Prawo biznesu
Jak skutecznie ochronić firmę przed nieuczciwą konkurencją
Dzisiejszy rynek nas nie rozpieszcza. W każdej z branż musimy liczyć się z tym, że nawet jeśli jesteśmy monopolistą w danym obszarze, za chwilę może pojawić się ktoś, kto zaproponuje „podobną” usługę lub produkt. Niestety, nasi konkurenci nie zawsze kierują się dobrymi obyczajami i etyką w biznesie.
CzytajMarketing
Masz firmę? To Ty pisz do niej wszystkie teksty!
Już słyszę: „ale ja nie mam na to czasu!” albo „nie potrafię pisać!” Zanim obalimy oba powyższe mity, pozwól, że wytłumaczę, dlaczego uważam, że każdy właściciel firmy powinien powinien sam pisać teksty na swoje strony internetowe i do wszystkich swoich materiałów marketingowych oraz wiadomości e-mail.
CzytajWork-life balance
Leniwy, zmęczony czy... wypalony? Sprawdź, czy grozi Ci wypalenie zawodowe
„Czuję się wypalony”, „Nic mi się nie chce”, „Jestem zmęczony, nie mam siły” – zdania te nierzadko padają z ust przedsiębiorców, którzy jeszcze kilka lat wcześniej byli prawdziwymi pasjonatami swoich biznesów. Jak to się dzieje, że firma, która miała dawać wymarzone pracę i płacę, stała się utrapieniem i męczarnią?
CzytajZarządzanie zespołem Wywiady
„Lider musi być częścią zespołu, a jednocześnie być sam” – rozmowa z gen. Polko
Rozmowa z gen. Romanem Polko, byłym dowódcą Jednostki Wojskowej GROM, autorem książek RozGROMić konkurencję i Szefologika, czyli logika szefowania.
CzytajObsługa klienta
5 kroków do SUPERobsługi klienta
Znakomita obsługa klienta to znacznie więcej niż zwykła uprzejmość. To, w jakiś sposób klienci oceniają Twoją firmę, można opisać w pięciu słowach, z których powstaje określenie SUPERobsługi. Dzięki temu z łatwością zapamiętasz, że doskonała obsługa to:
Czytaj