jest jak z piwnicą – szybko się zapełnia nie wiadomo czym. Piwnica ma jednak nad Twoją skrzynką pocztową tę przewagę, że jej pojemność jest bardzo konkretnie ograniczona i nie pozwoli upychać tam rzeczy w nieskończoność
CzytajSprzedaż
5 najcięższych grzechów sprzedawców podczas negocjacji handlowych
Kupowałam wodę gazowaną i niegazowaną, węzły betoniarskie, młoty udarowe, bombki choinkowe, sita do przesiewaczy, usługi mechaniczne, tetrowe pieluchy w funkcji ścierki do czyszczenia, doradztwo w zakresie należności do ZUS… Czy muszę dodawać „i wiele innych”?
CzytajMarketing Inspiracje
Jak zrobić wpis na blog firmowy, żeby klienta wyrwało z butów?
Blog firmowy to genialna broń. Działa co prawda z pewnym opóźnieniem, ale jak już zacznie wyrzucać z siebie pociski, to nic nie jest go w stanie powstrzymać. Chyba, że jakaś surowa kara od Google'a, która zepchnie go na dziesiątą stronę wyników wyszukiwania. Jak zrobić wpis na blogu firmowym, żeby pracował dla Ciebie dniem
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków, Jarek Szczepański
Powiem wprost: to jedna z najbardziej inspirujących książek, jakie ostatnio przeczytałem. W dodatku pojawiła się w idealnym dla mnie momencie. W chwili, w której zastanawiałem się, co dalej z moją pracą. Dzięki Złotej strategii marki
CzytajStrategia
8 wskazówek, które pomogą Ci przygotować firmę do sprzedaży
Dzisiejszy artykuł poświęcimy sprzedaży firmy i temu, jak się do tego dobrze przygotować. Być może sprzedaż firmy kojarzy Ci się z wielkimi fuzjami i transferami na parkiecie giełdowym lub wchłonięciem mniejszego podmiotu przez duży kapitał zagraniczny konkurencji. To jednak nie tylko duże sprawy, ale również całkiem drobne
CzytajMarketing
Jak pisać, by napisać i sprzedać?
Bez słowa pisanego nie ma dziś biznesu. Nawet gdy ktoś sprzedaje przez telefon, ostatecznie przychodzi umowa do podpisania. Niektórzy nawet ich nie czytają, ale każdy musi ją podpisać
CzytajObsługa klienta
7 kroków, dzięki którym uratujesz KAŻDĄ trudną sytuację w obsłudze klienta
Nie zaskoczę Cię, jeśli zacznę od tego, że bezpośrednia praca z klientami nie jest łatwa, prawda? Nie każdy lubi kontakt z klientem, nie każdemu wystarcza cierpliwości. Wcale nie tak rzadko spotykam się z tym, że ludzie mi najzwyczajniej w świecie współczują i pytają: „Ale jak ty dajesz radę ciągle się użerać z klientami?”
Czytaj