Obsługa klienta

Wewnętrzne gwarancje: strategiczny sposób na coraz lepszą firmę

Koncept „gwarancja zadowolenia/rezultatów lub zwrot pieniędzy” ma 130 lat, znają go wszyscy, wsiąknął już w krew i kości współczesnego świata biznesu. Taka gwarancja to gwarancja zewnętrzna. Dzięki niej klientowi łatwiej ofertę przyjąć niż ją odrzucić. Istnieje jednak inny rodzaj gwarancji: gwarancja wewnętrza – proste, tanie i potężne narzędzie

Czytaj

Wywiady

Wywiad z gen. Polko

Rozmowa z gen. Romanem Polko, byłym dowódcą Jednostki Wojskowej GROM, autorem książek RozGROMić konkurencję i Szefologika, czyli logika szefowania.

Czytaj

Obsługa klienta

5 kroków do SUPERobsługi klienta

Znakomita obsługa klienta to znacznie więcej niż zwykła uprzejmość. To, w jakiś sposób klienci oceniają Twoją firmę, można opisać w pięciu słowach, z których powstaje określenie SUPERobsługi. Dzięki temu z łatwością zapamiętasz, że doskonała obsługa to:

Czytaj