Sprzedaż Obsługa klienta
4 powody, dlaczego warto być NIEidealnym sprzedawcą, żeby sprzedawać więcej
Czego boimy się najbardziej, podchodząc do rozmowy handlowej? Otóż najczęściej wcale nie tego, że nie sprzedamy, a więc nie wypełnimy naszego zadania (choć dla wielu handlowców może to oznaczać, że nie otrzymają zapłaty-prowizji za swoją pracę). Dominuje w nas strach o to, że… klient będzie miał o nas kiepskie zdanie.
CzytajPrawo biznesu
Uwaga przedsiębiorcy: nadchodzą zmiany w kodeksie postępowania cywilnego
Dawno, dawno temu pochodzący z Grecji filozof znany nam jako Heraklit z Efezu wypowiedział zdanie, pod którym tysiące lat później podpisać się może każdy polski przedsiębiorca. Stwierdził bowiem, że jedyną stałą rzeczą w życiu jest… zmiana.
CzytajZarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Głaskologia, Miłosz Brzeziński – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
– Może pochwaliłbyś go? Tak się starał… nawet po godzinach został. – Po co mam go chwalić, przecież wie, że dobrze zrobił? Dam mu więcej punktów podczas oceny rocznej.
CzytajPrawo biznesu Wywiady
Doradca podatkowy: Sherlock Holmes i Kobieta Pracująca – w jednym
Doradca podatkowy to, można by rzec, endemit tego prawdziwego doradztwa, często nielubianego bądź pomijanego przez klientów, bo… „trzeba za nie zapłacić”. Jednak dzięki temu prawdziwy doradca działa na rzecz swojego klienta, który nie musi później płacić za skutki jego braku lub skutki działania doradców naciągaczy
CzytajMarketing
Chcesz robić videomarketing w swojej firmie? Zacznij od tych 5 pytań
W Twojej głowie zrodził się pomysł opracowania video dla swojej firmy, nie masz w tym jednak żadnego doświadczenia? To częsty problem przedsiębiorców. Trzeba zdać sobie też sprawę z faktu, że dobre video wymaga nakładów finansowych, oraz z tego, że jego realizacja wymaga czasu. Jednak spokojnie!
CzytajInspiracje
Czego ludzie tak naprawdę szukają w internecie i dlaczego warto to wiedzieć?
Pracując nad tekstem o pomysłach na youtube’owy kanał, zacząłem się zastanawiać, czego tak naprawdę ludzie szukają w internecie. Czy chodzi im tylko o informacje? Na pewno też. O rozrywkę? Również. O informacje podane w lekkiej formie? Także o to. Ale prawdę mówiąc, żadna z tych odpowiedzi mnie nie usatysfakcjonowała. Postanowiłem więc sięgnąć znacznie głębiej.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez ciebie, John Warrillow
Uwielbiam książki, które na pierwszy rzut oka wydają się być mi kompletnie niepotrzebne. Na przykład takie jak Stworzona do sprzedaży. To rzecz o tym, jak z zyskiem sprzedać swoją firmę.
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter
Chyba każdy z nas doświadczył tego ciężkiego i bolesnego uczucia, unoszącego się w powietrzu niczym duchota tuż przed nadchodzącą burzą. Niektórzy z nas próbują je zignorować lub jakoś zracjonalizować, usprawiedliwić przed samym sobą
CzytajEfektywność
4 zasady superefektywnej obsługi e-maila, które musisz poznać
Z pocztą elektroniczną jest jak z piwnicą – szybko się zapełnia nie wiadomo czym. Piwnica ma jednak nad Twoją skrzynką pocztową tę przewagę, że jej pojemność jest bardzo konkretnie ograniczona i nie pozwoli upychać tam rzeczy w nieskończoność
CzytajSprzedaż
5 najcięższych grzechów sprzedawców podczas negocjacji handlowych
Kupowałam wodę gazowaną i niegazowaną, węzły betoniarskie, młoty udarowe, bombki choinkowe, sita do przesiewaczy, usługi mechaniczne, tetrowe pieluchy w funkcji ścierki do czyszczenia, doradztwo w zakresie należności do ZUS… Czy muszę dodawać „i wiele innych”?
Czytaj