Strategia
Procedury w firmie – czym są i jak je napisać?
A gdybym Ci powiedziała, że dobrze napisane procedury pozwolą zaoszczędzić 3 godziny czasu Twojego pracownika dziennie? Że wyeliminują lub zminimalizują o 90% błędy ludzkie i – co za tym idzie – straty Twojej firmy? I że możesz napisać procedurę tak, że Twoi pracownicy przyjmą ją z wdzięcznością i – bez kija i marchewki – sami będą jej przestrzegać?
CzytajZarządzanie zespołem
Ciągle wyręczasz swoich pracowników? Odkryj 3 błędy, przez które nie pracują tak, jakbyś tego chciał
Wielu przedsiębiorców, zakładając biznes, spełnia jakieś swoje marzenia. O niezależności. O byciu własnym szefem.. I chce spełnić kolejne – mieć dużo pieniędzy i czas na ich wydawanie. Mijają lata, a oni tak bardzo starają się dogonić króliczka, że nie zauważają, że zostali sami w klatce zbudowanej ze swoich ambicji i oczekiwań.
CzytajStrategia Zarządzanie zespołem
Czego warto uczyć się od Japończyków – koncepcja TQM
Koncepcja TQM na pierwszy rzut oka wydaje się niektórym trudna lub mało realna do wdrożenia w polskiej kulturze. Wielu właścicieli firm tak właśnie myśli, tracąc jednocześnie szansę na całkowitą zmianę swojego biznesu.
CzytajMarketing Sprzedaż
Perfekcyjna strategia wygrywania z konkurencją
Znam Twoją tajemnicę. Tę najbardziej wstydliwą. Tę, którą ukrywasz przed klientami, pracownikami, rodziną. Chodzi o te słowa, które mówisz do siebie za każdym razem, gdy Twój klient, zamiast dobrego produktu u Ciebie, kupuje taniochę u konkurencji. Przecież starasz się wyróżnić jakością obsługi, dostępnością towaru, pomocą w kryzysowych sytuacjach.
CzytajWywiady
Od kilku tysięcy złotych miesięcznie do prawie półmilionowego przychodu rocznie – historia businesswoman, która żadnej pracy się nie boi
Joanna Kaczmarek trafiła do Coraz Lepszej Firmy, gdy prowadząc swój biznes… zwichnęła rękę. I nagle okazało się, że to mały koniec świata, bo w firmie Studio Treningu Energia w Miliczu robiła wszystko sama.
CzytajStrategia
6 rzeczy, których nauczyła mnie współpraca z Coraz Lepszą Firmą
Moi klienci nie wiedzą jednego. Nie wiedzą, jak wiele każdego dnia się od nich uczę – i to zupełnie za darmo! Czego więc nauczyła mnie praca dla Coraz Lepszej Firmy? Oto 6 najważniejszych rzeczy, na które wcześniej nie zwracałem należytej uwagi…
CzytajMarketing Sprzedaż
Język korzyści – jak słowami sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu
Język korzyści… Prawdopodobnie najsilniejsze narzędzie marketingowe, jakie istnieje. Każdy słyszał, ale mało kto umie skutecznie stosować, a szkoda, bo… sprzedaż po przeredagowaniu tekstu według kilku prostych reguł, które Ci za chwilę pokażę, potrafi gwałtownie skoczyć nawet o kilkaset procent!
CzytajZarządzanie zespołem
Przedsiębiorca: kierownik czy lider? Kim powinieneś być, aby firma działała bez Ciebie?
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak Ciebie postrzegają Twoi pracownicy? Którą z tych ról odgrywasz jako przywódca firmy? To dobry moment, żeby się o tym przekonać: przedsiębiorca kierownik, Relikt PRL czy szanowany szef?
CzytajZarządzanie zespołem
Jak nie popsuć pracownika, czyli dlaczego premie nie działają
Lubisz dawać łapówki? No wiesz, łapówki, kasę za to, żeby ktoś coś zrobił dobrze. A właściwie, żeby ktoś zrobił coś tak, jak powinien. Pewnie, że nie lubisz. A czy przypadkiem nie dajesz regularnie łapówek swoim… pracownikom?
CzytajStrategia
9 dobrych powodów, dla których dołączenie do Programu Rozwoju Coraz Lepszych Przedsiębiorców to najlepsze, co może przytrafić się Twojej firmie
Przedsiębiorcy, z którymi rozmawiamy, mówią, że życie właściciela firmy dzieli się na życie PRZED dołączeniem do Programu Rozwoju Coraz Lepszej Firmy i życie PO. Dlaczego? Ponieważ dzięki niemu ich biznesy zmieniają się nie do poznania
Czytaj