Zarządzanie zespołem
Kij i marchewka, czyli największy błąd szefa w motywowaniu pracowników
Jak zmotywować pracownika do lepszej pracy? Dać mu nagrodę albo premię. Jak zmotywować cały zespół? Zrobić konkurs z dużą nagrodą dla pracującego najlepiej. A co zrobić, gdy pracownik pracuje gorzej lub jest mało wydajny? Ukarać! Tak właśnie myśli o motywacji większość polskich pracodawców. Niestety na własną zgubę…
CzytajStrategia
Ta współpraca się opłaca, czyli kiedy warto stanąć ramię w ramię z konkurencją
Współpraca z konkurencją? Na pierwszy rzut oka wygląda to na kiepski dowcip. A jednak taka współpraca pomiędzy konkurującymi firmami jest nie tylko możliwa, ale czasem wręcz bardzo opłacalna. Dlaczego? Przekonaj się.
CzytajMarketing
O czym pamiętać, zakładając fanpage?
Po miesiącach bicia się z myślami, czy jesteś wystarczająco dobry, z bijącym sercem zdecydowałeś się na ten krok. Chcesz być bliżej swoich klientów – dzielić się sukcesami, inspirować, prosić o radę. Chcesz stać się częścią ich życia, otwierając jednocześnie zamknięte dotąd drzwi swojego biura.
CzytajObsługa klienta Wywiady
Chcesz dotrzeć do swoich klientów? Słuchaj tego, co się kryje za słowami – rozmowa z Krzysztofem Głowackim
Uważa, że słuchanie jest jedną z najbardziej przydatnych umiejętności – zarówno w życiu rodzinnym, jak i w biznesie. Mówi, że najlepiej zacząć od słuchania samych siebie po to, by potem móc w pełni usłyszeć swoich bliskich, pracowników oraz klientów i dzięki temu lepiej ich wspierać.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Świat na tak, Robert Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Podobno słowo NIE rodzi frustrację (choć czasem trzeba komuś powiedzieć stanowcze NIE, żeby móc coś ocalić), a słowo TAK niesie ze sobą ładunek wielkiej mocy. Choć TAK można szybko i łatwo wypowiedzieć, to jednak rzadko słyszymy je od innych osób. Jak to zmienić?
CzytajMarketing Sprzedaż
Jedna sztuka marketingu na wynos
Wiesz, czym się różni sprzedawca od marketera? Sprzedawca daje obietnice. Marketer wywołuje oczekiwania. Łatwo jest odrzucić obietnice sprzedawcy. Nie da się natomiast walczyć z własnymi oczekiwaniami. Skupmy się więc na tym, jak kreować u klientów oczekiwania nie do odrzucenia.
CzytajMarketing
Dlaczego publikujemy, lubimy i komentujemy?
Zamieniliśmy jaskinie na inteligentne domy. Rozszczepiliśmy atom. Docieramy na drugi koniec świata w kilkanaście godzin. Dlaczego więc wciąż łatwiej jest nam zapanować nad chęcią zapalenia papierosa niż wrzuceniem nowego tweeta? Dlaczego nałogowo publikujemy, lubimy i komentujemy?
CzytajObsługa klienta
Jak zareklamować swoją żonę, żeby żaden mężczyzna nie mógł oprzeć się jej wdziękom?
Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy, a nie – jak zaczyna. Poznajcie zatem Ricka – faceta, który zaczął co prawda słabo, ale potem tak się rozkręcił, że… szkoda gadać.
CzytajMarketing
Wideomarketing w 2019 roku – trendy, które przyciągają klientów
Mimo że wideo w biznesie to nic nowego, w końcu pierwsza reklama została wyemitowana w 1941 roku, to rozwój technologii w ostatnich latach spowodował niemałą rewolucję w tym obszarze.
CzytajObsługa klienta Wywiady
Jak prowadzić komunikację posprzedażową z klientami? – rozmowa z Artemem Rusinem
Pytanie dotyczące komunikowania się z klientami po sprzedaży padło na Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców, postanowiliśmy więc poszukać na nie odpowiedzi wśród uczestników Programu Rozwoju CLP. Swoimi doświadczeniami i wiedzą postanowił podzielić się z nami Artem Rusin, który ten temat doskonale opracował.
Czytaj