Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Model story brand, Donald Miller – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Dlaczego niektóre firmy ciągle zwiększają swoją sprzedaż, podczas gdy inne mają problemy, by utrzymać się na powierzchni, choć… to ich produkty albo usługi są o niebo lepsze od konkurencji?
CzytajWywiady
Zastanawiam się, czy ja i moi pracownicy jesteśmy lepszą wersją nas samych sprzed miesiąca – wywiad z Krzysztofem Salwachem
Jako miłośnik dań mięsnych próbował na całym świecie przeróżnych potraw, od mózgu małpy po wołowe penisy. Jako producent mięsa współpracuje z klientami z ponad 50 krajów na różnych kontynentach. A jako szef SNS Foods stawia na ludzi, etykę i rozwój.
CzytajZarządzanie zespołem
Gen Z i wartości – czego oczekuje od Twojej marki młode pokolenie?
Praca ma być pasją, marki mają być odpowiedzialne społecznie, a szef ma być partnerem – to tylko niektóre wnioski wypływające z wielu raportów na temat pokolenia Z. Zarówno jako klienci, jak i jako pracownicy jego przedstawiciele mają konkretne wymagania wobec marek.
CzytajPrawo biznesu
Pełnomocnik przed organem podatkowym, czyli game changer w kontaktach z urzędem
Kontrola z urzędu czy postępowanie podatkowe to dla przedsiębiorcy wystarczający powód do stresu. Ale kiedy zbliża się termin przedawnienia, urzędnicy potrafią być naprawdę zdesperowani. Próby kontaktu w nieoczekiwanych momentach i miejscach to niestety norma. Na szczęście jest sposób, żeby ukrócić tego typu praktyki…
CzytajMarketing
Efekt sieciowy motorem rozwoju biznesu – poznaj historie 3 znanych marek
Klienci do Ciebie nie wracają? Wolą iść do konkurencji? Marudzą, że jest za drogo? To bolączki wielu biznesów, szczególnie w tak wymagających czasach. Jest jednak coś, co możesz wykorzystać w swojej firmie, by sytuacja wyglądała zupełnie inaczej. Co to takiego? Efekt sieciowy!
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Konieczne zakończenia, Henry Cloud – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Zakończenia w naturalny sposób wpisano w nasze życie, jak nić, która przeplata się przez wszystkie wątki. Są takie sprawy, które umierają w sposób naturalny, są też takie, które musimy zabić, nawet jeśli brzmi to brutalnie. Niewątpliwie widać, że zakończenia są integralną częścią naszego życia, ale są też wymogiem tego, żeby się rozwijać.
CzytajWywiady
Negocjacje to zawsze wymiana. Efektem ma być poczucie spełnienia u OBU STRON – wywiad z Pawłem Kowalewskim
Czy każdy może być dobrym negocjatorem? Jak nie dać się zmanipulować? Czy dzięki umiejętności negocjacji można nie tylko zarobić pieniądze, ale też zapewnić sobie szczęście w związku? Sprawdźmy…
CzytajInspiracje
Ten milioner miał 45 razy więcej szczęścia niż rozumu
Jeśli czytasz książki biznesowe, słuchasz podcastów o prowadzeniu firmy albo oglądasz filmy na YouTube prowadzone przez marketingowych guru, to z pewnością zauważyłeś/zauważyłaś jedną (dziwną) prawidłowość. Przykłady biznesowe, na które powołują się autorzy, często są zawężone do dosłownie kilku nazwisk.
CzytajStrategia
Jak przeprowadzić klasyfikację informacji w małej firmie, żeby dobrze zabezpieczyć się przed cyberzagrożeniami
Zanim zaczniemy inwestować w bezpieczeństwo, warto zaplanować działania (i wydatki) tak, aby skierować je tam, gdzie przyniosą one największe korzyści, chroniąc informacje rzeczywiście istotne dla naszego biznesu.
CzytajMarketing
Dlaczego ludzie nie czytają newsletterów i co zrobić, by chętnie czytali maile od Ciebie?
Jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla swojej firmy w czasach zawirowań gospodarczych, to wypozycjonować się na eksperta w swojej branży. A jednym z najtańszych i najszybszych sposobów na realizację tego celu jest wykorzystanie email marketingu.
Czytaj