Wywiady

Za 5 lat będziemy na giełdzie w Londynie. Tylko śmierć może mi w tym przeszkodzić – mówi prezes Storm Gray Unit Sp. z o.o. Dariusz Tylka

Przeczytaj rozmowę z przedsiębiorcą, żołnierzem, góralem, który w imię zasad gotowy jest poświęcić swoje życie.

Czytaj

Marketing

Jak mówić o wartościach swojej firmy, by klienci od razu zauważali, że jest wyjątkowa, i chcieli płacić więcej?

W ostatnich latach wartości stały się wyróżnikiem na rynku i sposobem na wyprzedzenie konkurencji. Jak powinieneś o nich mówić, by klienci z łatwością zauważali wyjątkowość Twojej firmy?

Czytaj

Strategia Finanse

W biznesie ważne są trójkąty. Zwłaszcza w firmach usługowych

Nie znam przedsiębiorcy, któremu nie zależy na zyskach. Znam natomiast takich, którzy nieświadomie tracą potencjalną kasę. Według mnie ważne jest połączenie wiedzy z różnych obszarów, w tym finansów, z modelami biznesowymi.

Czytaj

Marketing

Jak przekonać klientów, by kupili właśnie to, co chcesz? Poznaj efekt wabika

Wyobraź sobie, że wraz ze swoją drugą połówką planujecie miesiąc miodowy. Ustaliliście już, że będzie to Rzym albo Paryż. Agent w biurze podróży przedstawia Wam pakiety wakacyjne w obu stolicach: przeloty, zakwaterowanie, zwiedzanie i bezpłatne śniadania. Zakładając, że koszty byłyby takie same, co byś wybrał?

Czytaj

Marketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

„Strategia Umami” – dziwny tytuł, rewelacyjna treść

Najpierw zupełnie mnie odrzuciła. Potem okazało się, że czytając ją, zakreśliłem jakieś… 90% tekstu. Strategia Umami – niezwykła książka o jeszcze bardziej niezwykłym tytule. I poradnik dla tych, którzy szukają pomysłów na odróżnienie swojego biznesu od innych.

Czytaj

Wywiady

„Biznes jest integralną częścią mojego życia” – wywiad z Ewą Wachowicz

Czy można smakować życie… zawodowo? Ewa Wachowicz robi to od lat! Dba o to, by potrawy były najlepszej jakości, obsługa profesjonalna, a goście zadowoleni. I choć nie kryje, że „to jest bardzo trudny biznes”, radzi sobie w nim świetnie. „Jeśli pracujesz z pasją, odniesiesz sukces!” – uśmiecha się pani Ewa. Jej pasji nie brakuje.

Czytaj

Inspiracje

W 30 dni zmieniłem swoje życie o 180 stopni (świadectwo cudu)

To może być najważniejszy artykuł, jaki przeczytasz w tym roku. To świadectwo cudu, którego doświadczam od ponad miesiąca. Ten CUD może być również Twoim udziałem. Dzieli Cię od niego dosłownie parę… kliknięć!

Czytaj

Marketing

3 mity o marketingu, w które wierzą mali przedsiębiorcy… przez co ich firmy przegrywają walkę z większą konkurencją

Każdego dnia setki właścicieli małych firm łamie co najmniej 1 z 22 Niezmiennych Praw Marketingu. Często robią to nieświadomie i w dobrej wierze, bo tak im podpowiada intuicja. Jednak nieznajomość tych praw nie zwalnia z odpowiedzialności… a w tym przypadku często wszystko ma naprawdę opłakane skutki.

Czytaj

Efektywność

Jak ograniczyć 7 rodzajów marnotrawstwa w swojej firmie?

Autor: Tomasz Miler

Czy chcesz podnieść zysk Twojej firmy, a jednocześnie odchudzić wydatki? Na pewno tak. Czy znasz słowa: lean, muda lub kaizen? Na pewno… coś kojarzysz. Jeśli tak jest, warto zajrzeć do tego artykułu, bo zrozumienie tych dziwnych słów pomoże Ci osiągnąć to, co obiecuję w pierwszym pytaniu. Nie zastanawiaj się więc dłużej, nie marnuj czasu…

Czytaj

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy Inspiracje

Po prostu słuchaj, Mark Goulston – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Po prostu słuchaj jest książką dla tych, którzy marzą o tym, by W KOŃCU zostać autentycznie wysłuchanymi. Jej autor – Mark Goulston – jest psychiatrą i coachem biznesowym, który poświęcił wiele lat na studiowanie technik aktywnego słuchania i perswazji. A czego tak naprawdę można się od niego nauczyć?

Czytaj