Marketing
Jak przygotować event, którego klienci nigdy nie zapomną?
Złośliwa odpowiedź na pytanie zawarte w tytule nasuwa się sama. Wystarczy, że takie wydarzenie okaże się kompletną klapą i z pewnością nie umknie niczyjej uwadze: ani klientów, ani konkurencji, ani mediów. Takie ryzyko zawsze istnieje, ale dla korzyści wynikających z odpowiednio przeprowadzonego eventu warto je podjąć.
CzytajMarketing Inspiracje
Szóste prawo marketingu: zabij copywritera!
To był dziwny tydzień. Kiedy rozpoczynał się zaspanym poniedziałkiem, nie wiedziałem jeszcze, że w deszczową noc z czwartku na piątek dokonam brutalnego morderstwa. Jak w ogóle do tego doszło? I dlaczego moja historia może zainspirować Cię do wprowadzenia zmian w Twojej firmie? Leć po popcorn i od razu bierz się za czytanie.
CzytajMarketing
Wiem, dlaczego Twoje kampanie na Facebooku nie działają
Znasz na pamięć większość blogów o marketingu na Facebooku. Wiesz wszystko na temat swoich grup docelowych, a harmonogramy publikacji nie mają przed Tobą tajemnic. Jakby tego było mało, wdrożyłeś ostatnio wszystkie nowinki, o których opowiedziano przy okazji tegorocznych konferencji socialmediowych. Bezskutecznie? Za chwilę powiem Ci, dlaczego.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Biznes odczarowany. Scrum: jak osiągać cele, gdy wszystko się zmienia? Tomasz de Jastrzębiec Wykowski
Twoja firma działa na dynamicznie zmieniającym się rynku – zmiany jeszcze nigdy w historii nie następowały tak szybko, jak dziś. Sam to pewnie zauważyłeś – ciągle musisz być czujny i gotowy na to, co przyniesie jutro.
CzytajWywiady
Chcesz wpaść na pomysł, jak rozwinąć firmę? Załóż dres! Wywiad z Przemysławem Niemczukiem (TreningBiegacza.pl)
Dziś zapraszamy Was na wywiad z osobą mocno zabieganą. Dosłownie i w przenośni. Dowiecie się między innymi, jak wybiegać sobie pomysły na rozwój firmy. A koniec końców – być może dacie się namówić na wyjęcie z szafy dresu, założenie sportowych butów i ruszenie na trasę.
CzytajMarketing
Jak nazwać firmę – 10 ognistych hiszpańskich porad
Wybór nazwy dla firmy to prawdopodobnie jedno z najbardziej ekscytujących i jednocześnie wkurzających doświadczeń, z jakim musi zmierzyć się każdy przedsiębiorca. Jest jak szukanie imienia dla długo wyczekiwanego dziecka –
CzytajMarketing
3 najbardziej zakręcone kampanie marketingowe, które zadziałały
Spójrzmy prawdzie w oczy – „dziwny” nie jest słowem, którym chciałbyś opisywać swój biznes. Chyba że masz na myśli marketing. Tutaj wszystko jest dozwolone, a historia zna wiele przypadków, kiedy najbardziej szalone kampanie wygenerowały zyski, których tradycyjna reklama nie była w stanie osiągnąć
CzytajMarketing
Marketing doświadczeń – odkryj pragnienia klienta
Klient nie chce Twojego produktu i ma gdzieś Twoją usługę. Wiedziałeś? Więc dlaczego na Twojej stronie wciąż widać tylko opisy tego, co oferujesz? Powiesz pewnie, że to rozumiesz, że starasz się koncentrować nie na sobie, lecz na jego potrzebach, rozwiązywaniu jego problemów. To już lepiej, ale nadal za mało.
CzytajWork-life balance Wywiady
Masz firmę, ale nie masz czasu dla rodziny? Zwiększasz ryzyko rozpadu swojego związku
Wywiad z Kamilem Dziurą, adwokatem kościelnym.
CzytajEfektywność
Odporność psychiczna przedsiębiorcy, czyli jak zostać rekinem biznesu
Rekiny biznesu – bestie, którym brak empatii, wrażliwości, dążące do celu po trupach. Jeśli właśnie tak patrzysz na doświadczonych przedsiębiorców, popełniasz duży błąd. W rzeczywistości to ludzie, którzy dzięki doświadczeniu (także porażek) i ciężkiej pracy (także nad sobą) stali się bardziej odporni psychicznie.
Czytaj