Marketing

Reklama na Facebooku - krótki przewodnik

Każdego dnia miliony osób korzysta z Facebooka. Jednak nie każdy zna i potrafi wykorzystać wszystkie właściwości tego portalu. Reklama na Facebooku to dość kontrowersyjny temat, chociażby ze względu na fakt, że organiczny zasięg dociera w niekontrolowany sposób do przypadkowych ludzi. Nie każdy jednak wie o tym, że można targetować organiczne posty.

Czytaj

Prawo biznesu

Przedsiębiorcy pod lupą Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nowe uprawnienia konsumentów

Rewolucyjne zmiany w zakresie relacji przedsiębiorców z konsumentami weszły w życie 25 grudnia 2014 roku. Niestety, wciąż wiele podmiotów nie dostosowało swoich umów do nowych przepisów… Konsekwencje stosowania starych wzorców umownych są doniosłe w skutkach,

Czytaj

Strategia

Naprawdę masz firmę, czy stworzyłeś sobie tylko miejsce pracy?

Jaki jest najczęstszy powód zakładania firm? Mój kolega jakiś czas temu przeprowadził taką ankietę wśród kilkuset przedsiębiorców. Wygrała odpowiedź: „Miałem głupiego szefa”.

Czytaj

Strategia

Firma, która działa jak dobrze naoliwiona maszyna?

Czy Twoja firma działa jak dobrze naoliwiona maszyna? Maszyna, która jest wydajna, składa się z wysokiej jakości komponentów oraz optymalnie dobranych parametrów pracy? Która gwarantuje zawsze taką samą jakość, minimalne zużycie energii oraz niezawodne i efektywne działanie nawet podczas Twojej nieobecności?

Czytaj

Obsługa klienta

Dlaczego warto zapewniać znakomitą obsługę klienta?

Na początek dobra wiadomość – bardzo łatwo jest wygrać z konkurencją dzięki dobrej obsłudze klienta. Jak to możliwe? Okazuje się, że na polskim rynku ciągle jeszcze nie docenia się tego elementu biznesu. Zobacz, dlaczego warto, abyś jak najszybciej przywrócił obsłudze należne miejsce w swojej firmie.

Czytaj

Zarządzanie zespołem

Nie ma leniwych pracowników, są tylko...

Prawdziwym kluczem do motywowania ludzi i zespołów jest poznanie tego, co kochają i w czym są dobrzy. Te informacje mają decydujące znaczenie we wzbudzaniu motywacji. Wiedza o tym, co dane osoby uwielbiają robić i w czym są najlepsze, jest niezbędna, żeby zrozumieć, jak je motywować.

Czytaj

Marketing

Video marketing, czyli o kupowaniu oczami

Autor: Adam Mrowiec

Aby działać efektywnie i coraz sprawniej rozwijać swoją firmę, warto obserwować bieżące trendy. Trendy, które rosną w siłę i już teraz są niezwykle potężne, a w przyszłości mogą stać się wiodącym nurtem marketingowym. Dziś chciałbym zabrać Cię w pewną podróż. Po drodze przedstawię Ci kilka ciekawych faktów, które pokażą Ci, że takim właśnie trendem jest video marketing.

Czytaj

Strategia

Jak zdobyć przewagę, której konkurencja nie będzie w stanie skopiować?

Nie ma takiego rynku, na którym nie musiałbyś konkurować. Nawet jeśli konkurencji nie ma chwilowo, to gdy tylko ktoś zauważy, że dobrze Ci idzie, za moment pojawią się rywale. Niezależnie, co w biznesie robisz lub planujesz robić, trzeba być gotowym na zmaganie się z innymi firmami.

Czytaj

Obsługa klienta

Reklamacja to najlepszy prezent, jaki możesz dostać od klienta

W jaki sposób podchodzić do reklamacji? W jaki sposób niezadowolenie klienta przekuć w realne korzyści dla naszej firmy? Jak sprawić, aby klient, który jest niezadowolony z zakupionego produktu bądź usługi, jednak do nas wrócił?

Czytaj

Sprzedaż Wywiady

Chcesz sprzedać? Przestań gadać, zacznij słuchać! Wywiad z Tomaszem Zielińskim

Wywiad z Tomaszem Zielińskim, trenerem sprzedaży, autorem projektu szkoleniowego Jak Sprzedawać Więcej, w którym uczy i doradza firmom w zakresie zwiększania efektywności sprzedaży.

Czytaj