Obsługa klienta

6 rzeczy, których do tej pory nie mierzyłeś w obsłudze klienta

Pewnie wiele razy słyszałeś już o tym, że nie można zarządzać czymś, czego się nie mierzy. Cóż, nie wszyscy chętnie się z tym zgadzają, bo przecież w biznesie jest tyle rzeczy niemierzalnych, prawda?

Czytaj

Work-life balance

(Tylko dla kobiet) Dbanie o siebie jest Twoim obowiązkiem wobec bliskich

Mam ochotę na Ciebie nakrzyczeć. Wydrzeć się zwyczajnie w nadziei, że moje słowa do Ciebie dotrą. Momentami możesz tak właśnie odebrać formę, w jakiej piszę ten artykuł. Musisz natomiast wiedzieć, że robię to z miłości. I z miłością. A także z bólem…

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Cztery obsesje wyjątkowego szefa, Patrick Lencioni

Chciałbyś być szefem, liderem lub menedżerem, który ma obsesję na punkcie firmy? Nie? To źle, bo powinieneś… Zanim się jednak całkowicie wystraszysz i stwierdzisz, że coś ciężkiego upadło mi na głowę, zostań i czytaj dalej. Bo – odpowiem w stylu konsultanta – to wszystko zależy…

Czytaj

Marketing

Jak smartfon może pomóc w promocji Twojego biznesu?

Autor: Adam Mrowiec

Jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Jak promować swój biznes tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji? Pytań o lepszą efektywność i skuteczność w prowadzeniu firmy można zadać naprawdę bardzo wiele. Jeżeli trafiłeś tutaj i myślisz, że istnieje jeden złoty środek – to naprawdę muszę Cię rozczarować. Wszystko wymaga ciężkiej, rzetelnej i długotrwałej pracy.

Czytaj

Obsługa klienta

5 lekcji z fatalnej obsługi klienta

Mam dzisiaj dla Ciebie 5 historii z życia wziętych, które udowodnią Ci, że można stracić klienta w mgnieniu oka i popsuć sobie markę, na którą pracowało się przez lata. Ale jeśli chciałbyś uniknąć takiego efektu, a w zamian za to cieszyć się lojalnością klientów, to...

Czytaj

Obsługa klienta

4 sposoby, by Twój klient krócej czekał

Spójrzmy prawdzie w oczy: jako klienci jesteśmy niecierpliwi. Twarde dane pokazują, że aż 71% klientów oczekuje, że otrzyma pomoc w rozwiązaniu swojego problemu w ciągu... 5 minut (według raportu LivePerson 2013). Mało tego! Aż 31% klientów chciałoby taką pomoc otrzymać… natychmiast!

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Kiedy ryby latają, John Yokoyama i Joseph Michelli

Historia zaczyna się niezbyt ciekawie. Jej główny bohater – John Yokoyama (Amerykanin japońskiego pochodzenia) pisze: Przez 20 lat pracowałem w pocie czoła, skutecznie rozwijając swój biznes: małe stoisko rybne o nazwie Pike Place Fish na targu Pike Place w Seattle. Przez te wszystkie lata rzadko jeździłem na wakacje.

Czytaj

Obsługa klienta

5 błędów w mailach do klientów, które prawdopodobnie wciąż popełniasz

Brawo! Twoje wysiłki włożone w reklamę się opłaciły i właśnie zdobyłeś nowego klienta. Teraz trzeba tylko dopiąć kilka spraw lub odpowiedzieć na dodatkowe pytania. I... tu jest pies pogrzebany! Zdziwiłbyś się, ile błędów widzę na co dzień w mailach, jakie dostaję od różnych firm.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu, Patrick Lencioni

Chciałbyś mieć w swoim zespole pionka? Byłby miły dla innych pracowników w firmie, uprzejmy, wolny od uprzedzeń. Nie wywoływałby burz, więc w firmie byłoby spokojnie, bez zmian, bez wyzwań. Taka bezpieczna stabilność.

Czytaj

Zarządzanie zespołem Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy

Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy – Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!, Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph

Autor: Anna Pudło

Tradycyjny model zarządzania oparty na bezwzględnym posłuszeństwie wobec szefa, kierownika, managera czy właściciela firmy, powoli (i chyba już na stałe) odchodzi do lamusa. Dlaczego? Jest on przede wszystkim przestarzały i nieskuteczny.

Czytaj