Strategia

Firma, która działa jak dobrze naoliwiona maszyna?

Czy Twoja firma działa jak dobrze naoliwiona maszyna? Maszyna, która jest wydajna, składa się z wysokiej jakości komponentów oraz optymalnie dobranych parametrów pracy? Która gwarantuje zawsze taką samą jakość, minimalne zużycie energii oraz niezawodne i efektywne działanie nawet podczas Twojej nieobecności?

Czytaj

Obsługa klienta

Dlaczego warto zapewniać znakomitą obsługę klienta?

Na początek dobra wiadomość – bardzo łatwo jest wygrać z konkurencją dzięki dobrej obsłudze klienta. Jak to możliwe? Okazuje się, że na polskim rynku ciągle jeszcze nie docenia się tego elementu biznesu. Zobacz, dlaczego warto, abyś jak najszybciej przywrócił obsłudze należne miejsce w swojej firmie.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Nie ma leniwych pracowników, są tylko...

Prawdziwym kluczem do motywowania ludzi i zespołów jest poznanie tego, co kochają i w czym są dobrzy. Te informacje mają decydujące znaczenie we wzbudzaniu motywacji. Wiedza o tym, co dane osoby uwielbiają robić i w czym są najlepsze, jest niezbędna, żeby zrozumieć, jak je motywować.

Czytaj

Marketing

Video marketing, czyli o kupowaniu oczami

Autor: Adam Mrowiec

Aby działać efektywnie i coraz sprawniej rozwijać swoją firmę, warto obserwować bieżące trendy. Trendy, które rosną w siłę i już teraz są niezwykle potężne, a w przyszłości mogą stać się wiodącym nurtem marketingowym. Dziś chciałbym zabrać Cię w pewną podróż. Po drodze przedstawię Ci kilka ciekawych faktów, które pokażą Ci, że takim właśnie trendem jest video marketing.

Czytaj

Strategia

Jak zdobyć przewagę, której konkurencja nie będzie w stanie skopiować?

Nie ma takiego rynku, na którym nie musiałbyś konkurować. Nawet jeśli konkurencji nie ma chwilowo, to gdy tylko ktoś zauważy, że dobrze Ci idzie, za moment pojawią się rywale. Niezależnie, co w biznesie robisz lub planujesz robić, trzeba być gotowym na zmaganie się z innymi firmami.

Czytaj

Obsługa klienta

Reklamacja to najlepszy prezent, jaki możesz dostać od klienta

W jaki sposób podchodzić do reklamacji? W jaki sposób niezadowolenie klienta przekuć w realne korzyści dla naszej firmy? Jak sprawić, aby klient, który jest niezadowolony z zakupionego produktu bądź usługi, jednak do nas wrócił?

Czytaj

Sprzedaż Wywiady

Chcesz sprzedać? Przestań gadać, zacznij słuchać! Wywiad z Tomaszem Zielińskim

Wywiad z Tomaszem Zielińskim, trenerem sprzedaży, autorem projektu szkoleniowego Jak Sprzedawać Więcej, w którym uczy i doradza firmom w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży.

Czytaj

Prawo biznesu

Jak skutecznie ochronić firmę przed nieuczciwą konkurencją

Dzisiejszy rynek nas nie rozpieszcza. W każdej z branż musimy liczyć się z tym, że nawet jeśli jesteśmy monopolistą w danym obszarze, za chwilę może pojawić się ktoś, kto zaproponuje „podobną” usługę lub produkt. Niestety, nasi konkurenci nie zawsze kierują się dobrymi obyczajami i etyką w biznesie.

Czytaj

Marketing

Masz firmę? To Ty pisz do niej wszystkie teksty!

Już słyszę: „ale ja nie mam na to czasu!” albo „nie potrafię pisać!” Zanim obalimy oba powyższe mity, pozwól, że wytłumaczę, dlaczego uważam, że każdy właściciel firmy powinien powinien sam pisać teksty na swoje strony internetowe i do wszystkich swoich materiałów marketingowych oraz wiadomości e-mail.

Czytaj

Work-life balance

Leniwy czy wypalony?

„Czuję się wypalony”, „Nic mi się nie chce”, „Jestem zmęczony, nie mam siły” – zdania te nierzadko padają z ust przedsiębiorców, którzy jeszcze kilka lat wcześniej byli prawdziwymi pasjonatami swoich biznesów. Jak to się dzieje, że firma, która miała dawać wymarzone pracę i płacę, stała się utrapieniem i męczarnią?

Czytaj