Efektywność

Jak przygotować firmę do pracy w trybie no office?

Autor: Anna Pudło

Myśląc o kimś, kto pracuje zdalnie masz pewnie przed oczami uśmiechniętego od ucha do ucha przedsiębiorcę, który w kapciach i szlafroku siedzi we własnym domu przed laptopem, z kubkiem kawy w ręku i stamtąd zarządza swoim biznesem…. A może widzisz tego przedsiębiorcę na słonecznej plaży, siedzącego przed komputerem, zza którego rozpościera się widok na turkusowy ocean…

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Co zrobić, by pracownicy nie zawracali Ci głowy drobnymi problemami?

Siedzisz w swoim biurze, wreszcie chcesz się wziąć za konkretną pracę, wykonać to zadanie, które pchnie firmę do przodu, zaczynasz i... słyszysz mocne pukanie do drzwi swojego gabinetu. Przychodzi pracownik i mówi, że w czasie pracy pojawił się problem i widzisz, że wyraźnie oczekuje, że coś z tym zrobisz.

Czytaj

Rekrutacja

Narzędzia, które mogą pomóc Ci zatrudnić najlepszych pracowników

Masz firmę, więc potrzebujesz pracowników. Chcesz, by byli najlepsi – wykonywali swoje obowiązki na wysokim poziomie, byli zmotywowani, zaangażowani, dogadywali się z Tobą i współpracownikami. Chcesz takich, którzy w trudnych sytuacjach po prostu się nie poddadzą, a wręcz przeciwnie

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Cel I: Doskonałość w produkcji, Eliyahu M. Goldratt, Jeff Cox

Autor: Anna Pudło

Jak często podczas prowadzenia firmy spotykasz się z tzw. „wąskimi gardłami”, które uniemożliwiają pełne wykorzystanie jej potencjału? Problem ten pojawia się zarówno w firmach produkcyjnych, jak i usługowych, i dotyczy niemal każdego aspektu prowadzenia działalności.

Czytaj

Efektywność

Dlaczego coraz więcej nowocześnie zarządzanych firm rezygnuje z posiadania biura?

Autor: Anna Pudło

Wiesz, w jaki sposób zwiększyć wydajność firmy i ograniczyć koszty jej utrzymania? Brzmi jak marzenie, prawda? Takie połączenie pewnie wydaje Ci się niemożliwe. Nie da się przecież podnieść wydajności firmy, nie inwestując pieniędzy chociażby w zatrudnienie nowych pracowników.

Czytaj

Strategia Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy - Mit przedsiębiorczości, Michael Gerber

Autor: Anna Pudło

Jakie oczekiwania towarzyszyły Ci podczas zakładania firmy? Pewnie marzyłeś o tym, że będziesz pracował tylko kilka godzin tygodniowo… Że będziesz zatrudniał pracowników, którzy będą całą robotę wykonywać za Ciebie, a Twoim jedynym obowiązkiem będzie sprawdzanie ich raz na jakiś czas…

Czytaj

Marketing

Jak za pomocą narzędzi do e-mail marketingu możesz zwiększyć swoją sprzedaż?

Autor: Anna Pudło

Codziennie dostajesz kilkadziesiąt maili od różnych nadawców. Wśród wiadomości odnaleźć możesz maile od klientów, kontrahentów oraz newslettery i inne mailingi. Są to wiadomości, które mają na celu utrzymanie stałej komunikacji z klientami, przywiązują klienta do marki, informują o nowościach, zmianach, ofertach, etc.

Czytaj

Obsługa klienta

Jak sprawić, aby klienci zapamiętali Cię na długo?

Autor: Anna Pudło

Jesteś właścicielem firmy, która oferuje produkty lub usługi. Klientów zdobywasz dzięki drobnym działaniom marketingowym, rekomendacjom, reklamom na Facebooku. Zastanów się, czy w jakikolwiek sposób wyróżniasz się na tle konkurencji, czy jesteś jedną z wielu firm, które giną w szarym tłumie?

Czytaj

Inspiracje

23 blogi, które pomogą Ci w codziennym prowadzeniu firmy

Autor: Anna Pudło

Przedsiębiorca to superbohater, na którego barkach spoczywa wielka odpowiedzialność – prowadzenie firmy. A co to dokładnie znaczy? Pod tymi dwoma słowami kryje się tysiące mniejszych i większych obowiązków, zadań i wyzwań. Jak sprostać tak dużej ilości różnych powinności? Jak być na bieżąco z najnowszymi trendami, skąd czerpać wiedzę na różne tematy biznesowe?

Czytaj

Obsługa klienta

Jak za pomocą systemów CRM poprawić relacje z klientami?

Autor: Anna Pudło

Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze sprzedażą czy to produktów, czy usług, musimy dbać o najważniejsze ogniwo tego procesu – o klienta. Bo co z tego, że mamy najlepszy produkt, dobrą reklamę, piękny sklep czy niesamowitych pracowników, jeżeli nikt naszych towarów czy usług nie kupi…? A jeżeli kupi, to tylko raz, a później o nas zapomni. Jak sprawić, aby klient wracał do nas cyklicznie? Jak zbudować z nim relację?

Czytaj