Strategia Efektywność Finanse
Zmniejsz koszty utraconych korzyści, a Twój biznes zacznie więcej zarabiać
To będzie bardzo krótki artykuł o ogromnych konsekwencjach dla Twojego życia.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
W pułapce niepokoju. Jak przechytrzyć własny mózg i przestać się zamartwiać, David A. Carbonell – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Co, jeśli wyjdę na scenę i ze strachu i stresu nie będę w stanie wydobyć z siebie głosu? Co, jeśli mnie zostawi? Co, jeśli wydarzy się coś złego? I tak można by mnożyć w nieskończoność…
CzytajWywiady
Dwie rzeczy, które przyniosły mi najwięcej korzyści? Pokora i pokora – wywiad z Damianem Redmerem
Wywiad z Damianem Redmerem, założycielem serwisu Rozwojowiec.pl – Maksymalnie Praktyczny Rozwój Osobisty.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Szef, który ma czas, Andrzej Jeznach
Słowa uczą, ale dopiero przykłady – pociągają. To, co Frederix Laloux opisał od strony teoretycznej, Andrzej Jeznach pokazuje od strony praktycznej. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, czy warto przemalować firmę na turkusowo, to po lekturze książki mogę powiedzieć tylko jedno: warto jak cholera!
CzytajPrawo biznesu
Jak to zawarłem umowę przez telefon? Co teraz?
Otwierasz skrzynkę pocztową. Przychodzi faktura od firmy, której zupełnie nie kojarzysz. Być może kwota nie jest przesadnie duża, lecz biorąc pod uwagę Twoje założenia, mające na celu minimalizację zbędnych kosztów, jest na tyle duża, że nie chcesz jej zaakceptować. A na pewno nie zrobisz tego dopóki nie wiesz, dlaczego wystawiono ją właśnie na Ciebie.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Leadership toolbox, Robert St. Bokacki
Czy przywódcą człowiek się po prostu rodzi i ma do tego naturalne predyspozycje, które sprawiają, że będzie świetnie kierował ludźmi, czy jednak jest to coś, czego można się nauczyć, kim można się stać?
CzytajSprzedaż
Mniejsze koszty – większe zyski. 3 zaskakujące trendy zakupowe, mające wpływ na finanse każdej firmy
Kiedyś sprzedaż budowało się na dobrej lokalizacji. Przy głównej ulicy, w miejscach ruchu klientów i tam też koncentrował się biznes. Kto miał lepszą lokalizację, ten zgarniał większy kawałek tortu.
CzytajMarketing
Po co firmie agencja reklamowa?
Agencja to tylko dla dużych. Biorą pieniądze nie wiadomo za co. Przecież ja wiem wszystko o reklamie: trzeba powiedzieć, żeby kupowali, i już – bułka z masłem. Trochę ironicznie, ale niestety jest to bardzo powszechna opinia, szczególnie wśród niewielkich przedsiębiorców.
CzytajInspiracje
Szalone pomysły na biznes, które przekuto na sporą ilość żywej gotówki
Rezerwacja miejsca w niebie. Wynajem kóz do koszenia trawnika. Sprzedaż działek na Księżycu. Brzmi bez sensu? No i co z tego? Autorzy tego rodzaju pomysłów czują teraz, że naprawdę żyją. A jeśli już płaczą, to tylko wtedy, kiedy wybierają się do bankomatu po zapas świeżej gotówki.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Prawdziwa historia McDonald’s. Wspomnienia założyciela, Ray Kroc – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zacząłem czytać tę książkę dzień po wizycie w jednej z restauracji McDonald’s. Nie była to zbyt udana impreza. Zdenerwowała mnie cena, jaką musiałem zapłacić za dwa pokrojone ziemniaki wrzucone na gorący tłuszcz. Z tym większym jednak zainteresowaniem pochłonąłem autobiografię Raya Kroca
Czytaj