Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Książki o marketingu, których potrzebujesz na swojej półce
W marketingu intuicja to nie wszystko. Ba, to nawet nie połowa sukcesu. Nie jesteś przecież jedynym specjalistą na świecie i zawsze znajdzie się ktoś, kto ma lepszy pomysł. I całe szczęście, bo dzięki takim „ktosiom” – zwłaszcza tym namiętnie publikującym – możesz całkiem sporo się nauczyć. I właśnie o tym chciałabym dziś porozmawiać.
CzytajInspiracje
Jak wszystko, za co się zabierasz, zamieniać w złoto?
Jak zostać Midasem w wersji 2.0? Skąd bierze się mistrzostwo? Dlaczego jedni rozpoczynają naukę czegoś nowego i szybko dochodzą do poziomu górnych warstw atmosfery, a inni nie mogą doczołgać się nawet do linii startu?
CzytajMarketing Sprzedaż
Skuteczna reklama – od czego zacząć?
Czy wiedziałeś o tym, że pisania skutecznych reklam można się uczyć z seriali? Nie? No to popatrz na dialog z jednego z odcinków serialu Alternatywy 4...
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Jak skutecznie uczyć się na własnych błędach?
Nasze porażki często nas bolą, czasami wiele kosztują, zdarza się, że łamią życie. Tymczasem wielu przedsiębiorców powtarza, i słusznie, że nauki wyniesione z błędów są najlepszymi lekcjami biznesowymi. Jeśli chcesz, by tak było i w Twoim przypadku, musisz przyjąć odpowiednią postawę. Wypnij więc dumnie pierś i przyjmij na klatę rady Johna C. Maxwella, dzięki którym będziesz miał szansę przekuć porażki w sukces.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Moja krótka historia, Stephen Hawking
Czego – jako przedsiębiorca – możesz nauczyć się od fizyka? Okazuje się, że znacznie więcej, niż mogłoby Ci się wydawać na pierwszy rzut oka. Zwłaszcza, jeśli tym fizykiem jest Stephen Hawking, a bazą wiedzy – jego autobiografia. No chyba że potajemnie planujesz podróż w czasie.
CzytajZarządzanie zespołem
Dlaczego miałbyś słuchać pracowników?
Prawdziwe słuchanie innych może Ci przynieść wiele korzyści nie tylko w życiu prywatnym, ale także w firmie. Twoi pracownicy będą dzięki temu lojalni, zmotywowani i zaangażowani… Czyż nie takich właśnie ludzi szukasz?
CzytajWork-life balance Wywiady
„Dotarło do mnie, że ta firma mnie wykańcza”. Poruszająca rozmowa o upadku i odrodzeniu
Dziś zapraszamy Was do przeczytania niezwykłej historii polskiego przedsiębiorcy – Krystiana Szymichowskiego. To opowieść o upadku i zmartwychwstaniu. O odrodzeniu się dzięki… Programowi Rozwoju Coraz Lepszej Firmy!
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy: John C. Maxwell, Bądź liderem! 2.0
Na początku lat 90. John Maxwell wydał książkę, która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i stała się swoistym przewodnikiem dla liderów na całym świecie. Po 25 latach doczekaliśmy się wznowienia tej pozycji, która została przez Maxwella odświeżona, uzupełniona o nowe rozdziały i nową wiedzę.
CzytajRekrutacja Inspiracje
Kampanie, które zmienią Twój sposób patrzenia na rekrutację
W bezwzględnym świecie biznesu zdrowy duch rywalizacji jest trochę jak przybijanie piątki pomiędzy drużynami po zakończonym meczu. W teorii nic poważnego się nie stanie, jeśli go zabraknie. W praktyce – na dłuższą metę trudno jest bez niego żyć. Zwłaszcza, jeśli rozmawiamy o rekrutacji.
CzytajStrategia
Dlaczego warto robić mniej? Niestandardowa strategia budowania przewagi konkurencyjnej
Jeśli choć trochę znasz Coraz Lepszą Firmę, to wiesz, że mamy niestandardowe podejście do zarządzania. Czy pomyślałeś, by zbudować przewagę konkurencyjną na… robieniu mniej od konkurencji? Już sama myśl wydaje się przyjemna: leżeć, pachnieć i wygrywać Nie, nie o to nam chodzi. Sprawdź dokładnie, kiedy mniej znaczy więcej.
Czytaj