Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Myślenie pytaniami, Marilee Adams

Dziś chcę Ci pokazać, jak myśleć pytaniami – i to nie byle jakimi, tylko odpowiednio sformułowanymi. Jak przekonuje autorka książki Myślenie pytaniami, Marilee Adams, zmieniając rodzaj pytań, jakie zadajesz zarówno sobie, jak i innym, możesz zmienić swoje życie… Brzmi odważnie!

Czytaj

Marketing

Kolory w reklamie video – jak je dobrać, by nie odstraszyć klientów

Autor: Adam Mrowiec

Niektóre odstraszają, inne przyciągają jak magnes, jeszcze inne uspokajają. Zanim postanowisz zrobić szalone video promujące markę w tysiącu barw, sprawdź, jak mogą one wpłynąć na Twojego klienta.

Czytaj

Wywiady

„Błędów nie traktuję jako porażki, ale jako okazję do nauczenia się czegoś” – rozmowa z Markiem Jankowskim

Wierzy, że przedsiębiorcy to przyszłość świata, ale odradza rzucanie się na głęboką wodę. Zachęca do zakładania biznesu, ale ostrzega, że może być pętlą na szyi. Przyznaje, że pieniądze są ważne, ale tak naprawdę istotny jest tylko czas.

Czytaj

Marketing

Niewygodna prawda o klientach?

Prawda jest po Twojej stronie, ale klient Cię w ogóle nie słyszy. Nie reaguje na żadne słowo. Treść nie ma dla niego znaczenia. Dlaczego? Bo już podjął decyzję, już wydał wyrok na Twój produkt i żadna obrona tego nie zmieni.

Czytaj

Marketing

Współpraca z freelancerem, czyli jak wytresować smoka

Tytuł sugeruje, że zdalny freelancer to taki gad, którego, żeby nad nim zapanować, trzeba obłaskawić. Jest w tym trochę prawdy. Dlatego dziś pokażę Ci, jak podejść wolnego strzelca, żeby jadł Ci z ręki.

Czytaj

Strategia Zarządzanie zespołem

Kultura organizacyjna – czym jest i dlaczego warto ją zbudować?

Dlaczego to robimy? Bo jest jednym z kluczowych czynników w biznesie – decyduje o tożsamości firmy. Niektórzy badacze i menedżerowie twierdzą wręcz, że jest równie ważna jak strategia firmy. Sprawdź, dlaczego powinieneś określić kulturę organizacyjną swojego biznesu.

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych, Paweł Tkaczyk – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Czy potrafisz wyobrazić sobie sytuacje, w których przedmioty codziennego użytku zapraszają Cię do podjęcia wyzwania i bicia rekordów? Postaraj się, bo takie zagrywki są bardzo przydatne w marketingu. Sprawdź, jak przenieść wirtualny świat gry do biznesu i czerpać z tego realne korzyści.

Czytaj

Marketing

5 zasad social selling

Na początku było słowo. Później przyszła telewizja. Szkopuł w tym, że ani jedno, ani drugie nie jest już jedynym słusznym środkiem promocji. Twoi klienci dawno porzucili „Klan” dla wieczorów z Netflixem i oczekują czegoś więcej niż gazetki wyglądającej zawsze tak samo. Nadszedł czas na social selling.

Czytaj

Marketing Sprzedaż

Jak zacząć pisać dowolny tekst, szybko go napisać i być z niego zadowolonym

W tym artykule pokażę Ci, jak zacząć pisać dowolny tekst, napisać go i być z niego szczerze zadowolonym – nawet jeśli uważasz, że nie masz talentu do pisania.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Dlaczego przywódca musi umieć słuchać?

Świat wymaga od przedsiębiorcy wiele. Każdego dnia uczysz się korzystać z zaawansowanych programów komputerowych, wykorzystujesz w pracy skomplikowane narzędzia, czytasz o wielopłaszczyznowych metodach zarządzania. Tymczasem to, czego tak naprawdę potrzebujesz, by Twój biznes działał jak należy, może być o wiele prostsze. Po prostu… słuchaj.

Czytaj