Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian, Stephen Guise – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
I jak niby w tym wszystkim mają nam pomóc dobre nawyki, zwłaszcza te elastyczne, które proponuje nam w swojej książce Stephen Guise? Po co nam w ogóle nawyki? Czy takie nawykowe działanie nie ogranicza naszej wolności? Może więcej szczęścia przyniosłoby nam podejście typu „robię to, co chcę, kiedy chcę i jak chcę”?
CzytajPrawo biznesu
Dokumenty firmowe – jak i do kiedy je przechowywać, żeby uniknąć problemów?
„Zrobiłam wreszcie porządek w papierach i wyrzuciłam wszystkie stare faktury. Zostały tylko te z ostatnich 5 lat” – z dumą poinformowała mnie klientka, wchodząc do biura. Zamarłam. Najwyraźniej dostrzegła mój niepokój, bo dodała szybko: „No… wszędzie piszą, że papiery firmowe trzeba trzymać 5 lat. I niech mnie pani nie straszy, że jest inaczej, bo już ich nie ma”. Nie straszę. Ale… tak… jest inaczej.
CzytajWywiady
„Ludzie chcą pracować z sensem. Dla mnie celem jest czynienie świata lepszym” – wywiad ze Sławkiem Jabłońskim
W wieku zaledwie 33 lat umarł jego wspólnik i zarazem przyjaciel. Sławek Jabłoński pytał wtedy Boga, co ma robić. Czy ma dalej prowadzić biznes, czy może pójść inną drogą, do innej pracy, na etat. Po krótkim czasie już znał odpowiedź. Dzięki zaawansowanym szkoleniom w CLF dziś kierowana przez Sławka spółka Antheap notuje najlepsze wyniki, pomimo pandemii i wojny tuż za naszą granicą.
CzytajFinanse
Przedsiębiorco, już dziś sprawdź, jak ochronić swój majątek. Nie czekaj, aż pojawią się kłopoty
Ochrona majątku jest potrzebna i zgodna z prawem. W swoim biznesie na każdą złotówkę ciężko pracowałeś i na pewno nie chcesz, żeby to po prostu poszło z dymem. Prowadzisz biznes, więc już ryzykujesz, ale nie musisz ryzykować wszystkiego, co masz.
CzytajSprzedaż Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Sprzedawaj jak Challenger, Matthew Dixon i Brent Adamson – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Challenger to sprzedawca doskonały. Nie dość, że świetnie rozumie mechanizmy działania firm jego klientów, to jeszcze potrafi wykorzystać tę wiedzę, doradzając, ucząc i… wywierając subtelny nacisk. Poza tym jest też wybitnie asertywny – na szczęście nie w ten upierdliwy sposób, którego uczą w każdym call center – co świetnie sprawdza się zwłaszcza podczas negocjacji.
CzytajMarketing
Dlaczego niektóre marki porywają tłumy? Poznaj efekt sieciowy
A gdyby tak klienci kupowali zawsze u Ciebie, niezależnie od tego, co robi konkurencja? Gdyby uważali, że wręcz nie wypada pojawić się z produktem innej marki w towarzystwie albo przyznać się do skorzystania z usług innej firmy?
CzytajWywiady
Największe grzechy polskich kierowców, patologia szkół nauki jazdy i szkoła z gwarancją zdania egzaminu – wywiad z Krzysztofem Wójcikiem
W ciągu pięciu lat prowadzenia firmy zaliczył dwie wtopy, aż wreszcie wraz ze wspólnikiem zbudował szkołę jazdy – szkołę jak marzenie. Niestety w jej rozwoju przeszkadza patologia systemu. Czy korzystając ze szkoleń CLF, uda mu się zbudować też biznes jak marzenie?
CzytajStrategia Efektywność
Dlaczego przedsiębiorcy nie piszą procedur, choć wiedzą, że powinni?
Wśród właścicieli biznesów wzrasta świadomość, że procedury są niezbędne. I chcą, by były napisane. Ale piekło jest wybrukowane dobrymi chęciami. I często na „chceniu” się kończy, a procedur jak nie było, tak nie ma. Dlaczego więc właściciele biznesów nie piszą procedur, choć wiedzą, że to konieczność?
CzytajPrawo biznesu
Jak ograniczyć ryzyko związane z prowadzeniem firmy, gdy Twoimi klientami są KONSUMENCI? To proste! Ułatwisz życie im i sobie
Czy prowadziłeś kiedykolwiek spór z kupującym, który wykorzystywał niedomówienia bądź niejasności na różnych etapach Waszej współpracy? Jeśli tak, to doskonale wiesz, jak bardzo taka sytuacja potrafi być męcząca.
CzytajMarketing Obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Skuteczna reklama, John Caples – obowiązkowe lektury przedsiębiorcy
Jesteś przedsiębiorcą i marzysz o tym, żeby więcej osób usłyszało o Twojej firmie? Myślisz o założeniu własnego biznesu, ale nie wiesz, w jaki sposób skutecznie go reklamować? A może po prostu interesują Cię tajniki efektywnej reklamy – ot tak, z ciekawości – bo nigdy nie wiadomo, kiedy taka wiedza może Ci się przydać?
Czytaj