Marketing Inspiracje
Jak prowadzić fanpage na Facebooku – przewodnik dla małych firm
Facebook na początku tego roku mógł pochwalić się społecznością liczącą grubo ponad 2 miliardy użytkowników. Nic dziwnego, że prowadzenie strony na Facebooku interesuje coraz większe grono przedsiębiorców – TAKIEJ grupy potencjalnych odbiorców nie zagwarantuje przecież żadna gazetka reklamowa, ulotka ani plakat.
CzytajInspiracje
Moje mocne strony – jak poznać siebie i dlaczego warto?
Ktoś pyta o Twoje mocne strony, a Ty potrafisz wymienić 2 lub 3 cechy, po czym z pustką w głowie stwierdzasz, że „to by było na tyle”? Dlaczego mówienie o własnych mocnych stronach przychodzi nam z trudem? Ba, dlaczego czasem ich nie znamy, nie widzimy albo nie postrzegamy jako zalety? Co sprawia, że często idziemy przez życie nieświadomi tego skarbu, jaki mamy w sobie?
CzytajMarketing Inspiracje
Napisz o sobie (w zakładce „o mnie”) i przekonaj klienta do siebie
Zakładka „o nas” to zaniedbany punkt sprzedaży w wielu firmach. Lektura książki o matematyce pokazała mi, jak wiele w głowie klienta może zmienić podsunięcie mu pod nos historii firmy, produktu czy właściciela. Jeśli więc chcesz w stosunkowo prosty sposób odskoczyć konkurentom siedzącym Ci na ogonie – czytaj dalej.
CzytajStrategia Inspiracje
Rozwój firmy – wszystko, co musisz wiedzieć, żeby wejść na wyższy poziom
Rozwój firmy… niejednemu spędził już sen z powiek. Ale jesteś przecież przedsiębiorcą – kto mógłby podjąć to wyzwanie z większą pewnością niż Ty? I dziś chciałabym z Tobą o tym porozmawiać… A właściwie pokazać Ci kolejne kroki na tej ambitnej drodze. Jeden za drugim, powoli i skutecznie do celu.
CzytajWywiady
„Postanowiłem skoczyć na głębię” – wywiad z Mariuszem Drabikiem
Twierdzi, że nie ma takiego problemu, którego nie dałoby się rozwiązać. Przyszłość swojej firmy widzi w jasnych, słonecznych barwach. Dziś zapraszamy Was do lektury wywiadu z Mariuszem Drabikiem z Planestudio – człowiekiem wizualizującym rzeczy, które jego klientom właśnie się przyśniły.
CzytajObsługa klienta
Zadowolony klient na wyciągnięcie ręki, czyli jakie życzenia warto spełnić
Zadowolony klient powie o Twojej firmie 3 znajomym, niezadowolony – przekaże swoją frustrację 12 bliskim mu osobom. Skoro więc ta gra warta jest tak wiele, to pytanie brzmi: czego chce, oczekuje i potrzebuje Twój klient? Co musisz mu zapewnić, żeby osiągnął stan przyjemnego zadowolenia?
CzytajRekrutacja Wywiady
Najlepsze CV, czyli jak analizować zgłoszenia kandydatów do pracy – rozmowa z Dariuszem Użyckim [część 3]
To miał być wywiad o umiejętności wybierania najlepszych ludzi do pracy. To miał być wywiad o biegłości w analizowaniu CV. I to wszystko w tym tekście znajdziesz… Ale tak naprawdę to rozmowa o wartościach, o szczęściu i o odwadze potrzebnej do jednego i do drugiego.
CzytajStrategia Inspiracje
Złoty krąg, czyli jak brzmi najważniejsze pytanie w biznesie
Dlaczego bracia Wright wykonali pierwszy lot samolotem, a w tym samym czasie lepiej wyposażony, lepiej wykształcony i lepiej opłacany zespół poniósł klęskę? I dlaczego to firma Apple dokonała rewolucji na rynku komputerowym? Dlatego, że twórcy Apple i bracia Wright zadali sobie jedno najważniejsze pytanie. To samo powinien zrobić każdy przedsiębiorca…
CzytajObsługa klienta
Trudny klient – przybył z piekieł czy przeżył piekło?
Trudny klient – niektórzy z nas, szczęściarze, tylko o nim słyszeli. Innym, wspomnienie o trudnym kliencie nie raz przerwało już spokojny sen. Jeszcze inni na co dzień borykają się z takimi osobami i wciąż nie znajdują sposobu, żeby sobie z nimi poradzić. Ale te sposoby istnieją i zaraz je poznasz. Na początek zadaj sobie pytanie, czy przybył do Ciebie rzeczywiście klient z piekła rodem czy może raczej taki, który przeżył piekło...
CzytajWywiady
„Od dziecka uczymy się kochać biednych i nienawidzić bogatych” – wywiad z Markiem Bernaciakiem
Przed tym wywiadem wiedziałem tylko tyle, że Marek Bernaciak jest właścicielem firmy zajmującej się dozowaniem płynów montażowych. Teraz wiem, że to przedsiębiorca, którego warto słuchać i czytać, ponieważ w jego słowach kryje się doświadczenie człowieka, który dobrze wie, co w życiu i w biznesie jest naprawdę ważne.
Czytaj