Wywiady

„Jak coś mi nie pasuje, to po prostu próbuję to zmienić, nie liczę na to, że to świat się zmieni”. Wywiad z Bartkiem Popielem

„Liczy się wynik” to nazwa jego bloga i jednocześnie życiowe motto. Bartek Popiel nigdy nie działa na pół gwizdka, nie obniża standardów i nie odpuszcza. Nie pozwala na to także swoim pracownikom ani… klientom.

Czytaj

Marketing

Jak powinien wyglądać idealny raport SEO, czyli czego warto wymagać od firmy pozycjonującej Twoją stronę

Dzisiaj, aby myśleć o wysokich pozycjach w Google, należy w pełniejszym stopniu zadbać nie tylko o stronę internetową, ale i o swoją markę – a to oznacza, że proces pozycjonowania uległ znacznemu wydłużeniu.

Czytaj

Inspiracje

Jak zmieniać firmę i siebie – skutecznie i codziennie!

Autor: Marek Skała

Zmiany są nieuchronne. Prywatne i zawodowe. W domach i w firmach. W pierwszym z cyklu artykułów o zmianie piszę o tym, jak lepiej radzić sobie ze zmianami. Tymi, które planujemy, ale także tymi, które życie na nas wymusza. Jak zmieniać siebie i swoją firmę, by uniknąć problemów? By osiągnąć dobry efekt? By zmiana była skuteczna? Sprawdźmy to razem.

Czytaj

Marketing

Czy efekt wabika zadziała w Twojej firmie? Sprawdź przykłady z 5 branż

Słyszałeś już o tylu teoriach, mechanizmach i trikach, które miały zwiększać Twoją sprzedaż. Próbowałeś nawet jakoś je zastosować, ale… te nie przynosiły rezultatów. Dlatego ten artykuł, zamiast teorii, skupi się na konkretnych przykładach zastosowania potężnego mechanizmu – efektu wabika. Z 5 różnych branż!

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie, Cal Newport – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Technologia nie jest zła sama w sobie, problemem jest to, jak z niej korzystamy. W dzisiejszej recenzji przedstawię sposób poradzenia sobie z uzależnieniem czy przytłoczeniem technologiami, jaki daje nam Cal Newport w swojej książce Cyfrowy minimalizm, proponując swoim czytelnikom gotową filozofię korzystania z technologii.

Czytaj

Wywiady

Chce zmienić standardy w branży wykończeniowej, żeby inwestor mógł spać spokojnie – wywiad z Jarosławem Boryczką

Jego firma kilka razy była bliska upadku. Podniósł się, wyciągnął wnioski, a teraz wprowadza na rynek unikatową usługę i chce pokazywać nowe standardy współpracy z klientem.

Czytaj

Inspiracje

Emocje w biznesie – pomagają czy przeszkadzają?

Emocje w biznesie? Nieee, to takie nieprofesjonalne! Praca to nie miejsce na emocje. Jeżeli chcesz odnieść sukces, musisz nad sobą panować, zachować spokój, zimną krew, nie pokazywać, co się z Tobą dzieje. Zwłaszcza jeśli jesteś szefem, liderem czy właścicielem firmy… Brzmi znajomo?

Czytaj

Marketing

Strategia na Zooma, czyli jak sprawić, by klienci wybierali Ciebie, a nie konkurencję

Wiele osób sukces Zooma przypisuje wyłącznie pojawieniu się pandemii i konieczności pracy zdalnej. Mało kto wie, że już w 2017 roku wartość tej firmy przekroczyła 1 miliard dolarów, a dwa lata później Zoom trafił na amerykańską giełdę, osiągając zawrotną wycenę 16 miliardów dolarów. Co wpłynęło na tak ogromną popularność tej aplikacji?

Czytaj

Prawo biznesu

Restrukturyzacja przedsiębiorstwa bez udziału sądu – to możliwe!

Dziś podpowiemy Ci, co zrobić, żeby pomóc swojej firmie i wdrożyć plan naprawczy bez wchodzenia na drogę sądową, ale jednocześnie zrobić to w sposób uporządkowany, poprzedzony solidną analizą sytuacji, a co za tym idzie – skuteczny.

Czytaj