Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Elon Musk. Biografia twórcy PayPala, Tesli, SpaceX, Ashlee Vance
Pamiętam czasy Internetu na wagę i telefonów komórkowych wielkości małej cegły. Uważałam wtedy, że dyskietki są szczytem rozwoju technologicznego – później myślałam tak jeszcze o płytach CD, chmurze obliczeniowej, wirtualnej rzeczywistości i beaconach.
CzytajStrategia Marketing
Marka osobista – dlaczego warto o nią zadbać?
Co mówią o Tobie ludzie, gdy wychodzisz z pokoju? Zastanów się. Odpowiedzi na to pytanie to właśnie Twoja marka osobista. Czy gdybyś ukrył się za szafą i posłuchał opinii na swój temat, byłbyś zadowolony, dumny? Jeśli nie, powinieneś już dziś skoncentrować się na personal brandingu.
CzytajStrategia Marketing
Co się stanie, gdy zignorujesz prawo siły w biznesie?
Jedną z najważniejszych zasad panujących w biznesie jest tzw. prawo siły. Czy już je znasz? Czy wiesz dokładnie, czym grozi ignorowanie tego prawa? Czy masz szansę przetrwać na rynku, jeśli Twoja firma nie jest tak duża jak konkurencja?
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Sprawdź, czy prowadzenie jednoosobowej firmy, która nigdy nie urośnie – jest dla Ciebie
Są takie książki, po przeczytaniu których człowiek mówi sam do siebie: „Kurza twarz! Przecież to jest o mnie! Przecież to, o czym autor pisze, jest moim marzeniem. Jak to możliwe? Czyżby czytał w moich myślach?”.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Dlaczego motywowanie ludzi nie działa… I co działa, Susan Fowler
Jak to się dzieje, że jednych pracowników nie musisz zachęcać do pracy, a drugich musisz zmuszać? Dlaczego kary i nagrody działają na Twoich ludzi tylko przez chwilę? Co ich motywuje i dlaczego nie są to pieniądze? Co zrobić, żeby angażowali się w pracę?
CzytajWywiady
„Losy świata są dziś w rękach przedsiębiorców” – rozmowa z Pawłem Królakiem
Przede wszystkim jestem przedsiębiorcą. Pasjonuje mnie tworzenie biznesów, które są spełnieniem marzeń jednocześnie 3 grup odbiorców: klientów, pracowników i inwestorów. Cieszę się tworzeniem firm będących wymarzonym miejscem do kupowania, wymarzonym miejscem pracy i wymarzonym miejscem inwestycji.
CzytajStrategia
Jak prowadzić wojnę partyzancką w biznesie?
Znów zerwałeś się nad ranem zlany potem? Czujesz się jak w potrzasku, bo firmę otoczyli wielcy gracze i wiesz, że nie masz z nimi szans? Spokojnie. Oddychaj głęboko. Historia pokazała, że istnieje zadziwiająco dobry sposób na walkę z silniejszym przeciwnikiem. Jak się okazuje, dzięki partyzantce sukcesy odnoszą nie tylko armie, ale i firmy. Ty też znajdziesz dobre rozwiązanie.
CzytajStrategia Finanse
Sprawdź, czy masz szansę zrobić biznes wart miliony [QUIZ]
Sprawdź, czy nadajesz się na kreatora biznesu. A konkretnie – na współtwórcę firm wartych ponad 5 miliardów (5 000 000 000) euro.
CzytajSprzedaż Obsługa klienta
Jak swobodnie rozmawiać z klientem o pieniądzach?
Pamiętasz, gdy czekałeś na coś tak bardzo, że dałbyś za to każde pieniądze? Albo miałeś tak dotkliwą potrzebę, że w danym momencie cena po prostu nie grała roli? To teraz pomyśl... czemu Twoi klienci nie mieliby tak myśleć o Tobie? Wierzę, że mówienie o pieniądzach może iść Ci gładko, a Twój klient może chętnie zapłacić taką cenę, jaką mu zaproponujesz. Jednak żeby tak się stało, przyjrzyj się najpierw temu...
CzytajStrategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Finanse
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy, Finansowanie dla startupów. Jak negocjować z inwestorem, Franciszek Migaszewski
Chodzi Ci po głowie pomysł na innowacyjny biznes, który chciałbyś zamienić w rzeczywistość, ale nie masz pieniędzy? Myślisz o znalezieniu inwestora, który zasiliłby Twoje marzenie gotówką?
Czytaj