Wywiady
„Jak coś mi nie pasuje, to po prostu próbuję to zmienić, nie liczę na to, że to świat się zmieni”. Wywiad z Bartkiem Popielem
„Liczy się wynik” to nazwa jego bloga i jednocześnie życiowe motto. Bartek Popiel nigdy nie działa na pół gwizdka, nie obniża standardów i nie odpuszcza. Nie pozwala na to także swoim pracownikom ani… klientom.
CzytajMarketing
Jak powinien wyglądać idealny raport SEO, czyli czego warto wymagać od firmy pozycjonującej Twoją stronę
Dzisiaj, aby myśleć o wysokich pozycjach w Google, należy w pełniejszym stopniu zadbać nie tylko o stronę internetową, ale i o swoją markę – a to oznacza, że proces pozycjonowania uległ znacznemu wydłużeniu.
CzytajInspiracje
Jak zmieniać firmę i siebie – skutecznie i codziennie!
Zmiany są nieuchronne. Prywatne i zawodowe. W domach i w firmach. W pierwszym z cyklu artykułów o zmianie piszę o tym, jak lepiej radzić sobie ze zmianami. Tymi, które planujemy, ale także tymi, które życie na nas wymusza. Jak zmieniać siebie i swoją firmę, by uniknąć problemów? By osiągnąć dobry efekt? By zmiana była skuteczna? Sprawdźmy to razem.
CzytajMarketing
Czy efekt wabika zadziała w Twojej firmie? Sprawdź przykłady z 5 branż
Słyszałeś już o tylu teoriach, mechanizmach i trikach, które miały zwiększać Twoją sprzedaż. Próbowałeś nawet jakoś je zastosować, ale… te nie przynosiły rezultatów. Dlatego ten artykuł, zamiast teorii, skupi się na konkretnych przykładach zastosowania potężnego mechanizmu – efektu wabika. Z 5 różnych branż!
CzytajObowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje
Cyfrowy minimalizm. Jak zachować skupienie w hałaśliwym świecie, Cal Newport – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Technologia nie jest zła sama w sobie, problemem jest to, jak z niej korzystamy. W dzisiejszej recenzji przedstawię sposób poradzenia sobie z uzależnieniem czy przytłoczeniem technologiami, jaki daje nam Cal Newport w swojej książce Cyfrowy minimalizm, proponując swoim czytelnikom gotową filozofię korzystania z technologii.
CzytajWywiady
Chce zmienić standardy w branży wykończeniowej, żeby inwestor mógł spać spokojnie – wywiad z Jarosławem Boryczką
Jego firma kilka razy była bliska upadku. Podniósł się, wyciągnął wnioski, a teraz wprowadza na rynek unikatową usługę i chce pokazywać nowe standardy współpracy z klientem.
CzytajInspiracje
Emocje w biznesie – pomagają czy przeszkadzają?
Emocje w biznesie? Nieee, to takie nieprofesjonalne! Praca to nie miejsce na emocje. Jeżeli chcesz odnieść sukces, musisz nad sobą panować, zachować spokój, zimną krew, nie pokazywać, co się z Tobą dzieje. Zwłaszcza jeśli jesteś szefem, liderem czy właścicielem firmy… Brzmi znajomo?
CzytajMarketing
Strategia na Zooma, czyli jak sprawić, by klienci wybierali Ciebie, a nie konkurencję
Wiele osób sukces Zooma przypisuje wyłącznie pojawieniu się pandemii i konieczności pracy zdalnej. Mało kto wie, że już w 2017 roku wartość tej firmy przekroczyła 1 miliard dolarów, a dwa lata później Zoom trafił na amerykańską giełdę, osiągając zawrotną wycenę 16 miliardów dolarów. Co wpłynęło na tak ogromną popularność tej aplikacji?
CzytajPrawo biznesu
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa bez udziału sądu – to możliwe!
Dziś podpowiemy Ci, co zrobić, żeby pomóc swojej firmie i wdrożyć plan naprawczy bez wchodzenia na drogę sądową, ale jednocześnie zrobić to w sposób uporządkowany, poprzedzony solidną analizą sytuacji, a co za tym idzie – skuteczny.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów, Patrick Lencioni – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Patrick Lencioni w swojej książce wymienia trzy rodzaje lęku, które blokują nas przed pokazaniem swojego prawdziwego ja.
Czytaj